Rayn P.O.V.
Ako náhle som vošiel do triedy tak som zacítil ten odporný pach...vlkodlačí pach..
To bolo jedine čo ma v tú chvíľu zaujímalo , totálne ma nezaujímalo čo kecá tá krava pri tabuli..ruštinu som si vybral len preto lebo ju už ovládam a nemusím sa ju učiť.
Načo by som sa aj učil svoj rodný jazyk no nie?
Potom ako som si sadol do zadnej lavice ucítil som ešte niečo no nevedel som to určiť...išlo to od Jessici...ale čo to bol za pach. No ten vlkodlačí sa nedal vydržať. Hneď ako zazvonilo som vybehol s triedy no všimol som si že ma Jessica predbehla, to by ma zaujimalo ,že ako. No v tej chvíli mi bolo všetko jedno ,zacítil som pach krvy a vtedy som sa rozbehol za tým čo ma najviac priťahuje, no aby nie keď už prešli skoro 3 týždne a ja som nepil žiadnu krv.Jessica P.O.V.
Po škole som hodila tašku do kúta a sadla si za počítač. To čo som si zaumienila to aj splním. Ako prvý som zapla FB ale čo mi to pomôže keď neviem jeho priezvisko.
Mala som tri nové žiadosti a to id Jacka, Alexandra a Brianny. Ako na prvého som klikla na Jacka a aká krásna náhoda. Kohoto že mal v priateľoch... Rayn O'Neil... dobre takže čo nám vieš o ňom povedať Facebook , rok neuvedený..to si viem domyslieť takže to je jedno... narodený v Moskve... počkať...čo?! Keď je narodený v Moskve tak prečo chodí na ruštinu keď je to jeho materinský jazyk alebo skôr, prečo chodí na školu tu!
Keď som si prezerala všetkých piatich účty zistila som ,že všetci sú narodený v Moskve. Tak načo prišli sem. Prezerala som si ich fotky a našla som tam milióny fotiek s iných miest. Londýna, Paríža,NY, Los Angels, Barcelona dokonca aj Hawai a mnoho ďalších... Tak čo teraz robia tu?!
Niečo mi tu stále nehralo... nie niečo ale všetko.
Rozhodla som sa ,že si radšej pôjdem dole zobrať kávu.
Keď som zišla dole bolo mi trocha čudné ,že nikde žiaden zvuk. Vošla som do kuchyne a na kuchynskej linke boli 4 listky a jedna krabica pizze. Otvorila som prvý a ten bol od rodičov : Išli sme na dovolenku do Talianska ,kedže tebe začala škola tak si nemohla ísť a nechceli sme ti robiť stresi s tým že ideme preč. Vrátime sa o týždeň nechávame ti tu 700 dolárov hádam s toho vyžiješ niesi už predsta malá a to je asi všetko. Vrátime sa o týždeň. PS:Martine sme dali voľno.
Ďašie dva boli od segier, Grace išla na týždeň k jej priateľovy Theovy a Katie išla zas na chatu s priateľmi...
A ten posledný bol od Martiny, písala ,že je jej ľúto ,že mi to nepovedala ,ale keď som bola v škole ,tak jej rodičia povedali ,že má na týždeň voľno. A úplne dole bolo napísané PS: Kúpila som ti aspoň pizzu na večeru nech niesi hladná a nech sa naješ.
Martina bola poklad, pizzu som si zobrala aj spolu s kávou hore do izby a šla si pozrieť aspoň nejaké veci do školy. Po namáhavom dni som si spravila relaxačný kúpeľ s bublinkami a pohárom vína. Aspoň na chvíľu som mala pocit ,že je všetko dokonalé. No keď som vyšla z vane ,ten dokonalý pocit prešiel.
Tak som sa zababušila do mojej postele, zobrala môj zošítok na všetky spôsoby a začala som si tam písať čo všetko musím na začiatok zistiť o všetkých piatich a moje ďalšie otázky na ktoré potrebujem zistiť odpoveď.
1.Prečo sem prišli.
2.Čo skrývajú.
3.Prečo sa správajú tak čudne.
4.Čo vadí Raynovy na Zacovy.
5.Čo znamená ten sen.
6.Prečo 3 chalani s futbalového týmu včetne Zacka chodia na ruštinu.
7.Prečo Rayn chodi na ruštinu ak sa naozaj narodil v Rusku.
Je to síce pár otázok ,ale dokážu tak zamotať hlavu, že to asi nieje ani možné.Ráno som sa prebudila minútu pred tým ako mi mal zazvoniť budík...to neznášam to patrí medzi te najhoršie veci čo existuje. A najlepšie bolo na čo som sa zobudila...
Ďalší hlúpy sen ktorý nemá ani trocha logiku... znova tam bolo 5 osôb...ale tento krát stálo niečo alebo niekto medzi nimi, mala som pocit ,že stojím za stromom a pozorovala som ich medzi nimi v strede stál muž. Alebo to mám skôr nazvať monštrom! Bol obrovský mal asi 3 metre a bol strašne svalnatý ,vyzeral celkom dosť naštvatý a zrazu prestal akoby hovoriť a pomaly sa otočil mojím smerom...mal obrovské červene oči a....rohy,bol to Diabol! Ako náhle sa otočil tak som sa zobudila. Bol to hrozný sen ,ale pripadalo mi ,akoby to ma seba nadvezovalo. Ale to je asi hlúposť.
Prestala som nas tým rozmýšlať a radšej som vstala a šla do kúpeľne. Opláchla som si tvár, spravila jemný make-up dala si riasenku a balzam, ktorý mi aspoň trocha zvýraznil pery.
Prečesala som si vlasi a šla do šatníku.
Obliekla som si modré ryfle , čierne metal tričko a na to som si hodila ešte tmavo červenú mikinu s kapucňou.
Zišla som dole, na raňajky som totálne chuť nemala a do školy som si zobrala len jablko a flašu minerálky.
Cestou do školy som si pustila mp4.
Prišla som na zastávku a kedže som šla skorším autobusom nasmerovala som si to najskôr do kaviarne kde som si zobrala zo sebou čoko-latté a šla do školy. Keď som prišla do školy videla som tam naštvatú Alexis.
,,Čo som ti dopekla spravila, najskôr ťa nevidím na zastávke, píšem ti a volám asi 100-krát a ty nič!!!",,Čo? Tak za prvé nič , za druhé mám vypnutý telefón."
,,A prečo si ma nepočkala na zastávke?A prečo si sa včera tak chovala ku mojím priateľom?"
,,Išla som skorším a bola som v kaviarni a presne o toto ide sú to tvojí priatelia nie moji! A nemám chuť sa dnes hádať. Ak sa chceš porozprávať tak príď dnes ku mne nikoho doma nemám a ak dovolíš idem na hodinu."
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Pokračovanie nabudúce...
YOU ARE READING
Dcéra Diabla
FantasySom Jessica Pearce a mám 16 rokov života za sebou, teraz práve nastupujem na strednú ale nechcem tam byť nejaká vystredná ..prečo? na základke som si toho prežila, ale teraz mám v celku normálny život do 17-stich niečo sa so mnou začalo diať a potom...