12 юли 10:40 сутринта.Спуснаха бавно ковчега на родителите ми и започнаха да хвърлят пръст отгоре му. Краката ми едвам ме държаха, но благодарение на Джош, който ме държеше се чувствах по-стабилна от колкото всъщност бях.
-Добре ли си Клей ?
-Не...Определено не съм добре.Седем часа след погребението стоях на дивана в хола и пушех поредната си цигара,като буквално гледах в нищото. От време на време премествах погледът си към пепелника, за да изтръскам пепелта, но понякога тя просто падаше на пода върху любимият бял килим на мама. Усмихнах се тъжно при мисълта, че ако сега можеше да ме види щеше да ме убие. Изгасих цигарата и в същият момент се чу шум от горния етаж. Прозорец в стаята ми се отваряше. Скочих веднага и притичах тихо до килера, взех пистолета в дясната си ръка и отново се върнах в хола, като започнах да изкачвам стъпалата бавно, стараейки се да бъда безшумна. Прескочих седмото стъпало, поради простата причина, че ако го бях настъпала щяха да ме чуятнинв съседния квартал. Качих се на втория етаж и се приближих до вратата, която в същият момент се отвори и дулото на пистолета ми се залепи за главата на някого.
-Боже Клей ще ме убиеш! И какъв за Бога е този пистолет? - Смъкнах пистолета и погледнах към Саша, която беше пребледняла от страх.
-Нормален! И вече няма нужда да влизаш през прозореца, ако не си разбрала нашите починаха и сутринта беше погребението на което ти НЕ ДОЙДЕ! - Натътрих на последните думи, давайки и ясно да разбере, че бях разочарована от нея.
- Виж, аз просто..- Даже не си направих и труда да я изслушам и започнах да слизам по стъпалата отивайки към кухнята.
-Искаш ли кафе?
-Да би било добре да изпия едно!- Подадох и кафето и се подпрях на плота.
-Клей, аз наистина съжалявам, че не можах да дойда..Просто..
- Просто ти беше по-важно да се изчукаш с Тим, отколкото да дойдеш и да ме подкрепиш ли? - Тим беше гаджето й, което не понасях. Беше трети курс и беше минал всички студентки в университета. Но изведнъж реши, че е влюбен в Саша, която от своя страна пък не чакаше друга покана.
-Не, аз просто..- Спря за момент погледна към кафето си, след това отново към мен.
-Да така беше, но знаеш че не харесвам да виждам гадни неща.
-Е добре,супер, но в живота скъпа ми Саша понякога се случват доста гадни неща и едното от тях е, че гаджето ти те използва само за секс! - Викнах на среща й, като видях болката, която се изписа на лицето й. Бях я наранила. И то много. Остави чашата на плота и стана от стола.
-Май не беше добра идея да идвам. - Тя си тръгна, а аз просто останах да гледам след нея.
YOU ARE READING
ТЪМНИ СТРАНИ
Mystery / ThrillerКогато любовта на живота ти се окаже виновен за смътта на родителите ти,какво ще направиш? Клеъри е обикновенна студентка преди да започне да получава заплашителни бележки окачени на прозореца в стаята си. Когато един ден се прибира и намира родит...