Nieuw chapter againn ;D
_______________________________________________________________________________
Chapter 4: Fights.
POV Sylvie
Zuchtend opende ik mijn ogen. Gelukkig, mijn kamer was leeg. Of.. Hé, wie is dat? Dat is die ene.. jongen. Ja, die ene. Ik ken hem! Toch?
Verschillende gedachtes schoten door mijn hoofd. Toen kwam de jongen dichterbij.
"Blijf.. Bij.. Meweg," zei ik zacht. Jeetje, wat ging praten moeilijk! Het leek net of ik een mandarijn in mijn keel had of iets dergelijks.
"Hey, how are you?" zei de jongen een beetje verlegen. Hij legde een hand op mijn hoofd, maar die sloeg ik snel weg. Wat dacht hij wel niet! Zomaar een beetje mij aanraken!
Toen kwam er een vrouw binnen met zwart, lang haar. Het had een beetje een vettige uitstraling. Toen de vreemde jongen haar zag sprong hij voor mij en riep: "Stay away from her! She's NOT your food! Not even your snack!" De vrouw zond een vernietigende blik naar hem, maar hij bleef volhouden dat ze must go away en al die woorden.
Toen voelde ik een bonk en ineens wist ik het weer. Die vrouw is SUSAN! De vrouw die mijn vader wilde vermoorden! En ze is een VAMPIER!
Angstig keek ik naar het tafereel dat zich voor me afspeelde. Dreigend liep Susan op Jake af. Ze hefte haar hand op. Ging ze hem nou.. Slaan?
"Jake, don't let me do this.. You're my fucking son!" zei ze dreigend. Hoooo, wacht is.. De jongen heet Jake? En is haar ZOON! Maar.. Dan is hij ook een vampier!
Stilletjes stapte ik uit mijn bed en ging naar beneden. Daar aangekomen pakte ik een pan, en liep weer naar boven. Ik hoorde ze tegen elkaar schreeuwen, en vlug gooide ik de deur open. "BLIJF ALLEBEI STIL STAAN! DAN RAAKT ER NIEMAND GEWOND!" riep ik boven hun uit.
"Sylvie? Waarom heb je een koekepan in je hand?!" vroeg Susan verbaasd. En Jake keek me alleen maar sullig aan. Oja, hij was Engels. Duh.
"Jake, what did she do to me?" vroeg ik in mijn beste Engels.
"Nothing. She wanted to, but I stopped her," antwoordde Jake trots.
"You did what? But.. You don't even know me! And she's your mother!" zei ik verbaasd. Creepy, ik begreep er steeds minder van!
Doordat ik met Jake in gesprek was geweest, was het Susan gelukt om naar de deur te sluipen. Maar de deur kraakte een beetje toen ze hem opendeed, en in één tell was ik bij haar.
"Ooh nee. Jij gaat nergens heen," zei ik dreigend. Angstig zette ze een stap achteruit en wachtte af.
"Jake and Susan. So, you're family, am I right?" vroeg ik, weer met mijn allerbeste Engels.
Jake antwoordde:"Yes, we are. But this woman that I should call mum is a devil. She really is!"
Waarop Susan weer zei dat ze een OUTSTANDING MOM was voor Jake, en dat hij ondankbaar was en blablabla…
Jake keek geërgerd naar haar en wilde alweer een weerwoord geven, maar ik riep snel:”NO! Shut up, both of you!”
Toen begonnen ze ineens in een rare taal te brabbelen, en ik kon er echt geen gehakt van maken. Of was het nou kaas? Jake zag mijn verwarring en grijnsde: “That’s Vamp, the language of us. Vampires.”
Ahaa, nu begreep ik het! Maar ik zou het alsnog fijn vinden als ze ‘gewoon’ Engels spraken. Of Nederlands!
Toen kwam mijn vader ineens binnenstormen. Zijn ogen stonden flets, alsof hij iets had geslikt..
______________________________________________________________________
YAY. Weer new chapteer! Sorry voor de kortheid, ik was een beetje fantasieloos ;(
En had nogal veel proefwerken ;s
Maar alsnog hoop ik dat jullie ervan hebben genoten :D
LEAVE A COMMENT BELOW! :D
En de foto hiernaast is Jake ♥_♥
JE LEEST
Broken.
Teen FictionSylvie is een doorsnee pubermeisje. Nou, nee. Eigenlijk niet. Want hoeveel mensen wonen nou met een vampier in huis? Inderdaad, niet veel. Maar zoals in de meeste andere verhalen heeft ook dit meisje een geheim. Een geheim waar ze liever niet openli...