Şimdi yandık

438 23 8
                                    

"Ceycey napıyon allasen kızım ben o elbiseyi giyer miyim sence?"

Evet şuanda karar vermiş bulunuyorum. Ceylin'e değişmek istediğimi söylememeliydim. Kıza degişcem dedim pardon ama orospu olcam diye algıladı benii. Suan bi mağazadayız ve götümü bile zor kapatabilcek derecede kısa elbiseler gösteriyoo. Biri beni Ceycey'in elinden kurtarmalı.

" Kızım sen istemedin mi değişmeyi yaa "

" Evet Ceylin ben istedim ama bu elbise götümü zor kapatıır yaa."

" Salaksın canım arkadaşım cidden salaksın sütun gibi bacakların var tek giydiğin bol pantolonlaaar. Beni deli etme ve git şu elbiseyi dene HEMEEN."

Veeee yine beni zorla kabine soktu. Deli etcek bu kız beni yeminle ya. Dayak yememek için hızlı hızlı üstümü değiştirdim. Ve ııyyyk kusabiliriiim iğrenç bu elbise yaa. Neyse Ceycey de begenmez zateen.

" Ohaaaa kızım muhteşem olduun."

VE HAYALLERİMİN SUYA DÜŞTÜĞÜ AN

" Ceylin manyak mısın iğrenç bu elbise yaaaa. Ben koyu renk giymem kiii."

" Ama artık giyiyorsun. Alıyoruz bunuuu. Sıra ayakkabıdaa."

"Topuklu giymem haberin olsun."

Evet duydunuz topukludan nefret ediyorum çünkü yürüyemiyorum topuklularla zaten nasıl yürüyorlar anlıyor değilim

" Hıhı Başak sen öyle san Başak."

Evet sabahtan beri alışveriş yapıyoruz ve yarın parti var hani benim şu şarkı söyliceğim. Ceylin hanıma göre partiye ben damgayı vurcakmışım vallaha ona vurmak denmez çakılmak denir ben bu topuklularla anca yere çakılırım. Prova için Çınar ile buluşcaz ama hala aramadı ben niye aramıyorum ki of kafa mı kaldı bende. Ceylin zaten ayakkabılarla uğraşıyor onun yanından uzaklatım çantamdan telefonumu çıkartıp Çınarı aradım.

"Alo Çınar naber ? "

"İyiyim güzellik sen ?"

"İyiyim bende ya yarın hani parti var ya prova yapcaktık unuttun mu ? "

" Ya hay ben unuttum onu nerdesin sen şu an hemen geliyim "

" Ya eğer işin varsa boşver bak cidden "

" Ne işi kızım senden önemli ne işim olabilir benim nerdesin sen şimdi onu söyle 5 dakikaya ordayım "

" Ben okulun o taraftaki avmdeyim "

" Tamam canim hemen geliyorum 10 dakikan var bak haberin olsun "

" Tamamdır efendim " ah bu çocuk öldürecek beni ya napcam ya şapşal hemen Ceyline haber vermeliyim.

"Ceyliiiiiiiiin "

" Nerdesin kızım sen allah aşkına haber vermeden gittin "

"Çınarla konuşuyorduk ya prova var ya ondan "

" Ha tamam canım bak şimdi bu ayakkabılardan hangisi ya niye sana soruyorum ki sen git lens işlerini hallet karşıdan "

" Ya ne kendi ben mutluyum gözlüklerimle yaaa "

" Başak beni konuşturma canım "

" Tamam gittiiim " hemen çantamı alıp çıktım karşıdaki gözlükçüye ama ben gözlüklerimle mutluyum ki of nerden Ceyline dedim ki hata bende zaten hata. Hemen  lens işlerini halletim çıkarken telefonum titredi mesaj geldi galiba Çınardandır.

Evet tam da tahmin ettiğim gibi " 2 dakikaya ordayım artık bitse işin iyi olur :D "  deli çocuk.

"Ceylin ben çıkıyorum bitti dimi işimiz "

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 25, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

AsosyalHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin