-(10)-

2K 262 28
                                    

"Ω, έλα τώρα ούτε εσύ ξες;" γκρινιαξε στον μεγαλύτερο φίλο του.

"Όχι, Jungkook, δεν ξέρω." απάντησε ο Jin.

"Κάτι μου λέει ότι ξες."ειπε ύποπτα και ξάπλωσε πίσω στον καναπέ με την πλάτη του.

Ο Jin ένιωσε άσχημα που δεν του αποκαλυπταν την αλήθεια. Αλλά μου είχαν δώσει μια υπόσχεση, και θα ήταν σωστό να την τηρήσουν, όπως όλοι συμφώνησαν.

"Τι σε έπιασε;" ρώτησε ο Namjoon και του έδωσε μια μπύρα.

Αναστέναξε και άφησε το κεφάλι του να πέσει πίσω.
"Δεν ξέρω hyung. Πραγματικά. Απλά να..Με έχει φάει η περιέργεια να μάθω ποιος την άφησε έτσι."έκανε μια μικρή παύση προτού συνεχίσει. "Ειχε τον δικό μου θησαυρό στα χέρια του και τον άφησε έτσι απλά.." έκλεισε τα μάτια του και πήρε μια βαθιά ανάσα.

Ο Jin ένιωσε την ανάγκη να γελάσει αλλά κρατήθηκε.

'Που να' ξερες μικρέ.'σκέφτηκε.

"Σε έπιασε η περιέργεια να μάθεις ποιος είναι και να τον εκδικηθείς, ναι;" γέλασε ο Namjoon.

"Μπορεί."γέλασε και ο Jungkook και έκανε μια γουλιά από την μπύρα του.
Επικρατούσε μια ησυχία σε όλο το δωμάτιο. Όλοι τους είχαν βυθιστεί σε σκέψεις.

"Μετάνιωσα. Μετάνιωσα για όλα. Αλλά αν δεν έφευγα.. Ξέρετε τι θα μπορούσε να κάνει ο Jehyung. Δεν ηθελα να πάθει τίποτα." ειπε χωρίς να τους κοιτάει. Το βλέμμα του ήταν προσηλωμένο στο πάτωμα τώρα.

"Γιατί δεν της εξηγείς;" ρώτησε ο Jin ενώ του χαϊδεψε την πλάτη.

"Δεν με αφήνει. Αλλά θα προσπαθήσω ξανά. Και ξανά. Μέχρι να με βαρεθεί."γέλασε στην σκέψη αυτή.

Ήξερε πόσο πεισματάρα ήμουν αλλά αυτό δεν θα τον εμποδιζε απο το να κερδίσει την συγχώρεση μου.

Τις τελευταίες μέρες που ετοιμαζόταν να πετάξει από Κορέα στην Ελλάδα, δεν μπορούσε να κοιμηθεί. Σκεφτόταν τι θα γινόταν αν με έβλεπε. Πως θα με αντιπετωπιζε. Τι θα μου έλεγε.
Εάν μόνο μπορούσε να γυρίσει πίσω τον χρόνο. Να βρει κάποια λύση να μην φύγει από κοντά μας. Αλλά φοβήθηκε. Τον φοβήθηκε. Και όπως είχε υποσχεθεί στον εαυτό του, έπρεπε να με προστατέψει και ας του κόστιζε τα πάντα. Αλλά ποτέ δεν ήξερε ότι θα του ήταν τόσο δύσκολο.

"Θέλω να επανορθωσω. Να ζήσουμε όλοι μαζί. Δεν με ενδιαφέρει εάν δεν είναι η Aria δικιά μου κόρη. Θα την μεγαλώσω ως δική μου." χαμογέλασε με αυτό το λαγουδισιο χαμόγελο.

In 𝓛𝓸𝓿𝓮 Again[j.jk] Where stories live. Discover now