Bonus +

2.1K 204 48
                                    

Ένα απόγευμα στη καρδιά της Busan, Νότιας Κορέας.
Καλά διαβάσατε κυρίες και κύριοι.

Μετά τον γάμο, ο Jungkook και εγω αποφασίσαμε να παμε να ζήσουμε στην Κορέα, και συγκεκριμένα στη πολη όπου γεννήθηκε.

Δεν το μετανιώνω καθόλου. Είναι πολύ όμορφα εδώ και ο κόσμος αξιαγάπητος.
Επίσης, ένας ακόμη λόγος που δε με πειράζει καθόλου η ζωή εδώ, είναι ότι έχω την κολλητη μου. Η Αφροδίτη πριν ακόμα γεννήσει, αποφάσισε με τον Jimin να έρθουν εδώ για να γεννήσει και να ζήσουν.

Από την τρελή παρέα, μόνο ο Yoongi, o Namjoon και ο Jin είναι εδώ. Και ο Hoseok επίσης αλλά είναι στη Seoul. Βέβαια, μας επισκέπτεται πολύ συχνά μιας και όπως είπε ο ίδιος, δε μπορεί να ζήσει χωρίς εμάς.

Ο Taehyung από την άλλη, είναι ακόμη στην Ελλάδα. Τα παιδια, μου είπαν(και μόνο σε εμένα είπαν), ότι δεν πήρε και πολύ καλά όλο αυτόν τον γάμο, καθως ένιωθε ακόμη κάποια πράγματα για εμένα. Τα ξεπερνούσε σιγά σιγά μεν, αλλά προς το παρόν αποφάσισε να μείνει στην Ελλάδα, μακριά από όλους, για να βάλει κάποια πράγματα στη θέση τους. Μιλάμε πολλές φορές με βιντεοκληση και περιττό να πω πως η Aria ενθουσιαζεται υπερβολικά πολύ όταν τον βλέπει.

Από την οικογένεια μου δεν είναι κανένας ακόμη εδώ, μονάχα η μητέρα του Jungkook, καθώς και επέστρεψε στο παλιό τους σπίτι.

"Μπαμπάκα, μπαμπάκα!!" φώναζε η Aria γλυκά σε όλο το σπίτι μέχρι να φτάσει στο σαλόνι όπου ήταν ο Jungkook.

Ο Jungkook γύρισε να δει την μικρή της φιγούρα να τρέχει σε όλο το σπίτι και όταν πλέον είχε φτάσει μπροστά του, την έβαλε στην αγκαλιά του.

"Τι έγινε μικρέ μπελά;" γέλασε ο Jungkook ενώ της τσίμπησε την μύτη.

Εκείνη την στιγμή εμφανίστηκα εγώ στο σαλόνι.

"Να και ο μεγάλος μπελάς." χαμογέλασε πονηρά και εγω απλά στριφογυρισα τα μάτια μου.

Τα μάτια του Jungkook έπεσαν πάνω σε ένα μεσαίο κουτάκι που κράταγα.

"Τι είναι αυτό;" ρώτησε περίεργα ο Jungkook.

"Α, αυτό; Δεν είναι για σένα." είπα δήθεν αδιάφορα και εκείνος εσμιξε τα μάτια του.

"Και ποιος άλλος αξίζει δώρο εκτός από μένα τότε;" ρώτησε σαρκαστικά και εγω γέλασα.

"Μπαμπά, η μαμά είναι άρρωστη, μην την πειράζεις." τον μάλωσε η Aria και εκείνος κοίταξε περίεργα μια την Aria, μια εμένα.

"Άρρωστη;" ρώτησε κοιτώντας και τις δύο.

"Εγ-" πήγα να ολοκληρώσω αλλά με διέκοψε η δικηγόρος μου, Aria.

In 𝓛𝓸𝓿𝓮 Again[j.jk] Donde viven las historias. Descúbrelo ahora