Youngjae szemszöge:
Daehyun egész nap került engem és ez nagyon zavar. A legrosszabb benne hogy nem is tudom mi rosszat tettem. Tényleg fogalmam sincs. Azt hittem jóban leszünk. És az a mondta hogy: Ő nem a barátom. Semelyik értelemben. Az csak még jobban összezavart.
Most este van, már megvacsoráztunk és mindenki a saját ágyán ül.
-Akkor holnap megyünk át Jacksonékhoz.-mondta Himchan.
-Igen. -válaszoltam neki.
-Jackson és Mark úgy tűnik nagyon jóban vannak.-mondta perverz arccal Jongup.
-Ja.- vágta rá Daehyun.
-Lehet hogy több van köztük mint barátság?-kérdezte Zelo.
-Lehet.-mondtam neki.
-Gyerekek, játszunk felelsz és merszet? -kérdezte hirtelen Himchan majd hozott egy üveget. Leültünk egy körbe és először Jongup pörgetett. Yongguktól kérdezett.
-Felelsz vagy mersz?
-Természetesen felelek.
-Akkor hány évesen dugtál először csajt? -kérdezte tökre normálisan.
-Hé, legalább ne így mond.-szólt rá azonnal Himchan.
-16 évesen.
-Komoly? -lepődött meg Jongup. -Olyan későn?
-Te mekkora állat vagy.-csapott rá Himchan.
-Jó van na, ne üss már.
Ezután Yongguk pörgetett és nálam állt meg az üveg.
-De tőle nem tudok mit kérdezni.-sóhajtott Yongguk. -Olyan jó gyerek, nem lehet őt megrontani.
-Akkor én kérdezek tőle-mondta Daehyun.
Erre kiváncsi vagyok.
-Voltál valaha szerelmes? -kérdezte miközben a szemembe nézett.
-Asszem igen.
-Hogy érted hogy asszem?
-Hát úgy hogy tetszett pár lány de azt nem mondanám szerelemnek.
-Értem.-mondta semmitmondóan.
Ezután én Daehyunt pörgettem.
-Miért vagy velem ilyen? -kérdeztem látszólag nyugodtan, de belől megtudtam volna ölni mindenkit. Annyira eleen volt belőle hogy nem igaz. Inkább utáljon mint hogy ilyen semmilyen legyen.
-Mi? Milyen?
-Hát ilyen. Amióta az erdőben megtaláltalak nem szólsz hozzám, kerülsz és néha beszólsz. Mi a szart tettem ellened? Mert szerintem semmit. Azt hittem mi tök jóban leszünk de nem így történt. Tehat mond el mi bajod van velem. -kiabáltam rá. Végre kimondtam amit már régóta kiakartam mondani.
-Nem miattad vagyok ilyen.-mondta nyugodtan.-Magam miatt vagyok veled ilyen. Ha nem lennék ilyen már... áh mindegy. Én megyek aludni, fáradt vagyok. Jó éjt.-mondta majd befeküdt az ágyába.
A többiekkel meg csak néztünk egymásra hogy ennek meg mi baja.
Azt még mindig nem értem hogy mit értett az alatt hogy nem miattam ilyen hanem maga miatt. Remélem egyszer elmondja.Sziasztok!!
Bocsi hogy egy héttel később hoztam a részt. 😐
De most itt van és ez a lényeg. 😂😁
Remélem tetszett! ❤️
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Perfect Summer || Daejae
Фанфик"-De még fiatalok vagyunk, előttünk az élet, minek viselkedjünk felnőttesen?-mondta Youngjae majd kiugràlt az ajtón. Ez a fiú maga a csoda. Aranyos és egyben helyes és vicces. Minden jó megvan benne. De miért gondolkodok ilyeneken? Mikor ezeket elmo...