Osa 31

456 30 22
                                    


"Harmaaraita! Olet palannut!" Kultatähti ulvahti ja juoksi harmaan soturin luo.

"Tässä on Milli." Kolli esitteli. "Jos kenelläkään ei ollut enää sanottavaa kokous päättyköön!" Leoparditähti ulvaisi takaa.

"Tulkaa leiriimme, meillä on juteltavaa." Kultatähti nyökkäsi Harmaaraidalle ja Millille.

SKIP MYRSKYKLAANIN PÄÄLLIKÖN PESÄÄN

"Klaanit eivät ole kovin suuria." Harmaaraita totesi. "Eivät niin, mietit varmaan miten pääsimme tänne. Annas kun kerron. Lähdimme pitkälle matkalle aina vuorten ylitse.

Vuorilla ollessamme melkein kuolimme ellei Kuohuvan Veden Heimo olisi ottanut meitä suojelukseensa. Valitettavasti kaikella on aina hintansa.

Tyttäresi Sulkahäntä kuoli pelastaessaan Heimoa." Kultatähti naukaisi vaisusti.
"MITÄ! EI!" Harmaaraita ulvaisi ja hautasi päänsä tuuheaan häntäänsä.

"Me kaikki tulemme kaipaamaan häntä." Päällikkö maukaisi lempeästi. "E-ei kai Myrskyturkilla ole hätää?" Soturi kysyi ääni väristen.

"Ei, poikasi on uudessa Jokiklaanissa."
Harmaaraita huokaisi helpotuksesta.
"Viimein vuorien jälkeen pääsimme tänne.

Klaanit ovat todella heikkoja. Varsinkin Tuuli-, Varjo- ja Jokiklaani. Maat ovat kuitenkin jaettu tasapuolisesti. Mietit varmaan että ketkä johtavat klaaneja?

No tässä kuulet. Jokiklaanissa on Leoparditähti ja varapäällikkönä Usvajalka.

Tuuliklaanissa Varistähti, entinen Varissulka. Hänen varapäällikkönään toimii Lehtilampi."

"Mitä ihmettä Lehtilampihan on Myrskyklaanista!" Harmaaraita älähti.

"Niin, mutta joidenkin Myrskyklaanilaisten oli pakko hajautua eri klaaneihin, muuten neljä klaania olisi muuttunut yhdeksi." Kultatähti selitti.

"Varjoklaanissa on Ruostetähti, ja varapäällikkönä Keltaturkki.

Nuo kolme klaania ovat värvänneet myös kotikisuja ja erakoita riveihinsä mutta se ei haittaa ollenkaan. He ovat sopeutuneet klaanielämään uskomattoman hyvin! Uskovat jopa Tähtiklaaniinkin!"

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 05, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Mitä jos Tulitähti ei olisi tullut metsään?Where stories live. Discover now