2.časť

145 11 0
                                    

Práve keď som prišla do triedy zazvonilo ,nech je to už za mnou komu sa tu chce trčať no nie?
Sadla som si do úplne poslednej lavice a nech si niekto opováži vedľa mňa sadnúť lebo mu vykrútim krk.Ako nieže by som bola nejaká čudáčka ktorá je šialená ,ja som len šialená ale proste zo základky som si znechutila ľudí ktorý sa nazývajú kamaráti, možno preto že som nikdy nemala tých pravých kamošov no čo už život je krutý... Z môjho rozmýšľania o mne ..ešte sa zo mňa stane narcis ,(aspoň čosi xD) má vytrhla naša ,,milá,, nová učiteľka. Vyzerá akoby prežúrovala celú noc , tak toto bude ešte zábava.
Potom sa nám predstavila a mali sme sa predstaviť mi ,hneď na začiatku som prestala počúvať ,koho to zaujíma aj tak to zabudnem a budem sa to musieť pýtať znova a keď došiel už rád na mňa vletela do triedy nejaká baba ,čudujem sa že s tých dverí niečo zostalo ... Začala sa hneď ospravedlňovať a učka jej len k povedala nech sa predstaví a nech si sadne,potom mi to došlo no do pi.. jediné voľné miesto je u mňa.Ja s ňou sedieť nechceeem ani s ňou ani s nikým iným ..síce zniem ako malé dieťa ale aj tak , odjakživa si viac rozumiem s chalanmi ako s babami ale tak čo už ja za to nemôžem . No prišla ku mne ale musím uznať že štýl ma dobrý až na to že ja by som farebne vymenila tú modrú farbu za červenú alebo čiernu alebo obydve to je jedno proste za moje obľúbené farby ,áno viem divné a to mám na sebe fialové šaty...
Iba si sadla a bavila sa na mobile ,vďaka bohu.Učka nám rozdala potom mapu školy ,kľúče od skrinky a rozvrh a aby som nezabudla papier s krúžkami , ja som si myslela že na strednej to už nebýva , no neva do konca tejto hodiny zostávalo ešte 15 minút tak si pozrieme tie drbnuté krúžky : doučovanie matiky a sloviny, no tak to určite nie ďalej , spev ten som mala kedysi aj mi to šlo ale mame sa to nechcelo za mňa toľko platiť tak ma odhlasila ,,smutné,, hlavné že milujúca matka , taaakže ďalej divadlo tak to nič , ale tie posledné dve ma zaujali tanec a gymnastika ale tam asi nepôjdem už len z jedného dôvodu keď sa porozhľiadam po "našej" triede tak tu vidím veľa pipok ktoré na to pôjdu a nemám v úmysle sa s nimi nejak moc stretávať lebo by som im vypychla oči,povytrhávala všetky umelé nechty a vlasi to by bolo krásne keby že aj reálne.
Konečne!!!Táto takzvaná hodina skončila a idem si pozrieť celú školu aby som vedela kde sa mám zašiť ako ale to len niekedy ja nie som zlá dokiaľ ma nenaserieš.No číslo skrinky 77 ,ako vedeli moje obľúbené číslo aký sú len zlatý ..,ale majú to tu dosť nahovno počíslované vedľa mojej skrinky bolo z jednej strany číslo 17 a z druhej 13 no úžasné ale aspoň sú v dobrom stave a sú veľké no už vidím koľko zbytočnosti tam dám...
Vedľa mňa zastala presne tá baba čo vedľa mňa sedela v našej tak zvanej satanovej diere v skratke našej triede.
Mala číslo skrinky 17 a usmiala sa nad tým, mala taký psycho až strašidelný pohľad, ale neviem prečo mi príde sympatická,niekedy sa cítim že mi prepína nečudovala keby by mi niekto povedal že vyzerám zrelá na psychiatriu, ale len preto že nosím tmavé farby a nemám priateľov,lepšie povedané nechcem ich mať hneď neznamená že som na hlavu no nie?
No nie ,ja viem že nie tak prečo si to niektorý myslia? Nemyslia to ty si to myslíš.No je to možné.
Super zas sa rozprávam sama zo sebou, ja som proste úžasná no čo už.
Až teraz som si všimla ako sa ta baba na mňa pozerá že či mi nehrabe, ja som len kývla plecami a povedala som jej: ,,Mňa si nevšímaj, ja sa rada rozprávam sama zo sebou." No teraz neviem či hovorím pravdu alebo nie ,lebo teoreticky sa nerozpravam sama zo sebou to je nejaký hlas v mojej hlave akoby aj ten hlas mal svoj mozog ,ale to je blbosť ale zas je blbosť že sa rozprávam sama zo sebou keďže ja by som si sama sebe nikdy nič také nepovedala.Keď som nad tým rozmýšľala zachytila som že sa na mňa pozerá zas ta baba ,ale nie už tým pohľadom, že : hrabe ti, ale skôr že čo si za dievča, proste taký skúmavý. Načiahla ku mne ruku a povedala: ,,Čawes, ja som...

No ďalšia časť za nami trocha dlhšia ako tá pred tým... 😂Dúfam že sa vám to zatiaľ páči,nebojte postupne to začne byť zaujímavejšie po malých krôčkoch😂. Ospravedlňujem sa za dramatické chyby a vopred ďakujem za komentíky a votes a prosím do komentov napíšte vaše názory na toto tu šicko 😂 ďakujeeeem.💖💖💖

Dcéra DiablaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora