Am greşit

27 0 0
                                    

  Am greşit în multe situații. Am rămas când trebuia să plec şi am plecat când trebuia să rămân. Uneori am luptat prea puțin pentru cât se merita, alteori, prea mult. Am plâns prea mult pentru unele persoane şi am râs de altele. Am judecat fără să cunosc, m-am deschis în fața unor străini şi i-am alungat pe cei mai buni prieteni. Am iertat prea mult în unele cazuri şi am tăiat în carne vie în alte cazuri. Am ignorat ajutorul primit de la ceilalți pe principiul "mă descurc şi singură". Adevărul? Eram de mult la pământ. Nu am acceptat nici o mână care mi-era întinsă. De ce? Nu ştiu. Poate din cauza orgoliului. Voiam să rămân puternică în continuare. Abia mai apoi am înțeles că nu e o dovată de slăbiciune să primeşti ajutorul celorlalți. Am greşit şi încă mai greşesc. Încă îmi place să mă laud şi să vorbesc despre mine. Încă mă gândesc la oamenii care m-au uitat.Dar sunt om şi am dreptul să greşesc. Am dreptul să-mi fie frică şi să nu le spun oamenilor asta. Am dreptul să sper şi să visez. Am dreptul să fac ce-mi spune inima. Am dreptul să cred în ce şi în cine vreau. Am drepturi, dar şi responsabilități. Am responsabilitatea de a nu-i uita pe cei care sunt necăjiți. Am responsabilitatea de nu uita de unde am plecat. Şi nu in ultimul rând, am responsabilitatea şi totodată dreptul de a nu fi perfectă.Există lucruri sau clipe pe care le-aş putea uita niciodată.Mă gândesc oare câte amintiri mai pot să-mi distrugă liniştea.De ce?Mă simt singură,de ce?Încerc să uit ceea ce nu am să pot să uit niciodată.Privesc pe geam şi văd doar o singurătate plină de dor,o viață plină de amintiri ,şi o inimă plină de tristeţe!!  

Versuri De Dragoste & DorWhere stories live. Discover now