~3~

3.2K 140 34
                                    

Jacob: Imi pare rau de tn si de Mario dar trebuie sa va despartiti de fete!
David: Ce?! De ce?!?!
Jacob: Tie nu ti se pare ciudat? Imediat ce am facut pariul au venit la voi....
Justin: Ou da.....Jacob am uitat sa iti spun....dar am vazut-o pe Andreea care ne spiona....cand faceam pariul...
David: Deci........
Jacob: Nu te mai place....a facut-o doar ca a auzit de pariu
David: Am crezut-o altfel....pf.....ok hai ca ma despart de ea...

Perspectiva lui David

Am crezut-o altfel....domneee o urasc pentru ce mi.a facut....s.a jucat cu sentimentele mele Dar nu ii mai permit asa ceva
David: Rebeka trebuie sa vorbim
Rebe: Ce s.a intamplat?
David: Stiu ca nu ma placi....si ca esti cu mine obligata.....ti.am zis sa nu te joci cu sentimentele mele si tu fix asta ai facut! Te credeam altfel...dar se pare ca m.am inselat..
Rebe:......David......imi pare foarte rau....

Perspectiva Rebekai

Si nu am mai apucat sa ii spun nimic ca a plecat!! Domneeee ca am facuuuttt ma simt atat de naspaaaa.....
Pff...nu e prima data cand fac asta dar niciodată nu m.am simtit atat de naspa ......nu stiu de ce ma simt asa acuummm!! (Hmmm...poate pentru ca erati cei mai buni prieteni)
Ooo uau constiinta mea e buna de ceva.
Ema: Rebeeeeeeeee!!!!!
Rebe: Ce ai mai patit si tu?
Ema: Cred ca au aflat ca noi eram cu ei doar din cauza pariului...pentru ca Mario s.a desp de mine si ma simt prooost!!! De ce ma simt asa prosstt!!
Rebe: Poate pentru ca eram prieteni ff buni....pfff.....si David s.a desp de mine...
Ema: Si acm ce facem??
Rebe: Habar nu am (face palm)
Si uite asa am stricat o prietenie pentru un cacat.....

Perspectiva lui Jacob

Imi pare rau de David si Mario dar altfel nu puteam castiga pariul....si in plus fetele astea sunt mai sirete decat credeam...sa se puna impr cu ei doar pt a scapa dintr.un pariu? Ce fete....imi place! Stai ce ?!?! Nu! Nu! Nu! Nu imi place de Rebeka nu are cum eu nu sunt asa le tii doar o noapte apoi gata asta sunt eu! (Ba iti place de ea idiotule cui nu iar place de ea?!) Domne ce constiinta proasta ... anyways...
David: Gata......si ai avut dreptate a facut.o doar pentru a scapa din pariul asta nenorocit!
Jacob: Scuze frate eu iti vreau binele....tu iti dai seama ca daca trecea o luna tu o iubeai si mai mult si daca sar fii despartit de tine atunci ai fii suferit mult mai rau?!
David: Nu ma gandisem la asta! Mersi bro
Jacob: Nu ai pentru ce bro!
Si uite asa l.am facut (cred) sa se simta mai bine. Sunt magnific stiam (si modest) conștiința taci!
Ok deci pariul nu e pierdut! Ah ce bine ma simt!

Perspectiva Emei

Ok retardatii aia i.au zis lui Mario de planul nostru dar de unde dracu au stiut ei? Ou da.....se pare ca nus asa de prosti si cred ca si.au dat seama pt ca nu prea....e normal....dupa ce au pus ei un pariu ce cacat ...noi imediat sa ne cuplam cu ei..mdea...
Daaarr mi.a venit o idee super pe care nu o poate refuza!
Ema: Rebekaaa!! Am o idee superbaaa
Rebeka: Hai sa iti aud minunata ta idee!
Ema: Pai ca sa uitam de toate astea....hai sa mergem in club! Te rog te rog te rooooog
Rebeka: Nu ai de ce sa te rogi ca mergeam oricum!
Ema: YAY!! O sa fie superrrr

Perspectiva lui Jacob

Ok....seara asta o sa fie super plictisitoare.....ptc petrecerea s.a terminat.....defapt eu i.am dat afara pe toti in afara de Justin Alex Mihai Mario si David....bineînțeles
Alex: Bai seara asta o sa fie plictisitoare raaau!!
Mihai: Am o idee! Haideti in club.
Justin: Nu-i o idee rea
Si uite asa am hotarat sa mergem la culb! Poate imi mai fac si eu de cap cu o fata.....nu ca poate-sigur-!

Perspectiva Rebekai

Deci acm ma pregatesc sa intru in baie sa fac un dus si dupa sa ma imbrac!
M.am imbracat intr-o rochie putin mai sus de genunchi de culoare albastru inchis mai pe scurt o rochie albastra simpla!(dar draguta)

am imbracat intr-o rochie putin mai sus de genunchi de culoare albastru inchis mai pe scurt o rochie albastra simpla!(dar draguta)

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Perspectiva Emei

Deci am iesit din dus si acm partea mai grea....cu ce sa ma imbrac.....dupa 30 de minute de gandit....am ales sa ma imbrac cu o rochie mai sus de genunchi....mulata ...roz cu un decolteu destul de convenabil si o poseta alba.....

roz cu un decolteu destul de convenabil si o poseta alba

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Perspectiva Rebekai

Ok eu sunt APROAPE gata.....trebuie doar sa ma machiez si am terminat
Dupa o ora
M.am machiat si acm o astept pe Ema....pana se misca ea....m.am dus sa ma incalt cu pantofi cu un toc destul de mare de aceeasi culoare cu rochia!
Dupa inca 15 minute de asteptare coboara si Ema.....Good !!! Cat de frumoasa poate fii fata asta?!? Arata superb in rochia aia mulata si hmm....decolteul ala e destul de mic pentru ea..in fine cand sa plecam ea se incalta cu niste pantofi cu toc de culoare maro foarte deschis un fel de roz pal
Ema: Hai esti gata?!
Rebe: Da normal hai sa mergem!
Ajungem la club si ne distram le cinste!
Am uitat sa va spun ca eu ma imbat foarte dar foarte greu!
Rebeka: Inca un pahar de Tequila te rog!
Barmanul: Imediat domnisoara!
Dupa inca vreo 3 pahare de Tequila m.am dus cu Ema pe ringul de dans si am inceput sa dansam ca apucatele!
Ema: Vezi?! Ti.am zis ca o sa fie suuuper
Rebe: Si ai avut dreptate!!!
Am uitat sa va spun....Ema era moarta de beata ea se imbata destul de repede eu pe de alta parte ma simt suppppeer! Dupa vreo ora de dansat....ne.am dus pe o canapea sa mai stam putin pentru ca eu mor de picioare....si Ema pare destul de constienta...am zis destul
La un moment dat.....lumea s.a strans in jurul unui BMW negru....m.am dus si eu impreuna cu Ema sa veden ce se intampla!
Imediat ajunse acolo.....

Heei sper ca va placut acest capitol! Daca vreti sa mai pun inca un capitol sau poate mai multe sa imi spuneti! Am vazut ca in vreo 20 de minute de cand publicasem cartea...am avut cativa urmăritori si va multumesc! Hai ca nu va mai retin byee💜❤

Iubirea cere sacrificii [Volumul 1]. //VARIANTA NEEDITATA\\Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum