Mario:Pai este Erika....si cred ca vrei sa te vezi cu ea pentru ca sta doar 2 saptamani!
Rebe: Super mersi ca mi.ai spus! Bye
Mario:Byee sis!
Ou da....sa o prezint pe Erika....are 17 ani...bad girl ff cute si unul din BFF-urile meleDaca stau sa ma gandesc....o sa o sunt sa mergem seara asta la club!
Erika: Da fata....cred ca ai auzit ca sunt in oras pentru putin timp!
Rebe:Dwa....si de aceea vreau sa mergem in club! Ca in vremurile bune!
Erika: Oo da!! Fii sigura de asta! La 9 esti la mine la apartament!
Rebe:Ok..ne vedem atunci!Perspectiva Emei
Pfff oare pe unde umbla Rebeka....poate stie Mario...syai sa il sun
Mario:Da Ema ce sa intamplat?
Ema:Pai voiam sa te intreb daca stii unde e Rebeka...
Mario: Nu stiai? A venit Erika in oras...si din cate am auzit sau dus la club...tu nu esti cu ele?
Ema:Nu.....
Mario:Ou....atunci....am.....paaaa!
Ema:Nu sta.....
Si mi.a inchis.... deci ea era cu tarfa de Erika in club.....offff sa vezi ca morala ii fac cand se intoarce!! E deja 8 dimineata....unde e????
Ema:Unde esti???
Rebe:Aaaaa.....am uitat de tine.....soryyyyyy....am dormit la Erika....sper ca nu te.ai suparat...ai app ma duc cu ea la mall....o sa vin mai incolo acasa!
Si acm si ea mi.a inchis.....offff......ma enerveeaza rau Erika....de fiecare data cand apare Rebeka ii da atentie numai ei si de mine uita.....(esti geloasa) da sunt!!!
Dar lasa ca vede ea....daca joaca asa.. pot si eu sa fac la fel!
Peste 7 zile
Rebe nu a mai trecut pe acasa de fucking o saptamana!! Dar acum haide sa nu ma mai andesc la asta...sa petrec si eu o noapte cu Justin....
Ema:Iub la ce film vrei sa ne uitam?
Justin: Unul horror!
Ema:Pfff bine dar sa stii ca daca ma sperii o sa te strang in brate pana te sufoc
Justin:Asta si voiam!
Filmul a fost destul de horror dar....hmmm nu stiu de ce dar simt nevoia sa....sa petrec o noapte amoroasa cu justin.....hmm...poate ca e timpul....
Ma duc spre el si incep sa il sarut pasional! Cum nu cred ca am mai facut-o vreodata! Sarutul incepe sa fie din ce in ce mai pasional....Perspectiva autorului
Justin își pune fruntea pe frunte Emei dupa incepe sa o saruta incet, sarutul devine din ce'n ce mai pasional si mai haotic. Justin isi pune o mana sub tricoul Emei si ii frământa unul dintre sâni dupa care îi da jos tricoul. Ema incepe sa il sarute pe gat făcându-i cateva semne in timp ce îi desface cureaua, îi da pantaloni jos dupa care îi da si tricoul jos, Justin o arunca pe Ema pe pat si se aproprie de ea cu mișcări de felina si se aproprie de buzele ei, ii da si pantaloni jos in timp ce își musca buza de jos. Dupa ce termina cu pantaloni incepe s-ai saruta abdomenul lasându-i cateva semne mari si frumoase. Amândoi sunt extrem de excitați dar prefera sa o faca lent pentru a savura mai mult momentul. Cu sărutări semne si pasionale se ridica din ce'n ce mai sus ajungând la buzele ei pe care le saruta in timp de îi da jos sutienul, dupa ce termina cu sutienul coboara lent cu mana spre chiloți el indepartandu-i incet. Ema ea un cearceaf si vrea sa se acopere dar Justin il ia si il arunca departe. Isi da si el boxeri jos si incepe sa o saruta pe Ema pe cat in timp ce face mișcări lente de sus jos.
Perspectiva Rebekai
In sfarsit am venit acasa....cred ca Ema e suparata foarte rau pe mine ca am lasat-o o saptamana singura...dar nu a fost singura la avut pe Justin....cand deschid usa..ma duc in bucatarie....si.....SHIT! Se aud gemete de sus.....Ema ce ai facut?!?! Pfff....o sa ii las nu o sa le stric "distractia" ca dupa o sa ma omoare amandoi...asa ca prefer sa ma duc sus si sa incerc sa dorm.....
Aoleooo astia nu se mai opresc odata??? Pffff.....gata stiu! Imi pun doape in urechi! Si intr-un final reusesc sa adorm....
Dimineata cobor scarile si o vad pe Ema doar in lenjerie intima la fel si Justin sarutandu-se ca doua animale!
Rebeka:........Hai uite ca mi.ai facut timp sa postez sii spre fericirea unora am pus o parte si cu sex....mdea am pus ptc am facut 500 de vizualizari....o sa vina si parte cand Rebe o sa isi faca de cap cu Jacob dad mai dureaza....o sa postez capitolul ala cand fac 1000 de vizualizari la carte...sii daca ajung la partea aia intre timp bineînțeles!!
Sper ca va placut calitolul!!❤❤
Si am uitat sa ii multumesc Yzzabela17Bella pentru ca ma ajutat cu acest capitol dar mai ales ca ma ajutat si sa public cartea si ca mi.a dat atat de multe sfaturi❤❤
Si stiu ca in capitolul asta nu apare delic Jacob dar mna.....asa a fost sa fie! Si inca o data multumesc Yza pentru tot ajutorul pwp❤💜
CITEȘTI
Iubirea cere sacrificii [Volumul 1]. //VARIANTA NEEDITATA\\
RomanceRebeka Stone este o adolescenta de 18 ani care locuieste in acelasi apartament cu cea mai buna prietena a ei Ema! Intr-o zi obisnuita de liceu...apar in clasa ei doi tipi care sunt sexy dar afemeiati si acestia pun un pariu cu prietenii fetelor (Dav...