VI

286 32 0
                                    


Notes:

Daca apar greseli gramaticale , corectati-le intr-un comentariu sau ceva .

Hoseok bate cu ușurință la ușă și rămase tăcut pentru un minut. Apoi intra oricum. De când lucreaza Hoseok în spitalul acela, putea simti cum aerul era diferit. Era ca și cum ai putea simți că oamenii de acolo sunt complet detașați de realitate și tot ceea ce are de-a face cu ea. Era un miros putred de demență și Hoseok simtea, ca ar fi putut vedea valurile sale plutind în mica camera. Nu era prea mult, doar un pat, o masă cu hartii imprastiate , o cameră, o soba plina de pulbere si niște perdele rupte si ciopartite la margini .


-Bună seara . A spus Hoseok cu răceală, dar cu un ton de milă. Se simtea uneori rau pentru pacienții din spital, oh bine, nu chiar rău, dar mai calm. Nu a primit un răspuns.-Ce faci ? A incercat greu sa sune prietenos și nu complet dezamăgit știind că nu mai exista nici o speranță pentru acest pacient.


 -Bine . Primise un raspuns. Întotdeauna acelasi raspuns. Se apropie și se uită peste umărul lui Gang Gwak. Picta ceva, nu putea să-și dea seama ce era încă. Se știa că există o legătură între bolile  mintale și artă, iar acest pacient era cel mai bun exemplu. Gang Gwak continua să picteze fără să se uite la Hoseok. Era aceea aura in jurul sau , ca si cum  ea știa si doar  astepta sa vada cat de mult puteai sa dai dracului ceea ce urma sa faci . Simțea doar că are o superioritate calculată. Hoseok putea să vadă că Gang Gwak era foarte concentrată la ceea ce făcea, pentru că Gwak i-a pasat niciodata de nimic alt ceva  inafara de munca sa , chiar daca acum nu mai putea sa o continue asa de bine . Hoseok simți un miros dezgustător de apă veche și acrilice care venea dintr-un pahar  pe care il folosea Gwak.

-Daca ai nevoie de ceva sa ma chemi pemine sau pe asistente , da?Si se uita prin camera.

-Da, raspunse Gwak .Vocea-i era joasa si Hoseok stia ca nu-i pasa deloc cat de prezentabila era , sau de igiena . Gwak era constant departe si aproape de realitate in acelasi timp .

''Sa speram ca nu o sa aiba un episod  schizofrenic din nou , e asa o durere in cot '' se gandi Hoseok si inchise usa in timp ce iesii. Se ducea sa-l vada pe Yoongi.

-------------------------------------

Personajul asta nu e chiar asa de relevant povestii  dar trebuia sa postez.

Sober ( Yoonseok / Sope )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum