Orada oturduktan sonra yurda geçecekken. Berat hadi birlikte yemek yiyelim dışarda dedi. İkimiz mi dedim. Evet ne var ki dedi. Laf ederler dedim. Sen susturursun onları dedi. Peki dedim. Ama şuanlık hazır yemek yemem yasak dedim. İstersen sınıfımızın evine gidip bişeyler hazırlayalım dedim. Bu fikir daha iyi olur dedi. O zaman sen yurda git. Üstünü değiştir. Hazır olduğunda da beni ara dedi. Tamam dedim. Yurda geçip arabamı park ettim. Üstüme bi tane açık bir tulum ve altına topuklu giydim. Bir rimel ve hafif tonlu euj sürdükten sonra yeşimi ve şevvali arayıp olanları anlattım . Oha dediler. Diğerlerinin oraya gitmemesi için sınıf yemeği organize etmişler. Ben yatıyo olarak geçmişim . Berat da uyuyor olarak. Beratı aradım. Geldi. Aşağı indim. Yine harika gözüküyorsun dedi. Saol dedim. Eve gelmiştik. Güzel bir salata makarna tavuk sote yaptım. Yanında da yurtta buzlukta sakladığım sarmayı getirdim. Onu pişirdim . Ve masa harika gözüküyordu. Berat içerde televizyon izliyordu. Tam onu çağırayım derken. Telefonu çaldı. Cilveli konuşmaya başlayınca yine sinirlendim. 5-10 dakika cilveli konuştuktan sonra yemeğe gel dedim. Geliyoruuuuum dedi. Oo yine döktürmüşsün ellerine sağlık dedi. Afiyet olsun dedim. Yemekten sonra bulaşıkları makineye dizdikten sonra. Mutfağı topladım. Sonra odamı temizlemeye çıktım. Ne zamandır kanlıydı çünkü. Odama çıktığımda herşey tertemizdi. Memet temizletmişti herhalde. Geri aşağı indim. Oturyorduk. Evin tüm odasında klima vardı ve hepsi çalışıyordu.(zenginlik seviyemiz kkdflg) . Gidelim artık yoruldum dedim. Beni yurda bırakıp gitti. Arkasından şunları söylüyordum; gerizekalı ya hem sen gel benle yemek yemek iste hemde birisi ile cilveli konuş o kimse artık. Onu kıskanmıyordum. Sadece yaptığı şey hiç hoşuma gitmiyordu. Odama çıktım. Sonunda yurttaydım. Odama geldiğimde bilgisayarımın parça parça olduğunu gördüm. Ağlamaya başladım. Kapı çaldı. Gelen şevvaldi. Neden ağlıyosun diye sorarken bilgisayarımı gördü. Allah kahretsin dedi. Biraz lafladık . Beni sakinleştirip gitti. Üstümü hala değişmemiştim. Kamera kayıtları geldi aklıma. Odamda da kamera vardı. Kamerayı izlediğimde görüntüler yoktu. Bide yurdun kameralarına bakmak için aşağı indim. Onlarda da kayıtlar yoktu. Kendime yeni bilgisayar almalıydım mecburen. Yarın ilk iş gidip bilgisayar bakmaktı e tabi dersten sonra. Beğendiğimin fiyatını babama atar ondan sonrada parasını isterim. Parası sıkıntı değildi. Bi anda sabah alarm öttü . Kalktım . Üstüme bi tane tulum giyip altına da topuklu ayakkabı giyip çıktım. Saçımı da arabada dağınık topuz yaptım. Arabayla yurda geldim. (Bütün sınıfın arabası son model mercedes). Bugün yüzme dersi vardı. Ve ben yüzemicektim tabiki . O yüzden mayomu getirmemiştim. Sınıfa doğru ilerledim. Yeşim sana bomba haberlerim var dedi. Oha noldu dedim. Berat sevgili yapmış dedi. Sevgilisi şuan sizin sınıfta dedi. Bütün sınıfla tanıştı . Bi tek senle tanışmadı dedi. Kızın ismi neymiş dedim. Selin dedi. Ee nasıl güzel mi dedim. Senden daha güzel değil tabiki ama genede güzel sarışın mavi gözlü kız dedi. Oha dedim. Hemen sınıfa çıktık. Berat ben gelince sevgilisine daha yakın davranmaya başladı. Umursamadım. Kız tanışmaya geldi. Yeşim ve şevval o biraz sinirli bi kız ve soğuk kanlı diyip kurtardılar. Kız tanışmaya kaynaşmaya çalıştı. Ya bi git ders çalışcam diyip bağırdım. Kız korkup peki dedi. Kız zaten bizim okuldaymış. Ziya ben berra diye bi kız berat ve ozan beyin cerrahi okuyoduk. Kızda çocuk doktorluğu okuyomuş. Hiç görmedim kızı. Berat kızı alıp sınıfına bıraktı. Bugün kızlardan başka kimseye yaklaşmıyodum. Zaten arkadaşım olan üç kız 4 erkek vardı. Diğerlerini tanımıyordum. Yani arkadaşımlarmış . Hepsini memet söyledi. Sanırım ezgiyi de hatırlıyordum. Ezginin okuduğu bölüme gittim. Hatırlamıştım. Şu eğlenceli ezgiydi. Sarıldım. Hatırlamıyorum sanıyodu. Hatırladığımı söyledim. Ama sırf yanımda olsun diye ona yanımda olmassan hatırlamam dedim. Güldük. Ezginin dersi başlayacaktı. Derslerden sonra görüşürüz dedi . Tamam canım diyip bölümüme geçtim. Berat oturuyordu. Bende yanına gidip "artık senle bir yere gitmeme gerek kalmadı " diye kulağına fısıldayıp ozanın yanına oturdum. Kıskandın sanki sen dedi. Yok artık ozan saçmalama dedim. Tamam tamam sinirlenme dedi. Tebessüm attım. Ders başlıyordu. Hoca geldi. Ders ingilizceydi . Çabuk geçti . Bugün 2 ders vardı. Bi ders kaldı o da ingilizceydi. Ders arasındaydık. Aniden kalemim yere düştü. Tam alacakken ezgi sen eğilme ben alırım diye yanıma geldi. Hoşgeldin dedim. Onların dersi erken den başladığı için bitmişti. O da gelip bizim dersi dinlemek istedi. Ne de olsa o ingilizce öğretmenliği okuyordu. Zaten hocalar bişey demiyordu. Dersler bitti. Ezgiyle diğerlerini almaya gittik . Şevval ve yeşimin dersi bizden erken bitmişti. Onların yanına oturduk. Sonra da beril geldi. Lafladık biraz . Sonra ezginin memetle işi varmış. Şu beni bıçaklayanların bıraktığı notu mu ne araştıracaklarmış. Memet geldi ezgiyi alıp birlikte gittiler. Berigile felan bilgisayarımın parça parça olduğunu söyledim. Bu işte kesin bişey var dediler . Aynen dedim. Tam beril yenisini alsana diyecekken hoşgeldin berat dedi. Berat mı dedim. Beğenmedin mi dedi berat. Çantamı alıp neyse kızlar benimde işim vardı zaten gidip bilgisayar bakacaktım dedim. Ve ayağa kalktım. Tam yürürken berat kolumu tuttu. Hiçbiryere gidemessin benle geliyosun dedi. Bırak kolumu canımı acıtıyosun dedim. Gel benle dedi. Kızlarda yurda geçtiler. Konuşmamız lazım dedi. Bak gerçekten çok önemli dedi. Dinlemen lazım bizim konuşmamız lazım dedi. Biz mi biz diye bişey bırakmadın sen berat dedim. Ayrıca benim senle konuşacak hiç bişeyim yok kalmadı da diyip arabama doğru yürüdüm. Sinir ve stres yapmamam gerekti. Sinir ya da stres yaparsam beyin direk benim yaralı yerime vuruyordu. Ama kendimi tutamayıp çok sinirlendim. Bi anda dikişli yerime bi ağrı girdi olduğum yerde durdum. Bişey olmuştur diye koşarak yanıma geldi. Noldu bişeyin var mı diyip kolumu tutunca dokunma bana diyip kolumu çektim. Sonra doğrulup arabama gittim. Arabaya binip yurda gittim. Kızlar da yurdun bahçesinde voleybol oynuyorlardı. Oynamayı bırakıp noldu diye yanıma geldiler. Olanları anlattım . İyi yapmışsın dedi yeşim. Şevvalde ordan canıma değsin iyi oldu ona dedi. Berilde haketti ayrıca bi de sevgilisini bütün sınıfla tanıştırdı yani dedi. Aynen ya dedik. Sonra yukarı herkes odasına çıktı. Akşama kadar ders çalışmışım fark ettiğimde yemeğin bitmesine yarım saat kalmıştı. Hemen üstüme omuzda siyah bi elbise altına da siyah topuklu ayakkabı giydim. Saçım da hafif dalgalıydı zaten açık bıraktım. Telefonumu ve çantamı alıp çıktım. Telefonumda 35 arama vardı. Hepsi kızlardı. Arabaya binip yemekhaneye gittim. Kızlar bin defa zili çaldık dediler . Napim ders çalışma odasındaydım dedim. Yemeğimi yedim. Memet yanıma geldi. Naptınız dedim. Elde var sıfır dedi. Uf ya dedim. O da yapcaz bişeyler artık dedi. Berat nerde dedi. Aman ne bileyim ben dedim. Gördüm sevgilisiyle yemek yiyo işte dedim. Aynen iyi anlaşıyolar demekki dedi.