Ma van a Ki Mit Tud. Nagyon izgulok, de nem magam miatt hanem azért hogy Daehyun mivel készül, mivel ő az egyetlen akinek nem tudom a produkcióját. A táborban 4 helyszínen lesznek az előadások; a tónál, az ebédlőben, a téren és a színpadon. A mi házunk a színpadhoz lett beosztva. Az mondták hogy reggelizzünk meg majd utána foglaljuk el magunkat ebédig, mert ebéd után lesz a verseny. És mi így is tettünk.
*verseny*
-Köszöntelek titeket a tábor Ki Mit Tudján. A verseny végén 2 nyertes lesz minden helyszínről akik természetesen ajándékot kapnak. Sok sikert mindenkinek.-mondta a táborvezető majd lement a színpadról amin az előbb beszélt.
Még alig ment le a színpadról már jöttek a mellettünk lévő faházból a lányok. Akik ugye nem a kedvenceink. Ők táncos, énekes előadást csináltak és meg kell mondjam nagyon ügyesek voltak. Ezután ismeretlen emberek jöttek, akik nem voltak olyan jók mint a lányok.
Egy idő után már csak a mi faházunkban lévő emberek nem léptek fel. Legelőször Zelo és Yongguk ment fel. Ügyesek voltak bár pár helyen elrontották, de az szerintem nem volt észrevehető. Utánuk ment Jongup és Himchan. Én sosem gondoltam volna hogy Jongup ilyen jól tud táncolni. Nagyon ügyesek és karizmatikusak voltak a színpadon. Annyira beleéltem magam a produkciókba, hogy elfelejtettem hogy most én jövök. Miközben mentem fel a színpadra rámjött a lámpaláz. Mit keresek én itt? Nem is énekelek olyan jól. Vannak nálam sokkal jobbak is. Ilyen gondolatokkal lett tele a fejem. De rájöttem hogy jó vagyok a magam szintjén és nem másokhoz kell magam viszonyítani.
Elkezdődött a dal és én ezzel együtt elkezdtem énekelni. Én egy szerelmes, lassú dalt választottam. Ne kérdezzétek miért, én se tudom. Nagyon beleéltem magam a dalba ezért a dal felénél jöttem rá hogy egészen odáig be volt csukva a szemem, ezért kinyitottam. A közönség arcán a meglepődöttség tükröződött, de Daehyun arcán valami mást is láttam. Próbáltam minden fele nézni de valahogy a végén mindig Daehyunnál kötöttem ki. Magamat utáltam abban a pillanatban, mi a szarért nem tudok másra nézni? De nem tudtam megválaszolni ezt magamnak mivel a dalnak vége lett és le kellett mennem a színpadról. A következő és egyben utolsó fellépő pedig nem más volt mint Daehyun.
Izgultam a fellépése miatt.
Felment a színpadra, majd a dal elkezdődött és ő is elkezdett énekelni. Először is gyönyörű hangja van, másodszor pedig most már tudom hogy miért nem tudtam az előbb másra nézni. Szerelmes vagyok belé. És amikor felfogtam hogy mi is történt, elkezdtem mosolyogni.Sziasztok!
Remélem tetszett ez a rész. 😂❤️❤️
KAMU SEDANG MEMBACA
Perfect Summer || Daejae
Fiksi Penggemar"-De még fiatalok vagyunk, előttünk az élet, minek viselkedjünk felnőttesen?-mondta Youngjae majd kiugràlt az ajtón. Ez a fiú maga a csoda. Aranyos és egyben helyes és vicces. Minden jó megvan benne. De miért gondolkodok ilyeneken? Mikor ezeket elmo...