9. H+T

103 4 0
                                    

Honza:

Ráno jsem psal Tomovi ohledně těch Lindiných dostihů, protože mi slíbil, že se půjde podívat.
,,V kolik to začíná?"nakouknul jsem sestře do pokoje. Linda byla u počítače a psala někomu. Zřejmě to byla Laura.,,V 15:00, ale já tam musím být už ve 14:30 nejpozději a mamka říkala, že půjdete už se mnou."odpověděla mi a já se šel nasnídat.

Linda:

,,Konečně..." vydechla jsem,než jsem nastoupila k Honzovi do auta. Seděla jsem v zadu, protože jsme ještě měli vyzvednout Toma. Čekal na nás u náměstí.

Tomáš:

Honza s Lindou přijeli překvapivě na čas. Když by jel pan Macák sám, čekal bych tu další 2 hodiny. Usmál jsem se, když jsem viděl přijíždějící auto. Nastoupil jsem a kouknul jedním okem na Lindu. Vypadala hodně nervózně. ,,To zvládneš, neboj se."mrknul jsem na ni a ona se mírně usmála.,,Díky. Snad ta Laura přijde."řekla a já se na ni podíval nechápavým výrazem.,,Kdo je Laura?"
,,Její kámoška, pozvala ji na ten dostih."odpověděl za Lindu Honza a já jen přikývnul.

Laura:

Když jsme s mamkou dorazily na místo Linda už tam samozřejmě čekala. Objaly jsme se a ona se po chvíli postavila před 2, zhruba 20ti lété kluky. Oba na mě koukali a mě přišlo, jako bych je už někde viděla...
,,Tohle je Honza."ukázala Linda na kluka stojícího po její pravici.
,,Ahoj, já jsem Laura, ale Linda ti o mě určitě říkala."usmála jsem se a on taky. ,,A tohle je Tomáš, Honzův nejlepší kamarád."otočila se Linda na kluka vlevo. ,,Čau."pozdravila jsem, ale on jenom koukal...

Honza:

Poznal jsem ji a myslím, že Tomáš taky. Byla to na 100% ona. Dívka, kterou Tom srazil autem. Dívka, která měla kolečkové brusle.

Dárek (FF/w MenT, Tomáš)Kde žijí příběhy. Začni objevovat