~9~

2.5K 121 16
                                    

Cand am ajuns la scoala....bine.....in fata scolii am vazut-o pe...WAIT WHAT?! Pe Maria?! Fuck! Asta ce cauta aici?.....ou nu...vine spre mine
Maria: Tu fufo! Daca credeai ca ai scapat de mine asa usor te-ai inselat amarnic!
Rebe: Trebuia sa ma astept! Normal ca te.ai rugat de mininatul tau tatic sa te aduca inapoi la scoala!
Maria: De fapt, eu i.am zis mamei ce se intampla si s.a dus la tati sa ii zica ca daca nu ma aduce inapoi la scoala nu mai face......ou am zis prea multe!
Deci gata! Atat mi.a trebuit sa aud ! Mi.am dat seama ce fel de familie are! Una de cacat....sa revenim
Ema: Haide in clasa ca iar se supara profa!
Si am ajuns in clasa....mdea....proasta alegere pentru ca imediat ce a ajuns in cls. Justin a venit la Ema si a incepu sa o sarute! Ma bucur pentru ei dar..SCARBOS! In sfarsit a venit si profa!
Profa: Buna ziua copii!
Clasa: Buna ziua
Profa: Stiu ca nu o sa va prea convina dar vreau sa faceti un proiect pe echipe. Dar nu voi alegeti echipele! Ci eu. Vor fii echipe de cate 2. Bun sa incepem....
Bla bla bla...a zis cativa copii cand...
Profa: Ema cu Justin...Maria cu Bianca....Alexandra cu Ioana...Larisa cu David...Mario cu Mihai si Rebeka cu Jacob.
De ce viata!! De ce??!
Profa: Am uitat sa mentionez ca...pe tot parcursul proiectului...veti sta in banca asa cum ati fost strigati!
Justin:Mie imi convine!
Jacob: Si mie!
Rebe: Mie nu!!
Profa: Nu ma intereseaza daca va convine sau nu!
Tring tring
Profa: Sa sunat! Sunteti liberi
Mdea...super chiar asta imi doream
Jacob: Deci pisi...unde ne intalnim sa facem proiectul?
Rebe: Pai la mine acasa dupa scoala
Jacob: Doar noi doi pisi?
Rebe: Chiar crezi ca mai merg cu tine undeva mai ales simguti dupa ce era sa ma violezi?
Jacob:Bine punctat!
Cica bine punctat!! Ce cretin nu as face proiectul asta dar tin la notele mele si mna...

Perspectiva Emei

Saraca Rebeka....cred ca acum fierbe in suc propriu! Dar eu ma bucur ca cine stau!
Justin: Hei iub! Unde vrei sa facem proiectul?
Nu apuc sa spun nimic ca...
Rebe:Pai la noi acasa dupa scoala pentru ca 1.nu o sa te las singura cu ea mult timp si 2. Pentru ca nu vreau sa stau singura cu Jacob
Ema: Deci se pare ca la noi acasa dupa scoala...
Mdea...trebuia sa ma astept la asta pana la urma ea e Rebeka Stone! O incapatanata de zile mari!!
Orele au trecut asa repede....acm sunt in drum spre casa....am ajuns repede chiar foarte repede!
Rebe: Haide sa ma ajuti in bucatarie ca imi e foame!!
Ema: Imediat!!
Am gatit clatite si baietii tot nu au ajuns....hmm....Justin mi.a promis ca nu o sa se mai culce cu altele....sper sa se tina de promisiune
Jacob: Fetelor am ajuns....bine doar eu am ajuns....
Ema:Pai si Justin unde e?
Jacob:Poate sa mai duce dupa o curva.....glumeam! A zis ca s.a lasat
Ema: Ma speriasei dobitocule!!
Jacob: Da ...da cum spui tu!
Cand spunea Rebe ca Jacob e un cretin...avea dreptate...Dar oare unde e Justin!!
A trecut deja jumatate de ora si el tot nu apare uof!

Perspectiva Rebekai

Saraca Ema....crede cs Justin o insala...dar nu e asa...Justin sa dus sa ii cumpere un lantisor! Stiu....romantic! Daca ar fii asa si Jacob ar fii perfect...stai ce? Nimeni nu a vazut asta (hehe! Iti place de Jabob) ba nu conștiința proastă
In sfarsit a aparut si Justin...
Justin: Iubire...scuze ca am intarziat dar....am avut un motiv bun
Ema:Si care ar fii acela?
Awwww!! Ce dragut....Justin se apropie de ea....o saruta iar dupa ii da lanticul dar nu asa...in mana bineînțeles....ii da lantisorul intr-o cutiuta....moama ce romantic!! <3
Ema: Te iubesc! Te iubesc! Te iubeeesc!!
Justin: Si eu te iubesc....dar ma iestti ca am intarziat?
Ema:Bine bine darrr.....sa fie ultima data!
Jacob:Gata cu dulcegariile!!
Rebe:Daca va mai privesc mult mi se face greata!
Jacob: Uuuuu lucturi in comun!
Rebe:Mai taci ! Si haide sa ne apucam de proiect!!
Dupa 3 ore in care am lucrat la amaratul ala de proiect spre fericirea noastra l.am terminat!
Rebe: Ok! Am terminat si proiectul asta! Spre fericirea mea nu o sa mai trebuiasca sa stau cu tina in banca!
Jacob:Dar eu voiam sa stau cu tine pisi!
Rebe: Pacat sa sentimentul nu e reciproc!!
Dintr-o data se aude o bataie in usa....ma duc sa deschid ca normal sunt un om politicos.....
Cand deschid usa.......

Heey! Uite ma mi.am facut timp sa postez....stiu capitolul asta e scurt darr ce urmeaza sper sa va placa!! Inca o data scuzati greselile! Siii scuze ca azi nu am postat sar am foarte multa treaba!! Si am antrenament in fiecare zi! Sper sa nu va fii suparat pe mine!!
Haide ca va las in suspans! Bye❤

Iubirea cere sacrificii [Volumul 1]. //VARIANTA NEEDITATA\\Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum