2. Záchranka

128 7 1
                                    

Pohled Tomáše:

,,Zavolal jsi sanitku?" zeptal se mě Honza. ,,Jo, za 5 minut jsou tady." odpověděl jsem a můj pohled zamířil na brusle té dívky. ,,Vypadají, že byly nové." ,, To ano, ale teď jsou úplně...."
Než to Honza stihnul doříct, zastavilo před námi žluté auto. Záchranáři vzali tu holku na nosítka a položili do vozu. Když odjeli, koukali jsme se ještě na rozbité brusle a potom se vydali zpět do studia.

Pohled Honzy:

,,Musíme jí koupit nové." uvažoval jsem nahlas, ale Tomáš mě neposlouchal. Držel v ruce mobil. Mobil, který ovšem nebyl jeho. Vypadalo to, že patřil jí. ,,Zavolám její mámě." řekl najednou Tomáš a začal odemykat telefon. Chvíli jsem ho pozoroval. Začal vytáčet číslo a najednou jsem uslyšel ženský hlas.

Pohled Tomáše:

,,Co se děje? "ozvalo se z telefonu.
,,Dobrý den," řekl jsem opatrně.,,Chci vám říct, že vaše dcera je v nemocnici."
,,Cože?! Proč?"slyšel jsem zděšený hlas její matky.
,,Ona. Vaše dcera."zhluboka jsem se nadechl.,,Srazil jsem ji autem."
,,Dobře, děkuji za informaci."odpověděla a já byl překvapený, že na mě nezačala křičet.
,,Ten mobil jí vrátíme společně s novými bruslemi, jelikož ty její jsou rozbité."dořekl jsem a ona položila hovor.
,,Zítra koupíme ty brusle a pojedeme za ní."oznámil jsem Honzovi a on jen přikývnul.

Dárek (FF/w MenT, Tomáš)Kde žijí příběhy. Začni objevovat