Tubrukan Gawa Cinta
Oleh: HaSnanJ
Ana masae ketika Arum Sari lagi ngelamun lan keinget ning masa bengene, lagi bareng karo Ibundae lan ngerayaaken ulang tahun bareng, iku gawe seneng pisan. Tapi pas ulang tahun taun iki Ibundae wis laka, wis balik ning sang khalik, Arum Sari ngerasaaken ngenes karena iku Arum Sari ndelengi bae potoe lagi bareng ibundae....
(set 1) (kerajaan Arum sari.. meja kecil, sofa duduk, lemari-lemari, gapura, lukisan, karpet)
Dikerajaan....
(tirau:buka) (musik:bunda) (lighting:kuning redup)
Arum Sari: (lagi dodok karo ndeleng potoe Ibundae) (nangis)
Ble sue seuwise kuen..
(lighting: kuning terang) (musik:petikan gitar:slow)
Dayang 3 : (mlaku marani Arum Sari karo gawa nampan sing isie banyu lan jaburan) (nunduk) Punten Nyimas.. Iki munuman lan makananne
(Arum Sari ora ngeladeni sing Dayang omongaken) (Arum Sari cuma meneng tetep deleng potoe)
(Dayang 1 tiba-tiba teka, terus nampel Dayang 3) (terus dodok, hormat)
Dayang 1:Maaf Nyimas..
(Arum Sari tetep bae meneng)
(Dayang 1 mlaku-mlaku muteri Arum Sari) hmmmm (karo mikir)
Dayang 1: Sebenere Nyimas nangapa lan iku apa sing nyimas pandang?
(Arum Sari naro potoe ning duwur meja terus Arum Sari nutupi raie)(nangis)
(Dayang 1 karo rasa penasarane, Dayang 1 mareki Arum Sari lan ndeleng poto sing ning duwur meja)
(lighting:kuning terang+hijau sedang) (musik:petikan gitar:medium)
Dayang 1: (njukut poto ning duwur meja, terus deleng potoe) ( Dayang 1 kaget) iki Ibunda Ratu..? (deleng Arum Sari karo rasa ngenes) (sambil dodok karo dampingi) Nyimas ceritaaken bae mene, bli apa-apa Nimas...
(lighting:kuning redup+merah terang) (musik:fast)
Arum Sari: Meneng..!! (bentak) Dayang bisa meneng beli (Arum Sari ngadeg terus mlaku-mlaku ning arep)(mondar-mandir) isun ku keder lan kesepian, Dayang pasti weru kan.. iki kuh dina apa, ulang taune Isun..! Ibunda (karo nada sing tenang) selalu baturi isun, ibunda ngerangkul isun, ibunda ngupai akeh hadiah, tapi sekien Ibunda wis laka. (bentak terus nangis)
Dayang 1: (terus ngikuti Arum sari mlaku-mlaku) Nyimas... ikhlasaken bae Ibunda Ratu, (mengandai-andai) Semoga ibunda bisa tenang ning alam baka kana, kami gan para dayang, terus ana kanggo nyimas, (ngadep serius ning Arum Sari) , Ayo Nyimas kita ndoaaken, ibunda mbari tenang.
Arum Sari: (bentak+nunjuk) Slalu ana tah..! sira kabeh kuh Cuma Dayang, bli bisa gantiaken Ibunda..
Dayang 1: tapi nyimas (nyekel sikil Arum sari+dodok)
Arum sari:Aaaaaaaaaaaaahhh..!! (berteriak membentak, sambil ngibasaken tangan lan sikile)
(Musik: hard) (Lighting:mati) (tirai:tutup)
Disuatu hutan terlarang...
(set 2) ( backround hutan, latar rumput batu2an ) (musik shaulin dewa mabok) (lighting hijau kuning)
Surantaka : (sembari dolanan pedang)
(Saat sedang asik latihan pedang, pemuda ini ditabrak oleh seseorang) aduuhhhh (saat itu juga orang itu bangkit dan langsung berlari) ( surantaka melihat selendang terjatuh dari dirinya lalu mengambil dan mendekati seseorang itu)
YOU ARE READING
Kumpulan Naskah Drama - Naik Panggung atau turun Panggung, Terserah!
Aléatoiredalam kumpulan naskah Drama yang berjudul Naik Panggung atau turun Panggung, Terserah!, banyak adegan yang dibuat semaunya, namun tetap menunjukan keindahan dalam berlakon. kecerdasan sutradara untuk mengemas Naskah Drama menjadi tolak ukur penampil...