Note:
Dacă apar greseli gramaticale corectatile într-un comentariu sau ceva
Yoongi respira incet din când în când, putea simti un gust de plastic în gura uscată. Avea buzele crăpate și cearcane purpurii si bolnavicioase sub ochii și mici puncte negre. Nu isi putea simti corpul. Pielea decolorata, un galben cenusiu si pal cu alunițe închise și pistrui. În aerul prăfuit era miros de alcool medicinal. In ultimul timp, a deschis ochii. Orizontul ii era limitat la unele patrate de marmura cu care era captusit tavanul. Auzea o respiratie rapida in camera, sunetul unui scaun și pantofi lovind podeaua. Puteasimti o un val proaspat de parfum masculin , diluat,dar pe care smtul olfactiv a lui Yoongi il percepta ca prea puternic .
-Oh.
Yoongi întoarse capul și incepu sa creada ca plamanii lui aveau suficient aer fără ajutorul acestor mici tuburi din nări. Se simti cald pe dinauntru și ca si cum muschii picioarele ar fii disparut altundeva. Aproape că a avut un atac de panică, iar omul si-a dat seama. -
-Calmează-te, nu trebuie să fi nervos, pentru moment. Omul a spus cu o voce răgușită.
Constinta lui Yoongi era undeva in spatele mintii sale, si ii injunghie creierul cu rationalitate. Era intr-un spital , de ce e într-un spital, pentru cât de multa fost într-un spital, cât de mult o sa stea in spital.
-Ai avut o supradoză , bietul de tine , spuse barbatul , bagandu-si mainile in buzunarele lungi ale halatului de spital . Yoongi nu putea simti nici o urma de simpatie sau mila in vocea sa .
-A , si creierul tau- s-a oprit pentru o secunda , presupun ca nu stii , nu ? tonul vocii lui Hoseok parea sa aduca vesti proaste .
Yoongi isi inchise ochiii , putea simti ca era bolnav si pe dinauntru si pe dinafara . Era pregatit .
- ... ca ai cancer . Spuse Hoseok incet , punand accent pe ultimul cuvant .Yoongi ofta , nu-i pasa , s-a gandit la posibilitatea asta de multe ori inainte .
Hoseok se simti stanjenit si contnua .
-Pe langa asta , spuse Hoseok cu o voce vaga .Trebuie sa-ti facem niste teste , doar ca sa fim siguri de niste lucruri , spuse repede ca sa se asigure ca Yoongi nu o sa se simta anxios din nou .
Yoongi isi deschise incet ochiii si se uita direct in cei ai lui Hoseok . Chiar si in statul acela , Yoongi parea destul de intimidant .
-Ai un ... fel ciudat de a gandi.
CITEȘTI
Sober ( Yoonseok / Sope )
Short Story''I can't do anything , the air feels like is going to crush my lungs , please take me away because this place is so hard to be in so I can at least breathe for a few days .'' Note : I hope this gay shit makes you cry Plus that it needs a...