XIII

175 19 0
                                    

Notes:

Daca apar greseli gramaticale corectatile intr-un comentariu sau ceva .


Mâna lui Yoongi transpira in timp ce apuca clanta usei. Care era această minciună pe care o trăia, totul se simțea ca un vis ciudat, dar, de asemenea, se simțea mai real decât Yoongi  se simțea nouăzeci la sută din timp. Și a intrat. Era o mare cameră victoriană, în albastru inchis și cu ornamente de aur  la margini, cu un tavan înalt și picturi scumpe pe pereți. În mijlocul încăperii era o canapea, iar Hoseok rămase, râzând beat la acoperișul și zambea fără nici un motiv. Era cu adevărat strălucitor să-l văd zâmbind așa, sau cel puțin așa gandea Yoongi. Știi cine zâmbește fără nici un motiv? Oamenii prostuți sau psihopații și Hoseok părea sa fie ambele  în același timp. A ras și ia facut lui Yoongi un semn să se apropie de el și să se așeze.

- Nu se simte bine? întrebă Hoseok. Cu o voce mai relaxată decât de obicei.

Yoongi  tăcu și se așeza jos. Apoi, se gandi  pentru o secundă. Intinzându-se pe canapea și zâmbind prost.

- Da. Yoongi spuse.

Hoseok își pune brațul în jurul lui.

-Iti pot arăta lucruri mai bune decât asta. Dar nu totul este lapte și miere, dragule. Vei vedea lucruri despre care nu ai auzit niciodată și  nu vei simți altele despre care nu te-ai fi putut  gândi niciodată. Asa ca fii atent .

Sober ( Yoonseok / Sope )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum