Jessica P.O.V.
Crrrn crrrn
Ty kokooos,ja si budem musieť zmeniť zvonenie na budík,keď si nechám tento tak nabudúce z infarktujm.
Mala by som vsať aby som sa stihla na chystať a ako sa tak dívam na hodiny raňajky na sto percent nestihnem.
Zo skrine som si vytiahla hnedé tričko s krátkym rukávom,obyčajné modré nohavice,vyzerá byť dnes pekné a teplé jesenné počasie.Dnes som si k tomu vybrala prekvapivo aj doplnok ,zlatý náramok s príveskom.K tomu som si zobrala čiernu kabelku so zlatým ramenom a krémové lodičky. Dnes je posledný deň kedy mi stačí zobrať si len malú kabelku, potom budem musieť nosiť tie veľké,ktoré je zázrak s niečím spojiť aby to ladilo. Dnes som si vlasi len prečesala ,dala jemný ružový lesk,priesvitným lakom som si len pretrela nechty a dala pár vstrekov z mojej obľúbenej voňavky.A keď sa tak dívam na hodiny idem práve v
čas. Z domu som si zobrala len jablko a po ceste som sa zastavila v kaviarni a kúpila 2 latté s mliekom a cukrom.
Keď som prišla pred školu už má tam čakala Alexis keď uvidela čo nesiem v jej očiach som uvidela iskričky a taktiež som videla otázku či je to pre ňu.,,Áno jedno je pre teba,neboj sa."
,,Jeeej ešteže ťa mám,ja som dnes nestíhala ale že vôbec.",,Čo si zaspala?",,Nooo hej.",,Ja som najskôr ž infarktovala z môjho budíka."Popri kecaní sme prišli k našim skrinkám a zobrali si odtiaľ veci na hodinu.,,Čo máš ty prvú?",,Slaninu.A ty?",,Neminu v jazykovke číslo 2.",,Choď rovno a doľava.",,Ďakujem si moja jediná záchrana,zas by som to tak ako včera hladala pol hodinu.",,Nemáš zač tak uvidíme sa potom pri skrinkách."
,,Okej, pa.",,Pa."
Zázračne som tam trafila,síce vďaka Alexis ale trafila,zaujimalo by ma ako vie kde čo všade je ,však je tu rovnako dlho ako ja alebo snáď nie?
,,Gutten Morgen!",,Gutten..." Takže žiaci dnes je len druhý deň čo sme tu a keďže som taký dobrý a taktiež preto že sme spojený ešte s jednou polkou žiakov s druého ročníka máte túto hodinu voľno."
Aspoň že to. Počkať. S nejakou druhov skupinov druhákov no boha. Do triedy sa dovalili štyria chalani a dve baby. A jedného chalana som poznala. Zase on, to je fakt super a ja samozrejme sedím sama ,ale však ich je párny počet,takže možnosť že si sem sadne je nula percen...,,Čauko, mi máme na seba šťastie ,haha." Boha.
,,Čaau no jasné, straaašne veľké." ,,Inak schytali ste super učiteľa, na hodinách nebudete nič robiť a keď poviete niečo dobré po nemecky tak vám dá za jedna a písomky u neho neexistujú.",,Aspoň nejaká pozitívna správa a ďalšia pozitívna už prešla hodina tak čus."
Z jazykovky som vyšla ako blesk rovno ku skrinkám kde už stála Alexis, ako to že je už tam však mala ďalej než ja teraz triedu a len teraz zazvonilo.Niečo sa mi tu nezdá.
,,Alexis, mám na teba takú otázočku, ako je možné že už si tu?Viem veľmi dobre že hodinu si mala na poschodí a len teraz zazvonilo tak?"Alexis P.O.V.
No do riti,do riti,do riti..fajn čo by si vymyslela nejaká obyčajná študentka. Už to mám.,,Šla som len na wc a keď som vyšla práve zazvonilo tak som šla ku skrinkám." ,,Zaujímavé je že každý dokonca aj ja viem že učiteľka Williamsová nikoho cez hodinu nikam nepúšťa a už vôbec nie na wc."
Sakra.,,No tak asi mám dobré presviedčacie schopnosti.",,Stále mi to nejde do hlavy.No ale tak ok." Vďaka bohu uverila tomu, nesmie sa za žiadnu cenu dozvedieť že som upírka.
Nesmie dokiaľ si nebudem istá na sto percent.●■●■●■●
Po škole som sa rýchlo pratala domov, musím im o nej povedať možno je to tá ktorú hľadáme. Síce nič mi ešte nespomínala , že sa jej stalo niečo divné ,ale však to sa začína diať až v 17 roku a podľa facebooku som zistila že tie má zajtra, keď ho dovŕši začne sa to diať aspoň tak nám to povedal on sám, že máme nájsť jeho dcéru a všetkému ju priučiť a keď bude ten správny čas zoznámi sa s ním.
Vyzerá presne tak ako pred 283 rokmi, ale či je to naozaj ona? To sa uvidí.
Najskôr to poviem Brianne a s ňou sa dohodnem či to poviem ostatným.
,,Brianna, mohla by si na chvíľku?" Ani nie za sekundu už stála pri mne, tá rýchlosť je aspoň na niečo dobrá.
,,No?",,Je možné že toto je ona?" ,,Ty kokso čo ti drbe vyzerá úplne ako ona s tou výnimkou že tam vyzerá tak nevinne.To musíš ukázať chalanom!?"
,,Nie! To práveže ešte nechcem niesom si istá na sto percent a už veľa krát som sa pomýlila."Začala som sa nervózne hrať s kvapkami vody na listoch, ktoré boli čerstvou večernou rosou.,,A ako to chceš zistiť aby si si bola istá na sto percent?Ona snáď ešte nemala 17-násť?",,Nie má ich až zajtra.A ja neviem Bria je to ťažké a čo robia chalani?",,Šli na lov vieš že raz za mesiac musia ísť,síce ľudské jedlá môžu jesť ale nemajú š toho takú silu ako z krvy a mala by si ísť aj ty ,choď si vyvetrať hlavu prospeje ti to ver mi.",,Okej.Ale potom budem musieť aj tak niečo vymyslieť s Jess."Zac P.O.V.
Keď som bol v lese s Georgeom, zacítili sme známy pach , hneď ako sme ho zacítili premenili sme sa museli sme nemôžme riskovať. Keď v tom som zbadal 5 postáv. Vďaka mojím zrakovým zmyslom ,ktoré sú 10000 krát lepšie ako má človek som zistil že v predu sú 3 chalani a za nimi dve baby a jednu z nich som spoznal. Zas ona, čo tu chcú?!Pochybujem že idú len tak náhodou na okolo. Chcel som ich sledovať ale musel som sa tým pádom premeniť na človeka aby ma hneď nezacítili všimol som si že to dievča čo som pár krát videl v škole je nervózna ale snaží sa to skrývať no v tom má niekto chitil spoza chrbát za krk...No ďalšia časť je za nami😁,píšte commenty🗯 či to môže byť a potešia má samozrejme aj votes💥. Hore budete mať obrázok Alexis.😆
Ďakujem za votes a komentíky a uvidíme sa pri ďalšej časti.💜
YOU ARE READING
Dcéra Diabla
FantasySom Jessica Pearce a mám 16 rokov života za sebou, teraz práve nastupujem na strednú ale nechcem tam byť nejaká vystredná ..prečo? na základke som si toho prežila, ale teraz mám v celku normálny život do 17-stich niečo sa so mnou začalo diať a potom...