5.časť

130 12 0
                                    

Alexander P.O.V.
Keď sme prechádzali lesom aby sme si našli aspoň nejakú tú zvieraciu potravu zacítil som vlkolaka no keď som sa obzrel naokolo nikoho som nevydel, keď zrazu som si všimol chalana ktorý pozoruje Alexis spoza stromu.Nedalo mi to a musel som s tým niečo robiť už len preto,lebo nevieme čoho je schopný aj keď je teraz len v ľudskej podobe.
No musel som o tom povedať nenápadne Alexis, jediná možnosť bola cez myšlienky ,ale vyzera zamyslene a akoby ma nepočula,tak som to musel spraviť po starom.
Zneviditeľnil som sa a čo najtichšie no zároveň najrýchlejšie som zo zadu k nemu prišiel a chitil ho za krk a už ho ťahal k ostatným. Keď ho uvidela Bria už stihla použila svoju schopnosť,väčšina ľudí si myslí že ovládať prírodu je looserské ,no myslím že Bria by vám ukázala opak,hneď ako ho Bria obviazala nejakými hrubým rastlinami ak sa to tak dalo nazvať, skôr mi to pripomínalo tú fazuľu z rozprávky 3 čarovné fazule alebo také niečo ,no v tom zaútočil na nás nejaký druhý vlkolak, horšie bolo že zaútočil na Alexis a ja nemôžem dopustiť aby sa jej niečo stalo. Rozbehol som sa do protiútoku ,keď Alexis bola na zemi a snažila sa brániť...

Jessica P.O.V.

Dnes som sa nezobudila na budík ,ale na sen ,nebola to tak ani nočná mora,ale proste zobudila som sa na to bolo to divné...
Naokolo mňa stáli 5 ľudia každý z nich mal nejakú schopnosť, nevedela som ani určiť kto bol kto ,dokonca či to bolo dievča alebo chalan. Len som videla nejaké obrazce nad ich hlavami. Jeden z tých ľudí mal nad hlavou modrú bublinu a v nej kvapku vody ,ďalší mal nad hlavou zelenú bublinu a v nej rastliny,ďalší dvaja mali rovnaké tmavé bubliny a v nich sa hmírili veci ,vyzeralo to ako telekinéza ,ale jeden z nich ten posledný mal červeno-čiernu bublinu a v nej mal viac než len..ako to nazvať hmm..schopnosť mal tam oheň, tornádo a blesk. No keď som sa k nim chcela priblížiť prepadla som sa pod zem a padala som na čo som sa zľakla a zobudila som sa, síce skôr som mala iný pocit ,neviem to opísať ale akoby sa niečo vo mne dialo...dobre toto radšej už dnes necháme tak.
Mysli na niečo pozitívne, takže, je škola,len začala, no pozitívne myslenie mi nejde aaaa už viem mám narodky síce ani tam moc nieje pozitivity, ale nevadí.
Dnes bolo ako tak slnečno tak som si obliekla obyč. oranžové tričko s mojím obľúbenými nohavicami k tomu lodičky keď mám tie narodky.
Takú normálnu kabelku kde som natrepala 6 kníh (ževraj potrebných pche) a dala som si k tomu aj tie nejaké doplnky na stole som si našla dve malé taštičky na jednej bolo napísané od Grace pre krpca (No to je ,,láska,,) hneď som ju aj rozbalili a v nej boli zlaté hodinky so zlatým prsteňom a v druhej bolo napísané od Katie pre krpaňu (no niesu tie moje sestri ,,naj,,) na venovanie som srala a pozrela sa hneď do taštičky a boli tam zlaté náušnice s malým jemným prsteňom a náhrdelníkom s veľkým kameňom.No o doplnky mám postarané len si zoberiem ešte slnečné okušky keďže svieti slnko. No ale na seba som hodila aj hnedú koženku síce slnko svieti ale je jeseň a s ňou prichádza aj zima.

Keď som prišla dole uvidela som tam našu slúžku Martinu a videla som že niečo pečie a inak Tina je jediná koho v tomto dome mám naozaj rada

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Keď som prišla dole uvidela som tam našu slúžku Martinu a videla som že niečo pečie a inak Tina je jediná koho v tomto dome mám naozaj rada. Keď ma zbadala na tak mi hneď aj podala palacinky na raňajky s čokoládovým nápisom ,,Všetko naj k 17-stim." Tuho som ju objala no musela som sa ponáhľať rýchlo som do seba napratala palacinky a bežala rovno na zastavku,kde mi skoro ušiel autobus, keď som prišla tak mi pred nosom zavrel no zľutoval sa a rýchlo má ešte vpustil.
Pred školou má čakala už Alexis.
,,No že si aj prišla a myslela som si že kávu nedonesieš tak som zobrala ja."
,,Si poklad.Diki, máš to u mňa."Keď som si brala kávu zo zadnej strany bolo niečo pripevnené, bola to malá krabička a v nej...

Ahoj, pardon že taká krátka časť ale nestíham a som strašne unavená😥 ,ale snažím sa aby každý deň vyšla nová časť.Dúfam že to oceníte😊 a inak čo si myslíte čo bude v krabičke???🤔🤔🤔
Hore máte obrázok Brianny⬆.
Dúfam že sa vám táto časť páčila aj keď bola krátka a napíšte názory🤔 do komentov 🗯to vždy poteší a samozrejme poteší aj votes💥. Tak ahoj pri ďalšej kapitole.👋❤

Dcéra DiablaWhere stories live. Discover now