XII

192 20 0
                                    

Notes:

Dacă apar greseli gramaticale corectati-le  într-un comentariu sau ceva.

Euforia este o stare afectivă în care o persoană simte plăcere sau entuziasm și sentimente intense de bunăstare și fericire. Anumite medicamente, dintre care multe sunt dependente, pot cauza euforie, care, cel puțin parțial, motivează utilizarea lor recreațională. În mod similar, anumite recompense naturale și activități sociale, râsul, ascultatul de muzica emoționantă,  creearea muzicii și dansul, pot induce o stare de euforie. Euforia este, de asemenea, un simptom al anumitor tulburări neurologice sau neuropsihiatrice, cum ar fi mania. Dragostea romantică și componentele ciclului de reacție sexuală umană sunt, de asemenea, asociate cu inducerea euforiei.

Euforia este, de asemenea, puternic asociată atât cu hipomania, cât și cu mania, stări mentale caracterizate printr-o înăsprire patologică a dispoziției, care poate fi fie euforica, fie iritabilă.


Prin corpul lui Yoongi trecea un fior rece. Era viață reală sau doar  fantezie? Întunericul unui hol mic, în mijlocul căruia stătea, era jumulit de o tenta de fum rosu inchis si de lumina. Era foarte frumos te uit la asa. Nu putea sa vada nici unul dintre capetele folului . Era nesfârșit și neinceput. Erau uși pe ambele părți. Cu mici plăcuțe pe ele. Yoongi se apropie încet și citii titlurile:

Mutabor: Metamorfoza în animalul sau planta dorită

Sinucidere plină de delicii! Razi de mori.

Esența artei. Transformarea timpului în spațiu prin muzică.

Sfaturi pentru modelarea personalității. Succes garantat.

Lacrimile care râd. Cabinetul umorului.

Șirul plăcilor era infinit. Una dintre ele suna astfel:

Jocuri pentru pustnici. Compasiunea integrală a oricărei lipse de societate


Sober ( Yoonseok / Sope )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum