Prológ

272 17 0
                                    

Takže take trocha zoznámenie so mnou...
Volám sa Jessica Pearce mám 16 rokov ale to už viete... Mám dve sestri ktoré má neznášajú a nikdy ma nechceli ale to sú ich sračky. Otec a mama na mňa kašlú,zvyčajne sú v práci a keď sú aj doma tak sa správajú akoby som neexistovala čo mne teda moc neprekáža, dajú mi prachy a nech ich neotravujem, no úžasný život nie? Tak ale dosť o mojej rodine..
Práve som nastúpila na strednú...brrr načo máme furt do tej sračky chodiť veď nestačilo ako kedysika tých 7 rokov povinnej dochádzky?? Keď je raz niekto sprostý 10 rokov mu nepomôže. V triede nás je okolo 20,
a  ako vidím 10 na 10 to sa často nestáva že je rovnaký počet ,teda zvyčajne , teda no to je jedno...
Ako asi vyzerám hmm hrozne? Podľa mňa ale to si ževraj hovorí každá baba a pritom je krásna...doslova nenávidím tie baby čo povedia že,citujem : ,,som tučná",ako zabiť je málo,no ale späť ku mne (to vyznelo riadne namyslenecky) no takže mám blond vlasi, plnšie pery a zelené oči no čo viac dodať. Väčšina báb povie že mám najlepšiu kamarátku a bla bla bla, to však ja nemôžem povedať ale o tom neskôr. Čo sa týka rodiny a majetku na tom zle určite nie sme  podľa mňa máme toho až príliš veľa ale tak čo kto by sa sťažoval keď má peniaze a môže si všetko dovoliť, ale úprimne nemám najmenšie nutkanie sa s  tým chváliť, úprimne je to pod moju úroveň. Moj otec vlastní 2 letoviská a plus k tomu je aj pilot a moja matka je slávna návrhárka ktorá cestuje raz do New Yorku raz do Chicaga raz do Paríža... takže keď som povedala že  bývajú málokedy doma hovorila som pravdu.A keď som hovorila že sa nerada vychvalujem je to tiež pravda  ja som len chcela potvrdiť ten prvý fakt.
Len jedno mi vždy prišlo divné že na nikoho ž rodiny sa nepodobám staršia  sestra sa podobá na mamu a mladšia od nej ale staršia odo mňa zas na otca a ja ani na jedného akurát mám rovnako blond  vlasi ako Grace,ale to je všetko nič viac s nimi spoločné nemám dokonca ani povahu, rodičia vždy keď sa do niečoho zakúsnu musia to splniť vždy za akýchkoľvek okolností a vždy na 100% bez jedinej chybičky. Moja najstaršia segra chce byť speváčka a ide si presne za tým ako mama s otcom, nesmie spraviť ani jedinú malililinkú chybičku lebo inak nieje so sebou spokojná a ta mladšia ani nehovorím ta chce byť modelka a sakra má na to aj dobrú postavu a ksicht  ako samozrejme že jej to prajem ako všetkým ale zaráža má to že ja niesom ako oni sama neviem čo chcem a niesom  ako oni spoločenská , ja sa radšej zavriem do svojej izby a tam si čarbem,spievam karaoke ( našťastie ma nepočuť keďže izbu mám na samom vrchole až pri streche), hrám na klavíri a aj na bubnoch,gitare a husliach ,kebyže sa viem rozdvojiť tak si založí normálne kapelu.

Jednoducho niesom ako oni a časom mi dochádzajú veci o ktorych som nevedela a neviem či im mám veriť, sú to predsa len sny ale čo  ak sa začnú po čase sny plniť po malých kúskoch? Čo potom?

Tak prológ za sebou ,uvidíme ako sa to bude vyvíjať možno to bude na začiatku nudné ale nebojte sa ono to začne byť aj zaujímavejšie. 😂😂

Dcéra DiablaWhere stories live. Discover now