Kesinlikle dedim. Neyse onları görünce sinirim bozuluyor dedim. Hadi çıkalım dışarı dedi. Biz tam dışarı çıkacakken berat ve sevgilisi selin geldi. Memet beni düşünerek bizi diğerleri bekliyor biz gidelim dedi . Aynen dedim . Biz ilerlerken memet sende mi dedi berat. Arkamıza bile bakmadan yolumuza devam ettik. Sonra selin bi dakka baksanıza dedi. Arkamı dönüp noldu dedim. Bizimde canımız sıkılıyordu zaten dedi. Di mi berat dedi . Berat da evet evet dedi. Neyse gelin bari dedim. En solda memet memetin yanında ben benim yanımda selin selinin yanında da berat vardı. Okulun bahçesine gittik. Ozan , beril, yeşim, ziya ve ezgi oturuyorlardı. Onlar selini görünce aralarında fısıldaşmaya başladılar. Sonra gelip hep birlikte çimene oturduk. Sonra yeşim ve ziya bizim de birlikte bi işimiz var dediler ve gittiler. Beril ve ozan da bizim de ayarlamamız gereken bişey var diyip kalktılar. Ezgi ve memet de gidince üçümüz kaldık. Yani ben berat ve selin. Selin bi anda telefonum yok nerde ya diye bağırdı. Ne bağırıyosun ya diye kızdım. Sanane ya telefonum yok şuan dedi. O iphone 5 tamam mı dedi. Ya banane dedim. Biz bağırışmaya başlayınca berat selini aniden öpmeye başladı. Biz bağrışınca ezgi ve memet koşarak gelmişlerdi. Sonra uzaktan öpüştüklerini görünce gittiler. Bende çantamı alıp ayağa kalktım. Aniden gözyaşım yanağıma düşmüştü. Arabama gittim. Kafam çok dalgındı. Arabama binip telefonumu kapattım. Camdan baktığımda hala öpüşüyorlardı. Ve oradan hızlıca uzaklaştım. Nereye gittiğim belli değildi. Bi anda çok hız yaptım. Sonra ani fren yapıp durdum. Durunca telefonumu açtım. Kimseye cevap vermicektim ama aramalarını görücektim. Açtığımda 3 defa yeşim 2 defa da şevval aramıştı. Arabamı çalıştırıp yoluma devam ettim. Hız yapmaya devam ediyordum. Nereye geldiğimi bilmiyordum. Zaten yaşadığımız yer küçüktü. Ama sanırım ben şehirden uzaklaşıyordum. Gitmeye devam ettim. O sırada arkamda siyah bir araba beni takip ettiğini fark ettim. Dönemeç felan yapıp şehre dönmeye çalıştım. Telefonum sessizdeydi ve durmadan çalıyordu. Ozan aradı nerdesin y sen dedi. Ozan sus ve beni dinle dedim. Söyle dedi. Nerde olduğumu bilmiyorum ve arkamda bi tane siyah araba beni takip ediyor dedim. Olduğun yerde hiç bişey yok mu dedi. Bi yandan araba sürüp bi yandan etrafa bakıyordum. İlerde bi yemekçi gibi bişey gördüm. Hızlıca oraya sürdüm arabayı. Yerin ismini söyledim. Oha sen ne ara gittin oraya dedi. Çok konuşma da gel hadi dedim. Arabayla gelde takip ederiz dedim. Tamam geliyorum hemen dedi. Oradan uzaklaşma fazla dedi. Tamam dedim. 10 dakika sonra anca burda olmuştu. 10 dakika boyunca adamlardan arabayla yavaşça kaçmak zordu. Neyseki gelmişti. Yanıma gelip beni takip et diyip bastı gaza. Bende arkasından gittim. Bizim arkamızdan da siyah araba. Ozan zekiydi ve bizi karakola getirmişti. Adamlar karakolu görünce geri basıp kaçarken biz polise söylemiştik bile . Peşlerinden gitseler bile yakalayamadılar. Ozana akıllıcaydı dedim. Tebessüm attı. İkimizde kendi arabalarımıza bindik o kendi yurduna ben kendi yurduma gittim. Arabadan inip odama çıktım. Spor kıyafetlerimi giyip spor salonuna indim. Spor salonunda kum torbası yedek pota yedek voleybol filesi masa tenisi felan ve daha sayamayacağım hepsi ayrı salonlarda olan birçok spor aleti vardı. Ben kum torbasının olduğu salona girdim. Elime takılan şeyi taktım ve kum torbasına vurmaya başladım. Burda yorulup odamdan arabanın anahtarını alıp bizim okula gittim . Aynı şeyler ve daha fazlası okulun spor salonunda vardı. Okul hep açıktı. Ve kapıda hep değişen görevliler vardı. Spor salonuna indim. Saat 03:00 olmuştu. Ve ben yine kum torbasının olduğu salona girdim. Bu sefer en ağır kum torbasına vurmaya başladım. Aniden kapı açıldı . Gelen ozan ve ziyaydı. Ozan hala doymadın mı sen dedi. Vurmayı durdurdum. Ne istiyorsunuz dedim. Ziya sakin ol biziz dedi. Kafam dalgın valla kusura bakmayın dedim. Anladım ben seni dedi ozan. Kapı açıldı ve iki kişi daha yeşim ve beril. Onlarda tenis oynuyormuş. Oha hepiniz ayaktasınız resmen dedim. Beril formumu neye borçluyum sanıyorsun dedi. Diğerleride aynen dedi. Sen napıyosun burda dedi beril. Sinirliyim kafa dağıtıyorum işte dedim. Dikişli yerim çok ağrıyordu. Ama belli etmiyordum. Stres atmak ağrımı hafifletiyordu. Her salonda su sebili vardı. Ordan bi tane pet bardak çıkarıp bir bardak su içtim. O zaman herkes sporuna dedi ozan. Ziya biz basketbola kaçar dedi. Yeşimle aralarında bişeyler oluyordu sanki. Neyse bununla uğraşamayacaktım. Bende gece gece yoga yapıcam dedi beril. E birlikte yapalım dedi yeşim. Bende siz yapın ben çok sinirliyim bir yerlere vurmam lazım dedim. Yoksa çok kötü patlayacaksın bize anladık dedi beril. Yeşimde biz kaçar dedi. Bye dedim. Onlar gitti ve ben kum torbasına vurmaya devam ettim. Saatin nasıl geçtiğini anlamamışım onlar gittiğinde saat 04:30 olmuştu. Bende inatla devam ettim. Saat 13:30 da yarım saatlik dersim vardı. Yani saat 12:30 a kadar kum torbasına vurmaya devam edebilirdim. Vurmaya devam ediyordum. Daha sert daha da sert vuruyordum kum torbasına. Saat şuan 11:30 du bende devam ederken kapıdan içeri biri girdi. Bu berattı. Napıyosun sen burda dedi. Sanane sana söylemek zorunda değilim dedim. Hayret selin seni yalnız bırakmış dedim. Bişey demedi. Ozan kurtarmış seni dedi. İtirazın mı var dedim. Yo yo yok dedi. O anda ozan girdi salona . Oha sen daha bırakmadın mı dedi bana . Yok sinirim yeni geçti dedim. Saat 13:30 da ders var haberin olsun dedi. Biliyorum dedim. Beratı görünce sende mi burdaydın dedi. Evet bi yarım saat kum torbasına ayırmak istedim dedi. Neyse ben gidiyorum daha gidip duş alcam dedim. Berat bi yere gidemessin dedi. Sana ne ya yeter artık git sevgilini kısıtla dedim. Yeter be diyip kapıdan çıktım. Kapıyı kapattım. Tam ilerleyecekken ozan içerde haklı abi kız dedi. Sonrada neyse ben kaçar dedi. Bende koşarak merdivenleri çıktım. Anahtarım zaten çantamda olduğu için çantamda yanımdaydı. Okulun kapısından çıktıktan sonra arabama binip yurda gittim. Odama çıkıp duş aldım. Ondan sonra üstüme bi tane kısa bi tulum geçirdim. Altına da tulumum kırmızı olduğu için onun renginde bi topuklu ayakkabı giydim ve çıktım. Saçım kendiliğinden şekil alırdı zaten . Arabamın anahtarını ve telefonumu unuttuğumu fark ettim. Odaya geri girdim ve alacaklarımı alıp yurttan çıktım. Arabayla okula gittim. Sınıfa girdiğimde herkes burdaydı. Berat ne bu halin dedi. Ne varmış dedim. Git değiştir öyle gel şunu dedi. Sana ne ya sana ne diye bağırınca sustu. Değiştireceksin şunu dedi. Ve kolumdan tuttu bırak herkes bize bakıyor bırak diye bağırıp kolumu çektim. Ozan rahat bırak abi kızı dedi. Sonra beril gelip ozana bişey verdi. Berilgile olan bizde olmayan bi ders vardı ozan da o derse çok girmek istiyordu. Berilde onun notlarını getirdi. Ozan notları aldı . Berilde gülümseyip gitti. Bunlara da bişey oluyordu sanki. Derste Ben tek oturdum. Ders biraz zorlu ama güzel geçmişti . Ders bitince okuldan çıkıp arabayla yurda gittim.