Ceycey yardım ett !

426 20 2
                                    

Saat 19.00 ve biz hala Poyrazla konuşuyoruz nasıl olabilir ya şaka gibi çocuğa ne kadar soğuk davranırsam davranıyım hala yazıyor of şaka gibi.

" Selam güzellik :) "

Oha ya birde sonunda piç smile koymuş ahah  o işarete öyle diyoruz Ceylinle :D 

Nerdeyse 2 saat sonra cevap verdim eh napalım olsun o kadar sonuçta Asyayla konuşcakmış gibi olacak

"  Merhaba "

" Hiç cevap vermiceksin sanmıştım güzellik :) "

" Pardon cevap yazmaya vaktim olmadı "

" Önemli değil prenses napıyorsun ? "

Hıı prensesmis miş yok muş allah allah ya benim Asya olmadığımı yani fotoğraftaki kız olmadığını bilse benimle muhatap bile olmicak çocuk bana prenses diyor ah Poyraz ah.

" Müzik dinliyorum "

"Sorduğun için sağol ya :D bende ne dinliyorsun ? "

" Napcaksın ki, seni ilgilendiren bir durum göremiyorum ortada "

Başak salaksın sen kızım hep hayalini kurduğun şey oluyor Poyraz sana mesaj atıyor sen napıyorsun of Poyrazla bu şekilde konuşmak istemiyorum neden böyle konuşuyorum ki sanki Asyayı görecek ya da aşık olacak ya çok saçma

" Merak ettim sadece ya :) bende duman bal dinliyorum :) "

Nasıl ya Poyraz Duman mı  dinliyormuş ben niye bilmiyorum acaba bu çocuk beni mi görüyor gizli yetenekleri mi var  noluyor yiaaa, sacmalama Başak ne gizlisi ne yeteneği bu çocuğun tek yeteneği var o da okulun en yakışıklı çocuğu olması ve benim ona aşık olmam lanet olsun arkadaş yok şu saatten sonra ben bırakıyorum bu çocuğa soğuk davranmayı zaten Asyayı görceği falan da yok ne olabilir ki en fazla, okulumuzun fame çocuğu internetten tanıştığı birisine aşık olacak değil ya saçma yani olmaz.

"Sen ciddimisin ?"

" Evet sende mi seviyorsun  yoksa :) "

Ne diyorsun bayılıyorum çocuk tabi sana da bayılıyorum Poyraaaaaaaaggggggzzzz aggggg Poyraz koca istiyeeeem gel beni alll :D

" Evet hayranıyım her konserlerine giderim :D "

" Ooo süpermiş en sevdiğin şarkısı hangisi ? : ) "

"  Ben hepsini seviyorum hepsi benim favorim :D  "

" Sende benin gibisin desene :) "

Poyrazım sen ayrısın senin eşin benzetim yok yavrum ya

" Sende mi seviyorsun bütün şarkılarını :D "

" Evet benim dert ortağım şarkıları :) "

" Pek dertlencek birisine benzemiyorsun sen :D "

" Herkesin bir derdi bir problemi vardır prenses "

Evet vardır kesinlikle aklıma geldikçe ağlayasım geliyor 12 yaşımda  öz annemin beni  yetimhaneye bırakması gibi daha onunla yaşayacağım o kadar şey varken beni bırakıp gitti şu an napıyordur,mutlumudur hiç aklına geliyormuyum acaba  şu an karşıma çıksa affetmezdim onu asla ! İlk okulda herkesin annesi çocuğunu bırakırken beni şoför bırakıyordu,  annelerini öperlerken ben ağlıyordum benim hiç böyle sevebileceğim, onun omzunda ağlayabileceğim, birlikte alışveriş yapabileceğim birisi olmadı benim öyle bir annem olmadı toplantılarda herkesin ailesi gelirken birtek benim ailem gelmiyordu öğretmen sorduğunda ne diyebilirdim ki benim öz babam trafik kazasında öldü öz annem beni 12 yaşımdayken yetimhaneye bıraktı, üvey ailemde işleri dolayısıyla çok meşguller gelemiyorlar mı deseydim. İyi ki o sıralar yanımda Ceylin verdi beni hic yalnız bırakmadı  iyi ki de vardı bana her zaman destek oldu hala da yanımda iyi ki var hiç sahip olmadığım kardeşim, ailem gibi oldu.

" Evet haklısın çok haklısın biraz önyargılı davrandım galiba kusra bakma pek tanımıyorum seni :D "

Nasıl tanımıyorsam çocuğu her gün görüyorum nerdeyse ya

" Seni sevdim merak etme bundan sonra tanırsın ;) "

" İsterim :D "

" EE neler yapıyorsun hangi okuldasın ? "

Napıcam ben şimdi ne dicem seninle aynı okuldayım mı dicem, Ceyliiiin yardım et bana :(((

~
Arkadaşlar bu benim ilk hikayem nasıl bilmiyorum yani beğeniyor musunuz zaten yeni olduğundan okuyucu sayısı da fazla değil umuyorum ki artar :D Beğeniyorsanız Vote veya yorum yapabilirsiniz sevinirim :*

AsosyalHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin