Poyraz

758 23 0
                                    

Yine herzaman olduğu gibi bilgisayar başındayım klasik günlerden biri yani ah tabi birde çalışmam gereken dersler var bir yığın onları da bitirmek gerek malesef okuldan mutlumuyum ah tabiki de HAYIR ! O kadar salak insanlar var ki benimle uğraşıp duruyorlar tabiki ben kendi dünyada takılıyorum nerde tabiki de bilgisayar başında nerdee olabilir ki başka kendimi tek rahat, mutlu hissedebildiğim yer.

Öncelikle odamın nerdeyse tamamını posterleriyle kaplayan Duman'ın evet tam bir Kaan Tangöze hastasıyım. Bal şarkısını açtım bu şarkıya BAYILIYORUM!

Tumblr'a girip biraz reblog yaptıktan sonra Twitter'a girdim, tabiki de Twitter'da fenomen falan değilim öyle tipleri de sevmiyorum çok fazla havalılar nedense sanki ünlülermiş havaları var aman neyse ne umrumda değil, 500 takipçim falan var galiba

Bir saat var nerdeyse neye mi ah tabiki de sevgili üvey ailemin gelmesine kendileri çok fazlasıyla çalışırda bana bulaşmasınlar yeter bu evde sevdiğim bir makbuş var birde ahmet abi. Ahmet abi şoförümüz oluyor, makbuşta canım ya mutfağımızın kraliçesi.

Bilgisayar başında otura otura acıktım ah birde Tumblr'da o kadar fazla yiyecek post'u gördüm ki acıktım. Hemen makbuşumun yanina gittim

"Makbuşşşşş "

"Gel deli kız gel "

"Makbuşum akşama bana un kurabiyesi yaparmısın lütfeeeeeeeeeeeeennn, lütfeeeeenn "

"Kızım , hanımımın uyarısı var biliyorsun tatlı yapılmıyor evde "

"Aman bırak şu sarı yellozu makbuşum ya "

"Kız deli sus bakiyim yerin kulağı var "

Makbuşum benim sevimli surat yapısıma dayanamaz ahahah o da neyse saçma birşey işte kesin hemen kabul eder isteğini asfdffsgshs

"Yaaa aman makbuş yaaa"

"Tamam kızım tamam yapcam ama hanımımın görmemesi gerek tamam mı cadı ? "

"tabii kii makbuşum seni seviyoruuuuum ich lie bedih "

" ne bedih ne bedih kızım niye öyle gavurca konuşuyon bakam "

"Makbusum seni seviyorum dedim ya tontisim "

Birde tabi bu yabancı dil işi var of sevgili aslı hanımcığımızın isteği üzerine 5 dil bilmem gerekiyormuş en az.

Neyse ben yine twitter'a geçiş yapıyıım.

O değil de bizim okuldaki Poyraz çok tatlı çocuk ya tabi ben onun bilmediği plotonik aşığıyım ah Poyraz ah bir farkıma varsan ya tabi bu gözlüklerle bu kıyafetlerle işim çok zor etrafında o kadar güzel kızlar varken neden bana baksın flappy bird' deki kuş gibi beyinsiz değil ya bu çocuk. Poyraz benim hayallerimin erkeği uzun saçları, büyük kahverengi gözleriyle kalbimi çaldı bir bakış attın kalbimi yaktın canneeey.Okulla ilk geldiğimde sınıfımın yerini ararken salak salak dolaşıyordum birden birşeye çarptım neye mi tabiki de Poyraz'a.

" Ya şey ben çok özür dilerim yanlışlıkla oldu of çok pardon ."

" Her yerimi batırdın ya of be kızım biraz dikkat et be önüne bak biraz ya."

"Gerçekten çok özür dilerim. "

"Tamam tamam oldu bitti hadi uzatma"

İste tanışmamız böyle onu o gördüğüm ilk andan beri seviyorum nasıl bir duygu bu biliyorsunuzdur galiba. 4 tane hamburger yemek gibi ah acıktım işte yine yine.

Bu arada Tabiki o benim farkında bile değil hatta varlığimdan haberi bile olduğundan şüpheliyim.

Aslında o kadar da çirkin bi kız degilim. Belime gelen kumral saclarım ve mavi gözlerim vaar, ah bi de kemik gözlüklerim var minyon tipli biriyim, yaklaşık 1.56 boyumla okulun en kısa kiziyim diyebilirim, gerçi herkes topuklu giydiği için de benden uzun.

Ben topuklu ayakkabı giymiyorum her zaman vazgeçilmezim olan converslerim, uzun bol tişörtlerimle ve bol kotlarımla pek de tarzı olan birisi değilim yaniii sevmiyorum öyle elbiseler bana yakışmıyor zaten kim kısa boylu gözlüklü birisine yakıştırır ki elbiseleri falan çok saçma.

Twitter'da biraz Poyrazın profilinde takıldıktan sonra saate bakmak için telefonunu elime aldım.

Telefona bakınca 5 cevapsız arama gördüm ohaa ya Ceylin. Bu arada ben onu tanıtmadım. Ceylin benim best frendim :Dd Yaklaşık 10 yıldır tanıyorum onu. Aslında bu okula gelmemin sebebi de Ceylin. Normalde bursluluk sınavını kazanamamıstım ama Ceylin öğretmenleriyle konuşup sesimin cok güzel olduğunu ve konservatuara girmek istediğimi söylemiş bunun üzerine mudurle konuştuk. Derslerim iyi olursa bu yıl burslu okucam. O yüzden çok calismam gerekiceeek :((

Yine mi Ceylin offff .

"Efendim Ceylin "

"Nerdesin kızım sennn sabahtan beri arıyorum yoksun öldüm meraktan"

"Burdayım çirkin ördek yavrum birşey yok "

"ya başak senin moralin birşeye bozulmuş bana normalde böyle demezdiiiiiiinn yaa hadi anlat "

"tamam meraklım anlatıyorum "

"anladım zaten ben biliyorum anlaaat"

"makbuştan un kurabiyesi istedim yapmak istemedi neymiş efendim asli hanim kızıyormuş sonradan ikna ettim tabiikiiii :D '

Aslı kim mi benim üvey annisim hani dizilerde olur ya böyle üvey annecikler ah onlardan degil tabi ki ama onu annemin yerine koyamadığım için nasıl desem sevemiyorum yani seviyorum ama bazen gıcık oluyorum, tabi birde babam İlker var pardon üvey babam aslında onu seviyorum çok iyi birisi beni hep kendi çocuğu gibi görmüş her isteğimi karşılamıştır severim yani babamı, zaten öz babamı hatırlıyor gibi bile değilim fotoğraflardan falan ancak hayal meyal hatırlıyorum.

" anladım bebiş"

"Ohaaaaaaa Ceyliiiiiiiiiiiiiiiiiin "

"noldu kızım bağırmasana kulağının dibindeee "

"Çok pislik birşey olduğu inanamıyorummmmmmm"

~

AsosyalHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin