Nasıl olur bu ya şaka mı bu ?

489 19 0
                                    

"Başak noldu anlatsana çatlatma insanı "

" Yaaaa şeyyy"

" Başakkkkk ! '

" Tamam tamam hani benim kuzenimin kullanmadığı twitter ı vardı ya "

" Eeee nolmuş ona "

" Hani fotoğraflarıda vardı  hatta adı Asya "

" Başak tamam anladım onu nolmuş onaaa "

" Kızım Poyraz onu takip etmişşş ! "

" Nede ohaaa nasıl ya hemen size geliyorum bb "

" Ama "

Tabi birşey diyemeden yüzüme kapattı telefonu ah Ceylinnn.  Önemli olan o değil, Poyraz beni takip etmiş oha ya ama bir dakika o beni değil Asyayı takip etti niye seviniyorum ki offf gereçı Asya da güzel kız  birde kuzenimi kıskanmaya mı başladım iyice delirdim of .

ohaaaaaaaa bi dakika ya poyraz mesaj attııııı Nasıl ya dünyanın bana bir şakası mı bu ? nasıl olur ya Poyraz olmaz herkes olur da o olmaz ne dicem çocuğa çocuğu görünce elim ayağıma dolaşıyor şaka olsun nolur olum sen hayırdır hatta  ve zil Ceylin'im yine tam vaktinde yetişti.

''Ceylin kızım neler oldu nelerrrr''

'' nooldu kızım dur bi nefes alıyım bee ''

'' poyraz mesaj attı dm'den hem de asyayaa''

'' nee oha ne yazdiiii?''

'' selam güzellik dedi cabuk biseyler planla yoksa poyraz asya'ı yani beni of asya'nın twitter yaaa her neyse iste resmen yavsadii yaaa ''

'' bak simdi poyraza soğuk davran salak saçma şeyler yaz okulunu da soyleme şimdiii benim gitmem gerek optuum hadii anneme iki dakka diyerek ciktim disari yarin okulda anlatirsin hadii baybaay''

Ve asya kapiyi yüzüme kapatıp gitti. Deli kız yaaa. Neyse şimdi benim Poyrazı kendimden yani Asyadan soğutmam lazıım.

Nasıl yapıcam bilmiyorum çocuğa aşıkken  ona nasıl soğuk davranabilirim ki of seviyorum ben bu çocuğu. Keşke duygularımızı kontrol edebilsek Poyraz keşke bana aşık olsa büyü falan mı yapsam acaba yok yok beni tanımıyor bile çocuğun varlığından haberi yok bana aşık olmasını ümit ediyorum boş ümitler bunlar Başak hanım BOŞ...

AsosyalHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin