Sanırım bize yemekhaneden kahvaltı almaya gitmişti. Yurt ile okul arası çok uzak değildi. Ama istersem arabamla gidebilirdim. Yeşim geldi ve kahvaltımızı yaptık ikimizde giyindik. O beyaz bi bluz altında bilekte pantolon altına da topuklu ayakkabı giydi. Bense üstüme lacivert bir gömlek altına da dar bilekte pantolon ayakkabı olarak da hafif topuklu spor ayakkabı giyip çıktık. Yeşim yürümeme izin vermedi kendisinin arabasıyla gittik okula o kendi fakültesine geçti bende kendi fakülteme geçtim. Bugün yarışma olduğunu unutmuşum . Berat çok heyecanlıydı rojin de öyle. 10 dakika sonra okulun servisi onları götürecekti. Hiç umursamadım bugün de ozanın yanına oturdum. Berat bana bakıyordu bense ozanla sosyal medya sohbeti yapıyodum. Bugün 5 dersimiz vardı . Şuan 4 . Dersteydik berat derste yoktu. İnşallah yarışma iyi geçmiştir. Yarın sonuçlar açıklanacakmış. Yemek saati gelmişti . Yavaş yavaş merdivenleri çıktım. Yemeğimi yedim ve ortak sınıfımıza gittim öğle arası boyunca eğlendiler bizimkiler bende öylece oturdum. Sonra kendi sınıfıma geçtim. Zaten ders başlayacaktı. Dersimiz başladıç derste hocayı çok iyi dinledim ders bitince yurda geçip ders çalışmaya başladım 3 saat ders çalışmışım farkında bile değildim. Kalktım ve giyinmeye başladım. Bi tane siyah çiçek desenli tulum giyip altına da önü metal desenli hafif topuklu spor ayakkabımı giydim. Telefonumu alıp çıktım. Saçımı merdivenden inerken yaptım. At kuyruğu yapıp aşağı indim. Yemekhaneye doğru ilerlerken bizim kızlardan ezgi aradı . Noldu dedim . Şevval beril ben yeşim yemeği dışarda yicez dedi . Gelmek ister misin dedi. Olur dedim . Geri yurdun önündeki arabama binip gidecekleri yere gittim. Şevval daha gelmemişti. Oturdum . Kızlarla sohbet ettik. Sonra kadir c mesaj attı : yarışmanın sonucu saat 12 de açıklanacakmış ( gece). Oha dedim . Saat 10 du (gece). Şevval geldi yemeğimizi yiyip okulun bahçesine gittik . Ezgi ve şevval cafeye gittiler . Berat , ozan ve ziya orda oturuyolardı . Onlarla lafladık biraz . Sonra ozan buket senin dinlenmen gerekiyodu di mi dedi. Evet yeterince dinlendim ama dedim . Ya boşverin dinlenmeyi hadi kalkın club a gidiyoruz dedi . Yok artık dedim . Bizim kızlarda ısrar edince kıramadım. Hepimiz ayrı arabalarda gittik. Ben beratın arabasında, yeşim ziyanın arabasında, berilde ozanın arabasındaydı. Biz arabadayken şevval aradı. Berata sus şüphelenmesin dedim . Tamam dedi. Açtım telefonu nerdesin dedi. Cevap vermeyince kızdı. Berat aldı telefonu. Bizimkilerle club a gidiyoruz dedi . Şevval hemen geri dönün benim dinlenmem gerektiğini söyledi. Şevvali zorla ikna ettikten sonra peki o zaman içki içmesin dedi . Tövbe dedim. Tamam dedi beratta enerji içeceği içer işte dedi. Tamam dedi şevvalde kapattı. Cluba geldik . Neyseki üstüm çok açık değildi . Çok spor da değildi. Beril ve yeşim baya içiyodu. Ziya yeşimi durdurmaya çalışırken beril bi anda bayıldı hastaneye gitmeden önce bir baktık beratla ben. Hemen club dan çıktık yeşimin kafası iyiydi. Hastaneye gittik. İkisine de serum verdiler . Berilin filmini çektiler ultrason felan. Bişeyi yokmuş. Ama dikkat edin dedi doktor. Yeşimde kendine gelmişti. Bizi yurda bıraktılar . Yaşadığımız yer çok küçüktü bu sayede bizim okuduğumuz üniversite, kaldığımız yurt , birkaç ev ve bizim üniversitenin hastanesi vardı. Ha bide birkaç tane club , cafe , avm , küçük çarşısı , 2 tane marketi ve restorant ı vardı. Yurda gittim ve hemen yatağa girip uyumuşum. Beratın sonuçların açıklandığından haberi yoktu. Kalktım üstüme bi elbise geçirip altıma da topuklu giyip çıktım. Derse geç kalıyodum . Alarmımı kurmayı unutmuşum. Koşarak çıktım yurttan. Tam koşarken topuklu ayakkabıyla çukura takılmışım düşeyim derken araba çarpmasın mı hastanede bulmuşlar beni. Hepsini yine yeşim anlattı. Bu sefer sadece yanımda memet vardı. Dikişlerim patladığı için ve çok hasar gördüğü için 2 -3 gün hastanede kalacaktım. Yanımda kimsenin kalmasını istemiyordum. Memet kardeşim vardı bi tek o da koltukta oturuyodu. Sonra onu da zorla gönderdim. Biraz yalnız kalmıştım. Hemen telefondan rojini aradım . Çok sevinçliydi . Yarışmayı kazanmışlar 1 gün sonra tatile gideceklerdi . Onlar için pekte sevinmedim. Saat 18:30 olmuştu . Yemeğimi yedim . Sonrada telefonla oynadım biraz . Ziyaretçi kabul etmiyordum ama doktorum beratın çok ısrar ettiğini söyleyince kıramadım. Berat geldi geçmiş olsun dedi. Saol dedim . Ne de olsa alışkınım böyle şeylere dedim. İçindeki sevinci belli etmiyordu. Rojinle tatile gidiyormuşsun dedim ve suratımı ondan ters tarafa çevirdim. Tam bişey söyleyecekken çık dışarı uyicam dedim . Doktorum kapıdaydı. Doktora seslendim ve tek kelime ettirmeden dışarı çıkarttım. Üzülmüştüm. Neyse ya banane diyip bi tane hemşireden zorla tonlarca çikolata istettim . Hepsi geldi. Odamın perdelerini kapattırdım. Benden izinsiz kimse giremezdi. Çikolataları dolaba koydurup parasını verdim . Sonrada uyumuşum.Sabah kalktığımda beni yeşim aramıştı.