Reggel iszonyat nehezen keltem, nem tudom miért de nagyon nem tudtam elbúcsúzni az ágyamtól.
Nagy nehezen kivánszorogtam, majd elkészültem, ruha,smink stb a szokásos, mivel még mindig elég jó idő van, így szeptember végén is ,egy hosszú fekete térdnél szaggatott nadrágot vettem fel egy rövid ujjúval, ez így tökéletes a mostani időjárásra.
A buszon átnéztem a törit, ugyanis röpdogát írunk, majd bementem a suliba.
A röpdogákat azon az órán kijavították miközben mi órai munkát csináltunk, szerencsére 4-es lett.
A második óra irodalom volt azaz jön Krisz fogszabályzó nélkül.
Amint belépett a terembe egyből rám nézett és akkorát vigyorgott teli fogsorral amekkorát csak tudott, gyönyörűek voltak a fogai, szép fehérek és tökéletes sorban, megérte neki ez a fogszabályzó.
-Naaaa?-vigyorgott továbbra is hogy jól szemügyre vegyem a fogait
-Gyönyörűek-néztem picit közelebbről
-Csak megérte ez a 2 év sz*pás vele- ült le a székére
-Meg-meg...fura vagy fogszabályzó nélkül...-dőltem hátra a székemben
-De jobb vagy rosszabb?-túrt bele a hajába
-Jobb sokkal, jól állt a fogszabályzó, de így helyesebb vagy-néztem rá, rajta meg láttam hogy ez jól esett neki és mosolygott egy picurit.
A szünetben még elmesélte mi volt a fogszabályzósnál aztán be is csöngettek. Az óra nagyon kemény volt ugyanis szinte egész végig írtunk a füzetbe, nekem 2 és fél oldal telt be csak ezen az órán...hát ilyen a verselemzés...
A többi órán nem volt semmi igazából, a szakórán pedig egy hokedlit rajzoltunk a tetején egy vödörrel.
Az órák után mentem haza ahol anya és apa főzött,szeretnek együtt főzni, és én is szeretem őket így látni, na meg a kettőjük tehetségével nagyon jó kaják szoktak kisűlni.
-Sziasztok-mentem oda hozzájuk a konyhába és nyomtam egy-egy puszit az arcukra.
-Szia, jó hogy jössz, beszélni szeretnénk veled-komolyodott el anya arca
-Omm...okés..de baj van?-néztem rájuk összehúzott szemöldökkel miközben Max-et simogattam
-Hát attól függ, de majd vacsi után megbeszéljük, körülbelül 1 óra és kész a kaja, addig menj fel a szobádba, rakj rendet és kedj leckét írni és tanulni-mosolygott
-Rendben, amúgy kaptam egy 4-est töriből-büszkélkedtem ugyanis borzalmas vagyok töriből...úgy mint matekból...meg rengeteg másik tantárgyból...
-Ügyes vagy-dicsért meg apa, majd megfordultam és mentem fel a szobámba.
Vajon miről akarhatnak velem beszélni? Kezdek parázni.
Gyors rendet raktam és nekiálltam a tanulnivalóknak, mivel kevés volt, így hamar végeztem.
-Gyere kész a vacsi!-kiabált lenntről anya
-Megyek-indultam meg az asztalhoz.
-Omm...vacsi után vagy előtt beszélünk?-kérdeztem mert már nagyon kíváncsi vagyok
-Utána-rakta le elém a tányért anya
-Okés, köszönöm, jó étvágyat
-Jó étvágyat
Próbáltam minél gyorsabban megenni hogy mihamarabb rátérjünk a lényegre.
-Nos..-ültünk le a nappaliba, úgy hogy anya, apa egymás mellett , velük szembe pedig én
-Hol is kezdjük...-húzta az időt apa
-Az elején-mondtam türelmetlenül
-Mint tudod, ide, ebbe a házba születtél, itt élted le eddigi életed...de ez változni fog...
-Ezt hogy értitek?
-Úgy szívem hogy elköltözünk...
-De mi?! Miért?-pattantam fel
-Mert kicsi lesz nekünk-fogta meg a hasát és megsimogatta-Lia...lesz egy kistesód-mosolygott boldogan
-Tényleg?!-kezdtem el könnyezni
-Igen-könnyezett be anya is, majd felálltunk és megöleltük egymást.
Mindig is egy kistesót akartam, amióta az eszemet tudom, erre 15 évesen végre bekövetkezett, nagyon boldog vagyok, viszont annak hogy elköltözünk nagyon nem örülök...imádom a házat, a szobát, mindent...de tényleg kicsi lenne 4-ünk nek...de jó ezt kimondani...
-És hova költözünk? Ugye maradunk Budapesten?-kérdeztem
-Persze, 2 utcányira a sulitól, nagyon közel van gyalog és legalább nem kell villamosoznod-Mondta anya
-Már meg is van a ház?-furcsáltam
-Igen, már ezt a házat is megvették, 1 hónapunk van kiköltözni, mert még annál a háznák van mit csinálni mielőtt beköltöznénk-mondta apa
-Megnézhetem?
-Persze, azért is mondtuk most el mert megkaptuk a kulcsot, úgyhogy megnézheted-állt fel anya
-Menjünk-idultam meg az ajtó felé és elkezdtem felvenni a cipőm. Beültünk az autóba és elmentünk a házig, tényleg iszonyat közel van a sulihoz,viszont az ellenkező irányba amerre Krisz megy szóval nem tudunk együtt hazamenni, de Virág erre lakik szóval gond megoldva.
Pár perc múlva megérkeztünk a házhoz....a következő otthonomhoz....
#Lia