TAKTİKLER BAŞLIYOR

6.5K 53 5
                                    

3)Ortak Arkadaşlar
Şu anda sevgilinizin siz yokken neler yaptığını, nerede olduğunu, kimlerle görüştüğünü merak ediyor olabilirsiniz. Bunları öğrenmek için ortak arkadaşlardan bilgi almak isteyebilirsiniz. Ama bu doğru bir taktik olmayacaktır. Çünkü böyle arkadaşların aracı olması işleri daha da karıştırabilir. İlk sorun olarak bu arkadaşlardan bilgi alma talebiniz arkadaşınızın zihninde sizin güçsüz, başkasına muhtaç olduğunuza dair bir izlenim oluşturacaktır. Belki de bu durumu eski sevgilinize yansıtacaktır. Bunu bilemezsiniz.
"X,senden sonra hiç toparlayamadı. Seni sorup duruyor." tarzında cümleler kurabilir ortak arkadaşlar. Bu da eski sevgilinizin, sizi aciz görmesine yol açabilir ve kimse aciz olduğunu düşündüğü biriyle birlikte olmaz. Bu aşamada yapacağımız taktik dik durmak, mümkün mertebe üzgün görünmemek, ama hiç bir şey yokmuş gibi de davranmamaktır. Ortak arkadaşlarınızla konuşurken eski sevgiliniz ile ilgili sorular sormayın. Sırf merak ettiğiniz için ağızlarından laf almaya da çalışmayın. Eğer onlar sizinle bu konuları konuşmak isterlerse eski sevgilinizle alakalı sadece şunları söyleyin.
"Onu anlıyorum. Böyle bir karar aldı ve ben buna saygı duyuyorum." sadece ama sadece bunu diyerek geçiştirin.
"Bana onun adını bile anmayın!"
Bu ve buna benzer cümlelerden uzak durun. Sevgilinizle eskiden yaşadığınız tüm sorunları uluorta anlatarak ayrılığı haketmediğinize insanları ikna etmeye çalışmayın. Tüm suçu sevgilinize yükleyerek sorumluluktan kaçan konuşmalar yapmayın. Çünkü büyük olasılıkla sohbet esnasında konuşulanlar eski sevgilinizin kulağına gidecektir. Eski sevgilinizin sizin tarafından anlandığını bilmesi hoşuna gidecektir. Çünkü her problemli olayda insanlar karşı taraf tarafından  sadece ama sadece anlandığını bilmek ister. Onu aramamak, barışma talebinde bulunmamak gerçekten kararına saygı duyduğunuzu gösterecektir. Çünkü sözleriniz hareketlerle desteklenmedikçe bir anlam ifade etmezler. Sizde bu süreçte tepkisiz kalıp kendi iç dünyanıza yönelerek sözlerinizi destekleyeceksiniz.

4)Sosyal Medya Hesapları
Günümüzde sosyal medya kullanmayan o kadar az insan var ki. O yüzden bu kısımda iki tarafın da sosyal medya hesaplarını aktif olarak kullandığını varsayarak önerilerde bulunacağım. İlk kural: eski sevgilinizin profiline asla bakmayın. Bu duygularınızın depreşmesine, onu özlemesine neden olacaktır. Ayrıca sevgilinizin sizden sonra koyduğu fotoğraflarda hoşunuza gitmeyen detaylar olabilir.
Örneğin; eski sevgiliniz çok mutlu görünüyor olabilir. (Olmasa bile) Bu sizin
" Neden bu kadar mutlu veya neden o mutlu ben değilim."diye düşünmenize yol açar. Bu kesinlikle işleri zorlaştırır.
Başka bir örnek; sevgilinizin koyduğu fotoğrafta birlikteyken görüşmesini istemediğiniz kişiler olabilir, veya tanımadığınız kişilerden flörtöz yorumlar gelmiş olabilir. Bu durum da sizi kıskançlık krizine sokabilir ve hesap sorma ihtiyacı duyabilirsiniz.
Diğer bir örnek, insanlar genelde eskiden çekildikleri fotoğrafları daha sonradan sosyal medyada paylaşarak sanki şu anda ordaymış izlenimi yaratabilirler. Siz de eski sevgiliniz gerçekte pijamalarıyla evde otururken onun ne kadar sosyal bir insan olduğunu düşünebilirsiniz. Bu da sizin kendinizi asosyal hissetmenize sebep olabilir.
Ayrıca sevgilinizin sosyal medya hesaplarıyla ilgilenmeniz yanlışlıkla beğenmenize veya aramanıza sebep olabilir.
Kendi sosyal medya hesaplarınızı iyi yönetin. Nasıl siz eski sevgilinizin ne yaptığını merak ediyorsanız eski sevgiliniz de sizin ne yaptığınızı merak edebilir bunu unutmayın. Eğer ilk terk edildiğiniz sırada engellemediyseniz  hesabını engellemeyin o şekilde kalsın. Eğer sizi engellemişse engelli olsanız bile başka hesaplardan veya ortak arkadaşların hesabından kontrol edebilirsiniz. Kesinlikle atarlı, giderli, imalı, özlü söz paylaşmayın. Mümkün mertebe çok aktif bir sosyal medyanız olsun. Fotoğraflarda daima gülümseyin ama sahte değil içten olsun. Özçekimlerinizden daha çok toplu fotoğraf koyun. Mümkünse ortak arkadaşlarınızla olsun ki profilinde görebilsin. Ama aktif olacağım derken sizin karakterinize, yaşam tarzınıza çok uygun olmayan yerlerde fotoğraf koymayın. Çünkü sevgiliniz sizi iyi tanıyor neleri sevdiğinizi, nelerden haz etmediğinizi iyi biliyor. Fotoğrafların gerçekçiliği açısından buna dikkat etmeniz önemlidir. Şunu da unutmamalısınız ki her fotoğrafta bakımlı olmalısınız. Çok güzel veya yakışıklı olmanız önemli değil. Çünkü bu göreceli bir kavramdır. Önemli olan olup olabileceğiniz en iyi halinizde olmanız ve bu sayede kendinizi iyi hissetmenizdir. Bu özgüveninizi yerine getirecektir ve yerine gelen özgüven peşi sıra mutluluğu getirecektir.

Arkadaşlar okuduğunuz için teşekkür ediyorum. Bolca yorum istiyorum. Beğendiyseniz ⭐️'a basmadan geçmeyin.

Eski Sevgiliyi Geri Döndürme YollarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin