MEDYADA AYÇA 💙💙
Ayçayla aynı sınıfta olmamıza sevinmiştim. Aynı zaman da Beril ve sürtük grubuyla da aynı sınıftaydık. Buna da sevinmiştim. Ders coğrafyaydı. Sevmediğim için dersleri pek dinlemezdim. Hoca sınıfa daha gelmemişti ama sınıfta sessizlik vardı. Değişikti genelde böyle olmazdı. Yani genelde değil hiçbir zaman böyle birşey ile karşılaşmamıştım. Daha sonra kapı sesi duyuldu. Nihayet hoca gelmişti. Bizi farketti ve sordu."Yeni misiniz ?? "
Ayçadan önce atıldım.
""Evet Hocam"
"Tanıyalım sizi ?!"
"Adım Ayda. İstanbuldan geldik. İkizim Ayça."
"Adım Ayça. İstanbuldan geldim. "¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Okul İstanbul daki gibi değildi. Hiç kimse sıcak ve samimi davranmamıştı. Hepsinde ayrı ayrı ego vardı. Aslında şaşırmıştım. Sürtük Beril bize neden bulaşmamıştı. Bu işte bir gariplik var! diye düşündüm. Her neyse onu düşünecek halim yoktu. Coğrafya hariç bütün dersleri çok dikkatlice dinlemiştim ve bunun ardından 150 soru çözmek ağır gelmişti. Nerdeyse beynim kulaklarımdan akacaktı.
Telefonun çalmasıyla irkildim. Arayan Zeynepti. Hemen açtım. Çünkü geçen aradığımda açmamıştı ve bana geri dönmesi uzun sürmüştü.
"Alo kanka Nasılsın""İdare eder kanka sen"
"Ben de iyi olmaya çalışıyorum işte. Babaannem hastaneye bi anda kaldırılınca senin aramana dönemedim kusura bakma kardeşim. Bu arada sana çok önemli bir şey söylemem gerek!!"
Bunu söylerken sesi heyecanlı geliyordu.Onu bu kadar heyecanlandıran şeyi merak ediyordum açıkçası.
"Yok önemli değil kanka. Ee söyle önemli olan şey ne??! "
"Biz Gizemle beraber Eskişehir'e GELİYORUZZZ !!"
Sevinçten telefonda donakalmıştım. Ayçanın çığlığıyla irkildim ve salona doğru koşmaya başladım. Ayça delirmişcesine etrafa çığlıklar atıyordu ve bunu kahkalar atarak yapıyordu. Neden bağırdığını merak ediyordum.
"Aydaaa Gizemm Eskişehir'e geliyormuşşgghk"
"Ayçaa Zeynep de Eskişehir'e geliyorrr!!!"
Sevinçle bunları aynı anda söylemiştik. Gerçekten çok özlemiştim ikisinide.
Saat 18:15 di. Gidip dolaşmaya karar verdik.¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Okulda 2. Günümüzdü. Aynı biz gibi sınıfa yeni biri gelmişti. Sivildi ve kapüşonlusunun şapkasını geçirdiğinden yüzü görünmüyordu.
Merak etmiştik açıkçası. Durmadan çocuğu inceliyordum."Şşştt Aydaaa! Hoca geldii!"
Ayçanın sesiyle kafamı çevirdim. Onu incelemekten hocanın geldiğini bile duymamıştım.
Hoca yeni çocuğa seslenerek kendini tanıtmasını istedi."Adım Ege. İstanbul********* lisesinden geldim."
Aynı liseden değildik. Fakat ben onu önceden sanki tanıyordum. Ve gayet yakışıklıydı. Resmen çocuğa hayretle bakıyordum. O ise ne tahtaya ne de sınıfa bakıyordu. Bütün kızların ilgisi onun üstündeydi. Ayça hariç.
Ege kafasını döndürüp bana baktı. Ben ise hemen gözlerimi kaçırdım. Utanmıştım çünkü ders başlayalı 30 dk olmuştu ve ben yarım saattir izliyordum. O da sanırım bunun farkında olarak bana bakmıştı.Zil çaldı. Sınıftan ilk o çıktı hızlı adımlarla. nerde oturduğunu merak etmiştim. Ayça ya söyleyip onu takip etmeye karar vermiştik. Bizi farketmesinden korkuyorduk. Egolu olduğu çok belliydi. Sınıftan Berilin grubundaki Eylül ondan etkilendiğini söylediği zaman kızın suratına alaycı bir şekilde gülerek onu itmişti. Kabaydı aynı zamanda. Derken bir eve girdi. Burası biraz tanıdık gelmişti. Etrafa baktığımızda bizim bir sokak aşağımızdı. Allahtan bizi farketmemişti. Yani biz öyle sanmıştık. Arkamızı dönüp eve doğru yol aldık.Omzuna konulan el ile bir an irkildim.
ARKADAŞLAR BİR KAÇ BÖLÜM DAHA KISA GELECEK. ÇÜNKÜ ÖNCEDEN DE DEDİĞİM GİBİ ŞEHİR DIŞINDAYIM VE PEK FAZLA VAKTİM OLMUYOR. HİKAYEMİ OYLAMAYI UNUTMAYINN
DÜŞÜNCELERİNİZİ YORUMLARDA BEKLİYORUMM.İNSTAGRAM HESABIM= silaozer_26
Bana burdan ulaşabilirsiniz arkadaşlar !!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Evliliği
ChickLit'Benim senin gibi kızlarla işim yok. Şimdi defol git. pis sürtük seni.' DEDİ. TAM 3 YILA 3 CÜMLE İLE SON VERDİ. İNTİKAMIM ÇOK ACI OLUCAK ÇOOOK. !!