Notes:
Daca apar greseli gramaticale corectati-le intr-un comentariu sau ceva
Trupurile lor se aflau în camera subreda a spitalului. Buzele lui Yoongi erau crăpate, era culcat pe spate pe patul pacientului. Hoseok la sfătuit să rămână pe pat după ce au inghitit hârtiile mici, în acele minute înainte ca bucatile patratoase de hartie sa se dizolve in gurile lor, Yoongi a început să se simtă ciudat. Ca si cum toate simțurile sale au început să se amestece și să dea această stare de euforie. Această tremur de placere în corpul său, modul în care lucrurile se distorsionau. Liniile și culorile schimbătoare pe tavan. În acel moment, mintea lui Yoongi a schimbat drastic modul în care funcționează. Ar fi nevoie de câteva zile pentru a explica cum s-a simțit Yoongi la început.
Filosofia tinde să fie mai schizofrenică, dar cred, de asemenea, mai frecvent semnificativă (spre deosebire de a fi falsă și în cele din urmă inutilă).
-Să ne întoarcem. Yoongi auzi vocea lui Hoseok lângă el, dar nu isi lua ochiii de la tavan.
- Nu putem. Trebuie să mergem înainte.Murmura Yoongi.
- De ce nu ne putem întoarce? Întrebă Hoseok cu stupiditate in glas.
- Pentru că de acolo am venit.
Efectele halucinogenelor convenționale sunt greu (poate imposibil) de a le descrie cuiva care nu a încercat niciodată vreun halucinogen înainte. Este ca și cum ați încerca să descrii culoarea pentru cineva care a fost orb de la naștere sau vede numai în alb și negru. Unele experiențe nu pot fi transmise cuvintele decât dacă există o experiență similară care poate fi folosită ca punct de referință. Iată de ce majoritatea oamenilor care încearcă să ajungă să folosească un limbaj foarte abstract și grandios, de obicei, desenează comparații cu experiențele spirituale, deoarece acesta este probabil cel mai apropiat lucru în vocabularul nostru comun care descrie o stare mentală drastic alterată.Vechiul televizor era deschis și se auzeau melodii vechi de la Beatles.
-Televizorul este incompatibil cu creierul meu.spuse Yoongi.Televizorul poate să-mi arate doar o emisiune o dată. Dar în mintea mea, pot viziona mai multe emisiuni simultan. Aceasta a fost totuși doar pre- începutul efectelor reale. Yoongi a râs fără nici un motiv și a început să șopteasca încet versurile cântecului. Dacă cineva ar fi intrat în acea cameră în acel moment, ar găsi această scena foarte înfiorătoare cu doi tineri, unul pe pat, unul pe scaun, aratand fără viață, cu un televizor care nu este atât de funcțional în fundal. Un val electric și sălbatic curgea prin corpul său, un sentiment sporit de conștiință. Se auzea Let It Be de la The Beatles și a început să se distreze cu versurile, cântând lucruri de genul: "Da, degetele de la picioare vor fi taiate , lăsa o să fie, lăsa o să fie" și "Da, veți fi futu-ti cel putin o data inn India, să fie, să fie ".
Hoseok râse fericit.Vietile lor erau hilare . Ridicole! Chiar amuzante. Cand mai luase astfel de lucruri , Hoseok petrecuse câteva minute pe podea, ținându-se de burta, râzând isteric . Oamenii sunt atât de prosti! Interesant, cu cât spațiul este mai mic, cu atât este mai amuzant.O călătorie rea, totuși, îl trimise in deprimantul Matrix. O mulțime sumbră de oameni, în multe moduri repetitive și urâte. Și dacă mintea ta nu fuctioneaza corect . E groaznic, uneori pentru ore întregi, iar groaza este suficientă pentru a face pe cineva sa se lase halucinogene.Tot ce a văzut Hoseok a devenit extrem de detaliat . Era ca și cum si-ar fii îmbunătățit viziunea la HD . Era a saptea oara cand lua halucinogene . A avut 5 calatorii "bune" și una "rea". Bine și rău între ghilimele, pentru că așa oamenii tind să descrie călătoriile, dar toate călătoriile pe care le simtea erau benefice, deoarece l-au învățat multe despre el însușiCalatoriile distrug ego-ul si orice sentiment de separare, face ca cineva sa devina foarte introspectiv si ganditor. Primele doua dati le-a luat solo . Aceste două călătorii au avut loc într-un moment foarte turbulent în viața sa, prima călătorie cu doar câteva zile înainte de a pleca la capatul celalalt al tarii pentru colegiu,si a doua zi după călătorie.Timpul se mișca foarte încet pentru Yoongi, totul părea mai profund, chiar și lucrurile lumești păreau altfel. Nu era nici cald, nici rece, iar muzica avea o dimensiune foarte diferită, ca și cum ar fi putut auzi note pe care nu le-a mai auzit niciodată. Se simțea mai aproape de universul în care trăia .
CITEȘTI
Sober ( Yoonseok / Sope )
Short Story''I can't do anything , the air feels like is going to crush my lungs , please take me away because this place is so hard to be in so I can at least breathe for a few days .'' Note : I hope this gay shit makes you cry Plus that it needs a...