- Oké, Shin-chan...
Midorima és Takao délután a tornateremben töltötték az idejüket. Takao rángatta bele Midorimát ebbe az egészbe. Midorima tudta hogy milyen akaratos a barátja, így nem ellenkezett. Takao mondta neki, hogy ki akar valamit próbálni.
- Shin-chan, te csak is akkor dobsz mikor száz százalékig biztos vagy, hogy nem hagyod ki a dobást? -állt meg Takao a pálya közepén egy kosárlabdával a kezében.
Ma nem volt semmilyen edzés, így nyugodtan használhatták a tornatermet.
- Igen, ez természetes, nanodayo. - mondta Midorima. Elképzelni se tudta, hogy miféle őrültséget vett a barátja a fejébe.
Takao egy kis gondolkozás után megrázta a fejét.
- Megkérnélek valamire. Állj a pálya olyan részére, ahonnan a legkényelmesebb számodra a dobás.
- Az egész pálya a dobóterem, ne szórakozz velem. - korholta le Midorima a barátját, majd felsétált a pályára. Véletlenszerűen kiválasztott egy helyet, s mikor odaért, csípőre tette a kezét. - Mi a feladatom?
Takao az állát dörzsölve járkált a két büntetővonal között, majd végül megállt a félpályánál.
- Azon gondolkoztam, hogy ha meg tudnánk valósítani az elképzelésem, több pontot szereznénk a meccseken. Olyas valamit mutatnánk az ellenfélnek, amitől mindenkinek tátva marad a szája.
Midorimának akarata ellenére is beugrottak Takao szavai, még régebbről.
"Idővel olyan passzokat kapsz majd tőlem, amiktől leesik az állad. Emlékezz erre, Shin-chan. "
Midorima sóhajtott egyet.
- Mi az elképzelésed?
Takao elhelyezkedett Midorimától körülbelül 4 méterre, majd elkezdte pattogtatni a labdát.
- Oké, Shin-chan. Most képzeld azt, hogy nálad van a labda, és rugaszkodj el a talajtól. Megpróbálom a kezedbe passzolni a labdát. -utasított a fekete hajú fiú.
- Te megőrültél, nanodayo.
- Csak csináld.
Midorima sóhajtott, felvette a dobóállást, behajlította a térdét, majd elrugaszkodott.
Takao a megfelelő pillanatban dobta el a labdát, egyenesen Midorima felé. A labda nem pontosan a kezébe érkezett, de Midorima még meg tudta fogni. A fiú hezitált, nem volt biztos a dolgában. A kelleténél többet várt, s amikor eldobta a labdát, az vesztett az ívéből, nem érte el a palánkot.
- Shin-chan! - Takao szemei kerekedtek a döbbenettől. - Majdnem sikerült!
- Nem fog ez menni, Takao. - jelentette ki Midorima, majd megigazította a szemüvegét. A barátja értelmetlenül nézett rá.
- De miért nem? Ha sokáig gyakoroljuk, menni fog. -próbálkozott Takao. - Vagy nem bízol bennem?
Midorima szótlanul állt.
Na igen, ott a pont. Nem arról volt szó, hogy Midorima ne bízna benne, csupán csak kételkedett. Kételkedett, hogy képes lenne-e eldobni azt a labdát és kételkedett abban is hogy Takao egyáltalán képes lenne-e pontosan a kezébe passzolni.
- Tudod, Shin-chan - sóhajtott fel Takao. - Én is sokáig gondolkoztam ezen. Hogy meg tudnánk-e csinálni. Aztán eszembe jutott valami.
- Micsoda, nanodayo?
- Az, hogy ki a frászt érdekel ha elsőre nem úgy sikerül, ahogyan elterveztük? Ha sokat gyakoroljuk, biztosan menni fog. - amikor Takao meglátta Midorima reménytelen arckifejezését, hozzátette. - Jobban kell bíznod a csapattársaidban, mint magadban.A két fiú késő estig maradt bent gyakorolni. Mindketten kezdtek kimerülni; Takao kezdett egyre pontatlanabbul célozni, szemei legalább annyira fájhattak neki mint az ujjai. Midorima érezte a sok ugrást, ami másnap rettenetesen fog fájni neki egy kis izomláz kíséretében. De nem csak a lába fájt, hanem a feje is. Fájt, mert eddig egyszer sem sikerült bedobnia a labdát. Na meg azért is mert Takao nem egyszer rontotta el a passzát és dobta fejbe őt. Persze ilyenkor Takao mindig komolytalanul elvigyorodott és védekezően emelte fel a kezét.
- Hupsz. -kuncogott Takao. - N-ne haragudj, S-Shin-chan.
Lassan már nem tudott mit tenni, Midorima kezdte beadni az unalmast.
- Még egyszer, kérlek Shin-chan! -próbálkozott az irányító. A zöld hajú sóhajtva ismét felvette a dobóállást, viszont most behunyta a szemét.Muszáj lesz bíznia Takaoban, képes lesz hinni neki. Nem fog kételkedni.
A labda pontosan Midorima tenyerébe repült. A fiú elrugaszkodott és eldobta a labdát.
Mindketten lélegzetvisszafojtva várták, Midorima még a szemét se merte kinyitni. Úgy érezte hogy most ez tökéletes.
Pár pillanat múlva csak a labda pattogása hallatszott.
- Na? -kérdezte Takao. - Bement?
- Tessék? - pattant fel Midorima szemhéja. - Nem láttad?
- Mindvégig csukva volt a szemem. -mondta a sólyomszemű nevetve.
- Ne szórakozz velem, nanodayo!Igaz, Midorima és Takao sose fogja megtudni, hogy az a dobásuk bement-e vagy kihagyták, viszont ha látták volna, mindketten elismerték volna, hogy az volt Midorima eddigi legszebb dobása.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Kuroko no Basket - One Shots Fanfiction (HUN)
FanficHa a címből és/vagy a borítóból nem jöttél volna rá, megsúgom, hogy ebben a könyvben Kuroko no Basketes rövid történeteket, one shotokat olvashatsz. Aki nem tudná, hogy mi is az a Kuroko no Basket, annak elárulom, hogy egy kosárlabdás anime, nyugodt...