O da neydi öyle. Gerçek miydi? Hala uyananamamış olmak istiyordum. Rüya olsun ve bu anı görmeyeyim. Annem bunu bana nasıl yapardı. Hayatımın hatasını buraya getirerek bana bunu nasıl yapar. Beni hiç mi düşünmedi hiç mi ?
Tam tamına 3 yıl sevdiğim adam denilmeyecek varlığı burda görmek. Onun cümlelerini hatırlamak canımı yakıyordu. Ama artık onu sevmediğime o kadar emindim ki! Artık patlayacağım zaman gelip çattı."Anne!Bunun ne işi var burda!?"
Kendimi gerçekten çok kötü hissediyordum. Geçmiş kavramı benim için çok kötü anları hatırlatıyor.Annemin dediği şeyle şok geçiriyordum. Ruhum bedenimden çekilmiş gibi.
"Berk'in babasıyla evleniyorum. Bunu kabullenmeniz gerekiyor. Ayrıca artık berkle kardeşsiniz. Geçmişi unut artık!"Ellerim titremeye başladı. Sanki boğuluyormuş gibi oluyordum. Herşey üstüme geliyor gibi. Sinir krizi geçiriyordum sanırım. Karşımda bana piç smile atan Berk i görünce daha fazla dayanamadım ve yanımda durqn vazoyu kafasına geçirdim. Sonra da yere düşünce başımı vurdum. Çok canım yanıyorfu. Daha fazla dayanamadım. Kendimi bıraktım ve sonrası büyük karanlık.
◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇Gözlerimi açtığımda beyaz bir odadydım. Tabiki de hastane odasıydı. Yanımda Ayça ve aras vardı. Tamam ayça gelmiş ikizm olarak Aras ne vasıfla ya ne vasıfla. Sinirlenmiştim yine. Allahım ne anlıyorlar beni sinirlendirmekten.
"Senin ne işin var burda Aras!?"
"Sinir krizi geçirmişsin. Hastane de olduğunu öğrenince geldim SEVGİLİ KARDEŞİM!"
Sevgili kardeşim kısmını bastırarak söylemişti. Bense anlam veremez ve sinirli şekilde bakarken o ise birden kahkaha atmaya başladı.
"Ne yaptığını sanıyorsun sen? Hem biz kardeş değiliz. Olamayız olmayacağız. Kabul etmicez seni. Aramızda olmicaksın. Sen git o piç herifin yanına annen nasıl böyle bir hata yaptıysa alsın yanına seni o piç herif alsın. Bizi ayıramıcaksın anlıyor musun? A-yı-ra-ma-ya-cak-sın. Biz Ayçayla ikimiz kardeşiz kimseyi almıcaz aramıza. Şimdi ya fahişe an-"
"KES SESİNİ "
Öyle bir kükrede ki korkmadım değil. Ama doğru olanlar bunlardı.
"Bir daha annem hakkında doğru düzgün konuşmazsan dilini kesip beynini kılağından akıtırım!"
Yapamazdı böyle bir şey. Abartıyordu. Gerçeklerle yüzleşmek istemiyordu belki de. Ama neden?
"Yapamazsın böyle bir şey. Ayrıca şimdi defol git."
Dememle kahkaha atarak odadan çıktı. Şimdi ise önemli olan şey kesinlikle annemin odada olmaması idi. Neden gelmemişti. Bize bunu açıklaması gerek. Herşeyin bir sebebi olmalı. Açıklaması olmalı. Ama bunun naaıl bir açıklaması olabilirdi ki? Düşüncelerimden sıyrılmamla kapının açılması ay pardon kırılması bir oldu. Şimdi ne mi görüyorum karşımda piç gibi sırıtan orospu çocuğu Berki! Sinirlerim tepeme çıkmıştı. Bune yüzsüzlük ya.
"Pezevenk senin ne işin var lan burda . Ne yüzle buraya geliyorsun döl israfı'
"Aa ayıp ama kardeşim sen nasıl konuşuyorsun abinle. Hadi kalk abicim çıkıyoruz."
"Allahım sen bana sabır ver. Ne abisi ne kardeşi ya yüzsüzlüğün bu kadarı.!"Hiç bozulmuş gibi bir ifade yoktu suratında. Arasın ise sinirlenmiş bozulmuş bir tepkisi vardı. Demek ki neymiş aras ta gurur ve onur kırıntısı varmış. Ama berkte nerdee??"
"Senin aklına niye Aras geldi şimdi? Djkdkekdk
Bu iç ses mal ya harbiden.
"Naciye bir sus ya ne saçmalıyorsun yine senle uğraşamam bir siktir git "Kafamı kaldırdığımda herkes şaşkın bir şekilde bakıyordu. Yani herkes derken Avel Berk ile Ayça.
"Noldu ne bakıyorsunuz bok mu var?""Sen kimle konuşuyorsun? Naciye kim ikiz?"
Of ne yani dışımdan mı konuştum ya. Şimdi ne dicem iç sesim sen arastan hoşlanıyorsun diye ima da bulundu. Ben de ona kızdım.
"Ne sen, Aras, hoşlanmak "
Ya of ama ya bu damı dışımdan allahım sen yardım et.
"Saçlama Ayça ben niye üvey abimden hoşlanıyım mal mısın kızım hayır yani anlamıyorum. Nerden uyduruyorsunuz böyle şeyleri niye hoşlanıyım ki ben arastan bunu bir daha ima edeni yakarım. Bak ben kimseyi sevmem ayça bunu sende çok iyi biliyorsun. Ben kimseyi SEVMEM.
Tamam yakışıklı olabilir. De ben her yakışıklıdan hoşlanan biri miyim. Son kez sölicem ben Arastan HOŞLANMAYIRIMÖVDL"
"Ne anlamdım sonunda ne dedin?"
Berk e bak ya sanane amk
"Sanane lan aq sana mı kaldı hoşlanıp hoşlanmamam şimdi bu konuyu hiç yaşamadık kesin sesinizi hadi artık annem nerde gidelim"
"Ne aq mı ne diyon lan sen götü boklu."
Töbe ya götü boklu ne aq her neyse daha fazla dayanamıcam. Daraldım bi içim şişti ya.
🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠
Eve geldiğimizde annem sofrayı hazırlamıştı ve neşesi yerindeydi. Nasıl nasıl nasıl...
"Keyfiniz bol olsun Seren Hanım hayırdır yeni koca bulduğun için de pek bi mutlusun."
Annemin yüzü düştü. Bir morardı falan oh olsun ne demek benim düşmanımın babası ile evlenmek.Geçmiş
5.sınıftaydım. Her zamanki gibi Berki bekliyordum. Onu seviyordum. O da bunu biliyordu. Ama bir şey demiyordu. Biliyorum çirkindim. Gözlüklü diş telli birinden kim hoşlanır ki!
3 yıl sonra
Şuan her şey farklıydı. Ama tek birşey aynıydı. Ben hala Berk i seviyordum. Şuan ne mi farklı okulum arkadaşlarım dış görünüşüm.. ama lanet olası kalp hala aynı hala onu seviyorum. Ama cesaretimi toplayıp gidicektim yanına yarın. Dicektim ki neden?
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
Sonunda beklenen gün saat gelmişti. Gidiyordum yanına hatta şuan okulun önündeyim. Zilin çalmasına tam tamına 2 dk var. Benim onun yanına gitmeme tam 2 dk... ve işte zil çalmıştı. Ben ise tüm cesaretimle gidiyordum. Tam karşısındaydım şuan . Yanında biri vardı ve çok güzel bir kızdı. Ben neydim ki onun yanında. Ama olsun ölmek var dönmek yok. Gittim yanına bana baktı anlamamış gözlerle.
"İki dakika benle gelir misin bir şey konuşucam sadece 2 dk."
"Tamam da sen kimsin?"
"Tamam gel anlatıcam."
Aldım gidiyorum 😂
"Sadece beni dinle sözümü kesme. Ben Ayda. 5. Sınıftan beri seni seven,kalbine sö geçiremeyen Ayda. Beni hatırlıyor musun bilmiyorum ama bana bir şans versen?"
"Hah bu muydu ya bende bir şey sandım bir de şans istiyor ya. Hiç gülceğim yoktu. Napabilirim ha napabilirim. Tamam sana bir şans vericem dememi mi bekliyorsun. "
Dolan gözlerimle ona baktım. Gözlerinde alay vardı. Nedrn ya neden?
"Neden ya neden?"
"SENDE BİR SÜRTÜKSÜN. SÜRTÜK ANLIYOR MUSUN SÜR-TÜK. PEŞİMDE DOLANMA ŞİMDİ SİKTİR GİT"Sürtüksün, sürtüksün, sürtüksün
Kafamda dolanıyordu bu sözler. Ama bir anda soğumuştum ondan. Pislik herifin tekiydi. Egoist havalı kendini beğenmiş pis yaratık.
Koşa koşa gittim ordan.
İşte o zaman karar verdim. İNTİKAM ZAMANI İDİ.GÜNÜMÜZ
Geçmişi hatırladım. İşte o büyük gün için planlar başlasın. Her şeyi onun yıkılacağı türden yapıcam. Damarına basıcam. Fiziken değil ruhen öldürücem onu. Her defasında acı çekicek. Onun bana yaptığı gibi bnde ona acımıcam. Ayça ile kurucam bu planları çünkü zeki ve mantıklıdır bu işlerde. Her neyse yarın okul var ve hazırlanmam gerek. Yatağıma geçip yattım. Aras? Neyin nesi idi? Neden o zaman ortaya çıktı? Neden hastanedeydi? Rol yaptığını biliyordum. Ama işte Nedenler var sorular var ama cevaplar yok!EVET ARKADAŞLAR SİZİ ÇOK ÖZLEDİMM 😍 UZUN BİR BÖLÜMDÜ. İNŞAALLAH BEĞENİRSİNİZ. BAYRAMA ÖZEL BİR BÖLÜMDÜ. NEYSE HEPİNİZİ ÇOK SEVİYORUMM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Evliliği
ChickLit'Benim senin gibi kızlarla işim yok. Şimdi defol git. pis sürtük seni.' DEDİ. TAM 3 YILA 3 CÜMLE İLE SON VERDİ. İNTİKAMIM ÇOK ACI OLUCAK ÇOOOK. !!