MEDYADA AYDA ❤
"S-sen?"
"S-siz bizim sınıftaki kızlarsınız Hayırdır kızım ?"
"Iıı..şey...yanii..bizz şeyden dolayı ş-şey ettik"
"Ne diyosun lan sen.Lafı geveleme de düzgünce KONUŞŞ!!"
Birden bağırmasıyla yerimden sıçradım.Ne diyeceğimi bilmiyordum. Ayça'ya fısıldadım
"İşte şimdi sıçtık."
Ayça ise beni takmadan lafa karıştı.
"Bana bak lan züppe!! Bir yol senin mi? İstediğimiz yerden gideriz. İki sana mı sorcak nasıl konuşacağını? İstediği gibi konuşur!"
Şok olmuştu. Ayça ise gayet normaldi. Hatta hafiften alaycı bi şekilde sırıttı.
"Ya kızım basın gidin şimdi elimden bir kaza çıkacak!" Bağırdı Egoist Yaratık.
Ayça sinir küpü kesildi. Şimdi patlıcaktı işte.Ayça'nın
"Napcan lan züppe!" demesiyle Ege Ayça nın suratına yumruğu tam geçirdi derken Ayçaa Ege'nin elini tuttu ve çüküsüne tekmeyi bastı.
Ege'den ufak bir inilti duyduk. Sonra ise ağız dolusu kahkalar atarak oradan uzaklaştık.¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Eve geldiğimizde saat akşam 6 idi. Aslında biz okuldan 4 gibi çıkıyorduk. Fakat Ege ile uğraşınca zaman bayağı geçmişti. Aklıma geldikçe gülüyorum.
Annemlere beyaz bir yalan uydurduktan sonra odaya geçtik. Biraz ders çalıştıktan sonra tam yayılacaktım ki annemin misafirleri gelmişti ve bizi çağırıyordu. Oflaya oflaya gittik.
"Kızım gelin hadi misafirlerimize hoşgeldin diyin."
"Hoşgeldiniz" dedik Ayça ile.
"Hosbulduk kızlar. Doruk hadi kızkarla odaya geçin. Tanışın oğlum hadii !"
"Hosbulduk kızlar. Bu da benim oğlum Bora. Oğlum hadi sende git. Dorukla birlikte hadii!"
Memnunmuşuz gibi yapıp odaya gittik.
"Ee kızlar nasılsınız ?" Dedi Doruk. Yapmacık ve sinsice.
"İdare eder işte." Diyip geçiştirdim.
"Saol bende iyiyim "
Sırıttım.
**********
Annemin sesiyle aşağı indik. Yemek hazırdı ve yine annem döktürmüştü. Direkt oturdum.
"Ee kaynaştınız mı bari ?" Dedi Sevgi teyze. (Doruğun Annesi)
Doruk ise sinsice sırıtarak " Kaynaştık , kaynaştık."
Şimdiden sinir olmuştum. Yavşak bir tipti. Daha fazla yavşarsa Ayça bunu bir kaşık suda sikerdi. Annemler ise vaya yakındılar sevgi teyzeyle. 1 haftada nasıl bu kadar yakınlaşmışlardı anlamadım.
*************************
Misafirler sonunda gitmişlerdi. Bizde odaya geçip yayıldık. Daha sonra ise banyoya geçip dişlerimi fırçaladım. Dişlerim benim için çok önemliydi. Hep fırçalarım. Hatta günde tam 6 kere fırçaladığım bile olmuştu. Üşenmiyordum. Yatağın içine girip uyumaya çalıştım. Saate vaktığımda gece 12 ye geliyordu. Ayça ise uyumuştu. Bugünü düşündüm Ayça nasıl vurmuştu Ege'ye. Yarın nasıl olacaktı. Gerçekten çok merak ediyorum. Bu yüzden hemen uyumaya çalıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Evliliği
ChickLit'Benim senin gibi kızlarla işim yok. Şimdi defol git. pis sürtük seni.' DEDİ. TAM 3 YILA 3 CÜMLE İLE SON VERDİ. İNTİKAMIM ÇOK ACI OLUCAK ÇOOOK. !!