Na ez a sokáig alvás az úgy nagyon nem jött össz ugyanis véletlen bekapcsolva maradt az ébresztőm úgyhogy fél 7kor szépen csörgött nekem, és nem tudtam utána visszaaludni...suliidő alatt egyből visszatudnék de ilyenkor bezzeg nem...ahh mindegy. Ránéztem a telómra és láttam hogy Virág írt:
-Bocsi csak elment a net itthon
-Jojo semmi
-Varjunk...oke h en mindig koran kelek de te delig szoktal aludni h h fenntvagy?
-Haaat szerencsemre beallitva maradt az ebreszto...
-Nahh, akkor eljossz velem futni?
-Omm...en es a futas??🙄😬😂
-Naaa gyere maaar jo lesz
-Haaaat joooo...legyen-adtam be a derekam vegül...Virág nagyon szeret sportolni látszik is raja teljesen sportos alkat, vékony, izmos. Egyébként mi Virággal szöges ellentétek vagyunk, talán pont ezért is vagyunk legjobb barátnők.
Övé vállig érő, sötétbarna göndör haj, nekem hosszú hátközépig érő,szőkésbarna egyenes haj, neki barna szem nekem zöld. Az öltözködésünk is teljesen más, míg én maradok a tömeg, egyszerű ruháknál, ő a bohémosabb, virágos mintás ruhák/ kiegészítők felé hajlik. Míg ő a sportolásért van oda és teljesen aktív életet él, én az ágyamba döglök és telefonozok és szívem szerint ki se mozdulnék. De egy közös bennünk...a hobbink, a rajz...az egy dolog ami összehozott minket...
-Szupiii😁😁
-Akkor kezdjek keszulodni?
-Igeen most fogok indulni es odakocogok szoval annyi ido alatt szerintem elkeszuls
-Okes-raktam le a telefont az asztalra és mentem készülni, azaz felvettem egy sportmelltartót és egy futónacit, anyutól csórtam mert neki volt egy időszaka(1 hét) amikor kitalála hogy futni kezd...akkor megvette és azóta csak a szekrényben lapul. Megkerestem a futócipőt is, töltöttem egy kis üvegbe vizet, felkötöttem a hajam és mentem is, a kapuban állva vártam pár percet mire ideért Virág, majd elmentünk villamossal a Margit-szigetre mert ott van futópálya vagyis kijelölt út ami csak futásra van.
-Na beállítom a számlálót és kezdhetjük a bemelegítést
-Azt minek?
-Mert megsérülhetsz ha nem melegítesz be
-Biztos...
-Na akkor csinálj utánam mindent-mondta, majd elkezdte a gyakorlatokat (amiket tesin is szoktunk) és én meg utánoztam, ez tartott kb 15 percig
-Naa ennyi is lenne a bemelegítés-zárta le
-Én már most kihaltam, szerintem legyen az hogy te lefutod én addig itt várlak-nevettem
-Nono jössz szépen te is
-Ahhj
-Na gyere-indult el majd én is követtem. 15 perc után már minden bajom volt, kifulladtam, szúrt a mellkasom, ki voltam száradva...az utolsót szerencsére tudtam enyhíteni kis vízzel
-Nah folytathatjuk?-kérdezte Virág pattogva, hogy lehet benne ennyi energia?...
-Igen...-kezdtem el megint futni. 15 percenkénti megállásokkal de sikerül lefutni jó pár km-ert...
-Nagyon ügyi vagy-karolt át a barátnőm(na nem olyan barátnőm)
-Köszi
-Megismételhetnénk...
-Hát lehet nem ártana az egészségemnek...-Vallottam be
-Minden szombaton kijövünk ide futni okés?
-Rendben...ennyi nem fog megártani...
-Kevés is, de egyenlőre jó lesz, na vezessük le az edzést pár nyújtó gyakorolattal-mondta majd megcsináltuk. Mielőtt hazamentünk volna beugrottunk a Bubble Teaba egy teáért és kértünk bele jeget is ugyanis iszonyat meleg van, ráadásul futottunk is. A teákat pedig útközben ittuk meg. 10-15 perc után haza is értünk, és eldöntöttük hogy Virág ittalszik, anya is megengedte úgyhogy szupi. Mivel a futásból dél körül értünk haza, anya épp végzett az ebéddel, úgyhogy megkajáltunk.
Virág kitalálta hogy menjünk el Orsival moziba
Úgyhogy felhívtuk Orsit és elmodtuk neki a tervünket. Nincs bajom Orsival...de nekem picit fura a lány...de ha Virág kedveli akkor biztos én is fogom...
Míg vártunk Orsira mi is elkészültünk, átöltöztünk a futós ruhából valami normálisba, sminkeltünk és hamar ide is ért Orsi, majd indulhattunk a moziba....
#Lia