Bi anda telefonumu yurtta unuttuğumu fark ettim. Ve hemen yemeğimi yiyip yurda döndüm . Telefonumu aramaya başladım. Telefonumu çıkarken masamın üzerine bırakmıştım. Sonra ayağım kaşınmaya başlayınca telefonumun yatağımın altında olduğunu fark ettim. Bunun burda ne işi vardı?
Neyse dedim telefonumu alıp çıktım yurttan. Okulun bahçesine doğru yürüdüm bizimkiler şişe çevirmece oynuyordu. Bende telefonuma baktığımda şarjımın bittiğini fark ettim. Neyseki powerbank yanımdaydı. Hemen taktım. Bu arada berat orda değildi. Sonra şarj kabloları birbirine dolanınca onları açmaya başladım. Bi yandan da yürüyordum. Bi anda taşa takılıp dengemi sağlayamamıştım. Tam düşecekken berat beni tutmuştu.( arkaya doğru düşüyor) Tam bu da kim diyip arkamı dönünce bunun berat olduğunu fark ettim. Ve hemen irkildim. Ve yoluma devam ettim . O anda berat birdahakine dikkatli ol dedi. Durup onu dinledikten sonra bizimkilerin yanına gittim . Arkamdan da berat geliyordu. Ordan şevval ooo çifte kumrular hoşgeldiniz dedi. Herkes güldü . Bende şevvale sus ya derken arkamdan berat yok öyle bişey diyince bütün sınıf he he dedi . Beratın böyle demesi beni şaşırtmıştı. Kadir c nin orda olmadığını fark ettim. Biz oturduktan sonra kadir c koşunn dedi . Noldu dedim. Yarışma varmış dedi. Ne yarışması dedi berat. Resim yarışmasıymış. Sınıfta en iyi çizimi beratla ben yapıyorduk. Bu yarışmaya katılmak isterken ödülün 5 günlük rixos otelin villasındaki tatil olduğunu gördüm o zaman yok dedim . Bi anda yanımıza müdür geldi demek öğrendiniz dedi. Bizde evet hocam dedik. Müdür beratla benim ve diğer sınıftan iki kişinin okulumuzu temsil etmesi için katılmamızın zorunlu olduğunu söyledi. Peki dedik mecburen . Sonra müdür gidince şevval kızlar hadi kalkın saat geç oldu biz gidelim dedi. Tamam dedik ve kalktık. Şevval yolda yanıma geldi sizede fırsat çıktı işte dedi. Ya töbeee dedim. Gülümsedik. Yurda geldik odama girdim . Üstümü değiştim ve yatağıma girdim o anda elime telefonumu aldım. Berattan mesaj geldi. Katılsak mı katılmasak mı yazmıştı. Bende katılmak istemiyorum ama mecburuz dedim. Sonra telefonu kapatıp . Biraz kitap okudum. Sonrada uyumuşum. Sabah erkenden kalktım. Telefonuma mesaj geldiğini fark ettim. Berat okulun arka bahçesine gel demişti . Hemen hazırlandım üstüme göbekte bir bluz altıma kot şort altına da spor ayakkabı giydim saçımı da dağınık topuz yaptım . Bide yanıma sırt çantası aldım ve çıktım. Okulun arka bahçesine doğru yürüdüm. Gittiğimde berat telefonda cilveli konuşup yaaa felan diyip gülüyordu. Beni görünce neyse kapatmam lazım dedi ve kapattı . Yaptığı harekete sinirlendim. Ve onun yanına gitmek yerine sınıfa doğru ilerledim. Hepimiz aynı sınıfta değildik . Ben , berat , ozan,ziya, memet, berra tıp okuyorduk. Simge, esma, rojin, diyetisyenlik okuyordu. Beril hemşirelik, şevval yazarlık, koray oyunculuk okuyordu. Kadir c , kadir k ve derin fizyoterapi okuyorlardı. Ama lisede de beraber olduğumuz için okul bize özel ortak bir sınıf verdi. Bu sınıf sadece eğlence amaçlıydı. Ben kendi bölümümün sınıfına doğru ilerliyordum. O sırada berat arkamdan koşuyordu. Bana nolduğunu sordu . Bende bişey yok diyip çektim kolumu ve ilerlemeye başladım. Tam arkamdan gelecekken telefonu çaldı ve yine cilveli konuşmaya başladı . Bizim sınıfa gittiğimizde berra memet ziya ve ozan ordaydı ziya aşağı inip biraz yürüyelim mi dedi olur dedim aşağı indik dersler hakkında biraz konuştuk aniden ikimize de mesaj geldi ezgi elimizde onu kurtarmak sizin elinizde yazıyordu ve altında bir adres. Ezgiyi kurtarmaya ziyanın arabasıyla gittik. Gittiğimiz yerde ne ezgi vardı ne de başkası . kapıdan içeri girdik . Aniden kapı üstümüze kilitlendi ve arka taraftan iki tane adam geldi yüzleri gözükmüyordu siyah maske vardı . Neyseki ziya ve ben iyi dövüşüyorduk hallederdik . Adamlar üstümüze doğru gelmeye başlayınca onlara koştuk ve onları sıra sıra dövdük . Sonra silahlarını alıp kapıyı açmalarını söyledik açmazlarsa onları öldüreceğimizi söyledim. Tamam dediler ve açtılar . Biz arabaya binip hızlıca kaçmaya çalışırken aniden önümüze bir köpek çıktı ona çarpmamak için ağaca çevirmiştik arabayı ve ağaca toslamıştık. İkimizde kan içindeydik ziya uyanmış ambulansı felan aramış bizi götürmüşler felan yoğun bakıma almışlar ikimizi ben hiç bişey hatırlamıyorum hepsini yeşim anlattı bizimkiler felan gelmiş ben uyanınca odaya aldılar beni . O anda berat geldi . Bende ona çıkmasını söyledim . Çıkmassan bağırırım dedim. Sonra memet geldi odaya iyi misin kardeşim dedi. İyiyim ziya nasıl dedim. O da iyi dedi . Doktor geldi dinlenme vakti geldi dedi yattım biraz . Uyandığımda yemek geldi onu yedim . Sonra taburcu olmak için doktora yalvardım . Kıramadı beni. Ziyayla hastaneden çıktık . Okulumuzun hastanesi olduğu için para ödemedik. Direk yurda gittim . Doktor topuklu ayakkabıyı yasakladı . Biraz dinlenmemi zorunlu tuttu iki üç gün okula gitmicektim.Doktorun numarasını almıştım . Aklıma birden yarışma geldi . Yarışmaya katılmak istemediğimden doktoru aradım beni tekrar hastaneye çağırmasını söyledim. Tamam dedi. Bende bizimkilere söyledim kontrol için dedim. Gittiğimizde hastaneye doktora yalvardım 1 hafta dinlenmesi gerek dedirtmek için. Doktor arkadaşlarıma bir hafta dinlenmesi gerek dedi. Ayağa bile kalkmasın dedi. 2 gün sonra yarışma vardı . Ona bu bahane ile katılmayacaktım. Müdüre söyledim tamam dedi . Benim yerime çizimi bizim kadar iyi olmayan ama iyi olan rojin katılacaktı . Ha bi de berat. Müdüre söyledikten sonra hastaneden çıkıp direk yurda gittim. Yataktan çıkmıyordum. Odamda küçük bi mutfak vardı . Ama şevval ayağa kalkmama izin vermiyordu. O kendisinin ve benim yemeğimi benim odama getiriyordu ve birlikte yiyorduk. Sonrada bi ihtiyacım olup olmadığını sorup gidiyordu. Az önce şevval gitmişti . Uyumuşum bende. Ama okulumu aksatmıyordum. Önemli derslere girip önemsiz derslerde yurda geçiyordum. Uff doktor topuklu ayakkabıyı yasaklamıştı. Kalktım üstüme rahat bi elbise giyip altıma da spor ayakkabı giyip çıktım . Bugün 2 ders görücektik ikiside önemliydi . Okula gittiğimde ziyanın yanına oturdum . Aslında onun da dinlenmesi gerekiyordu. Ama biz geliyorduk. Dersler bitmişti . Arabam yurdun önündeydi. Yurda geçtim . Yarın yarışma vardı. Biraz telefonla oynayıp uyudum. Uyandığımda aniden şevval kapıyı anahtarla açıp yemeğimi getirmişti. Onla biraz sohbet ettik . Gitmemek için doktora söylediğimi anlamıştı. Beratın yaptığını anlattım. Hoş bişey değilmiş dedi. Sonra şevvalin işi çıktı. Yeşim aradı geliyorum dedi . Tamam dedim. Yeşim geldi. Şevvalden anahtarı istedim yeşime verecektim. Yeşim aldı anahtarı. Bugün kafamdaki ve karnımdaki dikişler çok ağrıyordu. Ağrı kesici içtim odamda bi tane yedek yatak vardı . Yeşim yanımda kaldı.oda klimalıydı ve durmadan çalışıyordu okulumuzun yurdu olduğu için para ödemiyorduk. Sabah uyandığımda yeşim beni aramıştı.