Dünyadan gelen birbirlerinden habersiz 5 kişi..onların hükmedeceği 5 element, ve bir aşk
hangi element dayanaklı ? Hangi element daha güçlü ? Hangi element acımasız ? Hangi element saf ? Canavarlar yaratıklar işte O 5 kişi bunları yaşayarak anlayacak işte yaşayacaklardan sorumlu olan kişilerden biride benim. Ben ada.....ada Korkmaz yetimhaneden geldim bu aileye. Su elementini kontrol ediyorum. Bu gücümü iyiliğe yani düşmanlara karşı kullanıyorum. Tabi peşimizde bir gurup siyah giysili adamlar var kim olduğunu bilmediğim tehlikeli ve acımasız adamlar sanırım bu siyah adamlara erain deniliyor. Ve efsaneye göre bu erainlerin bide yaratıkları varmış.... tabi ki beni bulamazlar... ama şundan korkuyorum bi gün beni bulupta kötülüğe karşı kullanmalarından....Sabah burnumda tütüşen tatlı bir kahve kokusundan uyandım. Üvey annem burnuma kahve tutuyordu. Tabi en kötü böyle uyandığımı biliyordu. Yoksa başka şekilde uyanmam. Yani kısacası kör noktamı biliyordu.
"Günaydın kızım hadi kalk okula geç kalabilirsin ve ayrıca kahvaltı hazır "
" hmmm " dedim kısık bir ses tonuyla "
O arada annemin komidinin üstüne kahvemi koyup kapıdan çıktığını gördüm. Gözlerimi yavaş yavaş açtığım ve doğrulup oturdum. Biraz mayıştıktan sonra komidinin üstünden kahvemi ve telefonumu alıp sosyal medyada gezindim. Tabi erkekler yine telefonu çoşturmuştu. Baya mesaj atanlar,istek atanlar, çıkma teklifi edenler çoktu. Tabiki ben bunları takmam bi gün gerçek aşkımın geleceğini biliyorum. Ve bekliyorum.... telefonu bırakıp okula geç kalmamak için sıcak yatağımdan kalkıp banyoya gittim. Elimi yüzümü yıkadım ardından tekrar odama gelip dolabı açtım. Okul formamı giydim ve makyaj yapmak üzere makyaj koltuğuma oturdum. Sade bi makyajdan sonra çantamı alıp aşağı indim.
"Günaydın herkese " dedim ve kahvaltı sofrasına oturdum.
Annemden babam aynanda ;
"Günaydın güzel kızım " dediler be gülümsediler.
Fantastik güzel bi aile gibi görünüyor ama aslında neyle uğraştığımızı zamanla anlarsınız. Karnımı doyurdum. Ve anemin ve babamın yanağına öpücük kondurdum. Çantamı alarak okula doğru yürüdüm tabi okul uzak değil sadece iki sokak ötede yolda başımı şöyle merakla yola çevirdim ve gördüğüm manzara iğrençti bir gurup çete karşıdan beni süzüyor ve ardından gülüyorlardı. Bunlar kendilerini ne sanıyorlar başlarından aşağı iyi bi su gerekli dedim mırıldanarak daha sonra o çeteye tekrar baktığımda yanıma gelen bi oğlan : Kumral saçlı mavi gözlü baya kaslı ve çok yakışıklıydı ama kendini bişe sandığı kesin yanıma gelerek beni durdurdu ve şöyle bir süzdü
"Napıyosun sen be çekil önümden "
"Vayy sinirliyiz güzellik bizim okuldansın bu işime yarar "
" ya sen kimsin seninle çıkacağımızı sanıyorsun. Ya annem veya baban hiç terbiye vermedimi sana yazık acıdım şimdi. Aynı bi EGO'ya benziyorsun hatta ne benzemesi tıpatıp aynısısın yakışıklısın diye bütün kızlar sana mı bakacak "dedim ve yoluma devam ettim.
Tabi oğlanın yüzündeki gülümseme kayboldu eh işte benimle ilgilenirse böyle olur arkama bakmadan yoluma devam ettim okula geldiğimde sınıfa çıkarak çantamı koydum. Tabii o anda gördüğüm manzara o çete olmuştu yanıma gelerek
"Sen kendini ne sanıyorsun kızım sen benim kim olduğumu biliyor musun ? Ben Aras egemen burda benim dediklerim olur benim bu okulda kuralarım var bu okulda kimse bana böyle sert çıkamaz anladın mı ? Ha sende bu kurala uymasan senin için hiç iyi olamaz duydun mu beni . "
DEVAM EDECEK ......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
5 ELEMENT SERİSİ : SU
Novela JuvenilElementler...canavarlar....yaratıklar... bide siyah giysili adamlar.... Özel güçleri olan 5 kardeşin hikayesi. Bu 5 kardeş daha 3 aylıkken annesi ve babası bi kaza sonucu öldü ve Çoçuklarıda yetimhaneye verdiler. Onları evlatlık alan aileler dah...