**Vote + Yorum unutmayın.
Utandığını gördüğümde gülümsemem genişledi ve bana el sallayıp kapısını açtı
-İyi geceler
diye fısıldadım o içeri geçerken , o da tekrar etti ve kapıyı kapadı.
Bana neler oluyordu bilmiyordum ama , bu kızı istiyordum.
***
-Sen kimsin piç! Sen kimsin , sen kimsin ki beni şikayet ediyorsun?
Bir tane daha patlattım pezevengin suratına.
+Ta-tamam dur.
diye inledi kanayan ağzını tutarken.
-Bir daha şikayet ettiğini bir duyayım..
belimdeki silahı çıkardım ve başına doğrulttum.
-Bak lan gözlerime
diye bağırdığımda, korkuyla kapadığı gözlerini açtı ve bana doğrulttu.
-Bak i , bak bu gözlere! Eger azralinin bu eller olmasını istemiyorsan , sadece senin değil tüm sülalenin teker teker becerilmesini istemiyorsan. Bir daha gözüme gözükme. TAMAM MI ?
+T-tamamm.
diye inledi tekrardan. Bu piç nasıl beni şikayet etmeye cesaret edebilmişti? Zaten ufak tefek biriydi , teke tekte pert olmuştu ve yerinden kalkacak hali yoktu. Tekrar konuştum.
-Umarım dersini almışsndır . Haaa, eğer bir daha şikayet edeyim dersen... Azrailin olmaktan hiç çekinmem , hiç.
dedim ve park yerinden çıktım. Onu çalıştığı yerin altına cağırmıştım ve neyden kim olduğumdan bile haberi yoktu salağın. Ben açıklamadan öncesine kadar.
Jeep'ime bindiğimde biraz daha rahattım. Hıncımı almıştım. Torpidodan çıkardığım ıslak mendille elimdeki kanları sildim. Seni göt verenin çocuğu seni , aminakoyduğumun piçi. Mark'tan ayrıldık diye ölmedik gerizekalı yavşaklar. Mark'a zaten sonra dönücem. Yavşak.
Hızla nefes alıp verdim. Yavaş yavaş nefeslerim düzene giriyordu. Belimdeki silahi torpidaya koydum , şimdilik , orada kalmalıydı. Cebimden çıkardigım telefonla Niall'ı tuşladim.
Dün gece aramam için mesaj atmıştıcama geri dönememiştim , üşenmiştim doğrusu.
Şimdi arkadaşlarıyla kamptaydı. Benden yaşça büyük olmasına rağmen benden küçük sanmaları sinirimi bozsa da çoğu zaman gurur vericiydi. Sarışın telefonu açtığında yine neşeyle 'selam' diye zırvaladı.
O her zaman kibardi , düzenli bir ilişkisi vardı , bütün kızlar peşinde olmasına rağmen sevgilisinden başkasını görmezdi. Ah , gitar aşkını unutmayalım.
Şivesini seviyordum , İrlandali oluşu ona okulda avantaj sağlıyordu . Ve benimle takılması ise bazıları tarafından ön yangıyla karşılanmasına sebep oluyordu ama onun umrunda değildi.
O her daim gülen biriydi ve benim aksime ; ne kibirli ne de kinci biriydi.
*
Onunla hazırlık bölümünde okurken tanışmıştım ; dil dersinde.
Yanlışlıkla ayağına takılmıştım ve benden özür dilemişti , gülümsedim ve sorun olmadığını söyledim.
Yanına oturmam için işaret etti ve sonra da dostluğumuz başlamıştı işte.