"Her şeyi bilmesi nasıl mümkün olabilir?"
Zach, Jason'a sordu. Jason omuz silkti. "Kimseye söylemediğimi biliyorsun." dedi Jason.
"Tekrar özür dilerim Jason, bunu sana sormam bile hataydı." Zach, Jason'ın omzuna hafifçe vurdu.
"Başım dönüyor sanırım." dedi Jason başımı iki avucunun arasına alırken.
"Kimden hamilesin?" dedi Zach gülerek.
Jason, "Başım dönüyor dedim, midem bulanıyor demedim." dedi.
"Hamilelerin de başı dönmez mi?" dedi Zach, kaşları çatılırken.
"Bilmem hiç hamile kalmadım." Jason bunu söyledikten sonra güldü.
Zach, oturduğu koltukta bacaklarını düzeltti. İki eliyle bacaklarına birkaç defa vurdu. "Gel, başını ufalayayım."
"Zach bazen salak olduğunu düşünüyorum. Başım ağırmıyor, dönüyor." dedi Jason, Zach'e malmış gibi bakarak. Gerçi gibi değil, Zach maldı.
"Sonuçta her şey baş ile ilgili, babacığının kucağına gel." Zach, tekrar bacaklarına vurdu.
Jason sesini incelterek "Ugh, babacık. Canım yanmayacak değil mi?" dedi, o esnada Zach'in oturduğu koltuğa uzanmış, kafasını Zach'in bacaklarına koymuştu.
Zach, Jason'un öne düşen saçlarını geriye yatırdı. Açık kalan alnına ince parmaklarını yerleştirdikten sonra, küçükken babasının annesinin başı ağırdığında yaptığı şeyleri tekrar etti. Doğru mu yapıyordu bilmiyordu ama Jason'ın hoşuna gitmiş gibiydi. Güldü ve aklına hep mesaj atıp duran çocuk geldi. Zach, eşcinsel değilim demişti. Değildi, değil mi? Hayır, Zach heteroydu. O daha önce erkeklere karşı bir şey hissetmemişti. Hissedeceğini de düşünmüyordu.
Jason, Zach'in elini tutup onu durdurunca Zach daldığı hayal dünyasından çıkıp Jason'a baktı. "Yorulduysan dur, geçti gibi zaten."
Zach omuz silkti. "Boşver, hoşuma gidiyor."
Zach, parmaklarını Jason'ın saçlarından geçirdi, saçlarını parmaklarına doladı. Sadece, düşündü. Jason'a karşı bir şey hissetmiyordu elbette ama altındaki bir kız olsaydı yine bunu yapmaktan hoşlanacaktı. Veya bir erkek. Zach, uzun süre düşündü. Belki ona her gece mesaj atan çocuğa değil ama başka bir erkekten hoşlanabilirdi. Jason gibi. Hayır, Jason onun kardeşi gibiydi ve Zach sadece biseksüel olmayı düşünüyordu, ensest olmayı değil. Ellerini Jason'ın saçlarından çekip geriye doğru esnedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
i love you, don't hate me [texting] /// boyxboy
NouvellesSonu sürprizli bir boyxboy texting'dir. Rahatsız olacaklar yallah arabistana!