Ahoj. Jsem Rebeka Gunsenová [Gansenová] Je mi 17 let a mé kamarádce Elyša taky. Jsem blondýnka. Ale tak blbá zase nejsem! A moje kamarádka Elyša je hnědovlasá. Tak konec představování a jdeme na to čtenáři!!!
„Rebeko dělej! Nechci přijít pozdě do školy!"„ Jo už jdu... "Řekla jsem utahaným hlasem . „Nejsi tady,tak kde jsi!?"„ Už jdu.."„ Konečně dělej musíme běžet protože jinak přijdeme pozdě a ředitel nás pošle do speciální školy!!! "„Ale prosimtě ten nás nepošle."„Rebeko, co jsi vůbec dělala tak dlouho doma?? Bolela mě hlava tak jsem si vzala prášek. "„Aha. "Odpověděla Elyša. A už jsme dorazily do školy....
„Rebeko, Elyšo máte jít do ředitelny. "Řekla vyděšeně třídní učitelka. „Dobře paní učitelko." Vyhrkla Elyša. „Rebeko! Půjdeme do speciální školy!!!! "„Asi jo. "Odpověděla jsem.„Tak holky už jsme vám dali ředitelskou dutku za to, že chodíte do školy pozdě. Tak jsme se rozhodli vás poslat do speciální školy. "NÉÉÉÉ!!!!!! Křičely obě dvě. Byly ve velkém šoku. „Tady máte přihlášky údaje a zítra ať už jste ve Francisku!!!! Nechci mít ve škole žádné lajdáky!! "Popsal svými slovy ředitel školy. Doma podle přihlášky si sbalily věci na dva roky. Doma nemuseli nic vysvětlovat protože obě dvě nemají rodiče. Zemřeli při autonehodě. Ráno je taktak štíhlý autobus. Během cesty jsem se neobvykle chovala. klepala se a opakovaně se dívala na svou levou ruku. „Rebeko! Rebeko! Co ti je! "Křičela a strkala Elyša do mě. „Co.. Ale nic." Odpovedela jsem falešným úsměvem. PŘÍŠTÍ ZASTÁVKA Speciální škola. Připravovaly jsme se k výstupu.
Když jsem si ztoupla před školu chtělo se mi brečet.Tak! Je tu příběh! Doufám že se vám líbí. Asi ještě 3 kapitoly budou kratší tak si je užijte. Jinak asi od 5. kapitoly budu psát delší. Tak zůstaňte a užijte si knihu protože to začne narůstat!
•
kaceeeenka•
ČTEŠ
RED❤ROSES❤POZASTAVENO
Vampire!!!! Moje první kniha,číst na vlastní nebezpečí!!! Otevřela jsem vrátka a šla si sednout na lavičku. Slyšela jsem kroky za mými zády , tak jsem se otočila. Byl to Jack. „To jsi ty." „A koho jiného jsi čekala?" „Nikohk." „Můžu?" Zeptal se s nadzvi...