Mikor kiléptünk az ajtón, 6 lány fogadott minket.
-Ti meg mit kerestek itt? -kérdezte Himchan, miközben összehúzott szemmel végig nézett a lányokon. Szerintem nem tetszett neki hogy nála szebb lányok állnak előtte.
-Semmit. Csak veletek akartunk sétálni. -mondta egy hosszú barna hajú csaj.
-Tudunk egyedül is. -vágta rá Jongup.
Erre mindegyik csaj belekarolt valakibe. És amikor láttam hogy Youngjaeba karol, iszonyat dühös lettem.
-Mit csináltok? -kiabáltam rájuk, majd leszedtem magamról az egyiket, odamentem Youngjaehoz és róla is leszedtem. Most tuti azt hiszi idegbajos vagyok.
Miután végre nem akaszkodtak rajtunk, elindultunk volna de ők még beszéltek.
-Azt hittem ti jobb társaság vagyok-mondta az egyik, majd elindultak egy másik úton.
-Hát ezek hihetelenek basszus- mondta Himchan, miközben majdnem beesett az út melleti gödörbe.
-Huh. Utálom az ilyen lányokat.-mondtam.
-Az menő volt mikor odamentél Youngjaehoz és leszedted róla a ribancot.-nevetett Zelo.
-Köszi.
-De miért csak Youngjaehoz mentél, hozzánk miért nem? -kérdezte Yongguk gyanakodva.
-Nem tudom. Ő volt a legközelebb. -válaszoltam, pedig ez nem volt igaz na mindegy.
-Aha .-mondta úgy Zelo mint aki egyáltalán nem hisz nekem.-Na gyerekek. Holnap starandolni megyünk, úgyhogy 10-re gyertek ide. Reggel 9-kor reggeli, 13:00-kor ebéd, utána szabadfoglalkozás majd vacsi este 19:00 és utána tábortűz. Most mindenki mehet vissza a szobájába. -miután elmondta, mi is elindultunk, de a felügyelő megállított minket.
-Ugye nem zavarók a lányok? -kérdezte.
-Most mikor jöttünk ránk másztak, de ennyi.-válaszolta Himchan.
-Értem. Szóljatok ha valami van. -mondta majd ráütött ilyen barátiasan Jongup vállára és elment.
Ennek mi baja? 😂
Amilyen gyorsan csak lehetett visszamentünk a szobánkba, nehogy összefussunk a lányokkal.
-Huh.-dőlt le Youngjae az ágyra.-Most micsináljunk?
-Először is pihenjünk.-mondt Jongup és már le is dőlt aludni.
-Jaj ne már. Uncsizni fogunk vacsiig. -mondta Youngjae miközben szomorú arcot vágot. Aranyos volt. De tényleg.
-Vicceljük meg a lányokat. -mondta Zelo.
-Oké.-egyeztem bele.
-Rakjunk bogarakat az ágyukba. -mondta Yongguk.
-Na és azt hogy hozzuk össze? -kérdeztem összehúzott szemöldökkel.
-Te és Youngjae elmentek bogarat szedni.-mondta Yongguk.-Addig mi felébresztjük Jongupot és megnézzük hogy a csajok a szobájukban vannak-e.
-Oké. Gyere.-erre karon ragadott Youngjae és kihúzott az ajtón.
-Most komolyan, hol keressünk bogarakat, és hova rakjuk őket ha találunk?-kérdeztem miközben a földet pásztásztam szemmel, bogarakat keresve.
-A zsebünkbe.-mondta Youngjae.
Pár perccel később találtunk 2 szarvasbogarat és elraktuk a zsebünkbe.
-Szerintem ennyi elég is lesz.-mondtam és már fordultam is volna vissza, de Youngjae megfogta a karomat. Abban a pillanatban, mikor megfogta a karom,mintha áram ment volna keresztül a testemen. Nagyon jó érzés volt. És és ezen gondolkodtam ezért nem hallottam mit mond.
-Na? -kérdezte válaszomat várva.
-Tessék? Bocsi nem figyeltem.
-Csak hogy biztos elég lesz 2?
-Igen , igen. -mondtam. Majd minél hamarabb visszakartam érni ezért elkezdtem sietni. Nem tudom miért vagyok ilyen Youngjae közelébe és ez megrémít?
-Hé várj már- futott utánam-hova sietsz?
-Sehova, csak félek a bogaraktól ezért minél hamarabb leakarom rakni.
-Ezt miért nem mondtad hamarabb? Add nekem, én viszem.-mondta majd kinyújtotta a kezét. Én meg beleraktam a bogarat, de figyeltem hogy a kezem ne érjen az övéhez. Próbálok minden érintést elkerülni lehetőleg, hogy ne zavarodjak még jobban össze.Mikor visszaértünk a többiek mind egyszerre kiabáltak ránk, hogy hol voltunk ennyi ideig.
-Na gyorsan adjátok ide és menjünk. Most még nincsenek a szobájukba.-mondta Himchan.
Ezután halkan (nem tudom miért mentünk halkan ha nincs is ott senki) odamentünk a lányok házához, majd bementünk, és a kettő legközelebbi ágyba beleraktunk a bogarakat. Ezután visszamentünk a házunkba. Már majdnem mindenki elaludt mikor sikításokat hallottunk.
-Sikerült.-mondta Zelo miközben gonoszul mosolygott.
-Még jó hogy sikerült.-mondta Himchan nagyképűen-mert én is benne voltam.
-Aha Mr. Nagyképű, értjük. -morogta Youngjae cukin, legalábbis szerintem.
Ezután egy kattanást hallottunk az ajtó felől.
-Most ugye nem? Bezártak minket a csajok? -kérdezte rémülten Jongup.
-De szerintem.-válaszolt Himchan.
-Ki hagyta kint a kulcsot? -kérdeztem.
-Én.-emelte fel a kezét Zelo.
-Idióta.-mondtam neki viccesen.
-Huh most itt maradtunk egy ideig.-sóhajtottam egy nagyot majd leültem az ágyamra.Hello :)
Remélem tetszett a rész, bár szerintem összecsapott volt, bocsi 😶
DU LIEST GERADE
Perfect Summer || Daejae
Fanfiction"-De még fiatalok vagyunk, előttünk az élet, minek viselkedjünk felnőttesen?-mondta Youngjae majd kiugràlt az ajtón. Ez a fiú maga a csoda. Aranyos és egyben helyes és vicces. Minden jó megvan benne. De miért gondolkodok ilyeneken? Mikor ezeket elmo...