Ο ήλιος άρχισε σιγά σιγά να δύει. Ο ουρανός πήρε τις αποχρώσεις του πορτοκαλί και του ροζ, δίνοντας έτσι ένα υπέροχο θέαμα.
Το δροσερό αεράκι χτυπούσε το μικροσκοπικό πρόσωπο της Aria, τα μακριά μαλλάκια της να ανεμίζουν και το μικρό της χέρι να κρατάει του μπαμπά της, Jungkook.
Μόνο που κανένας τους δεν είχε ιδέα.Ο ένας έψαχνε τον άλλον, κι όμως, βρισκόταν κάτω από τον ίδιο ουρανό, στο ίδιο μέρος, μαζί.
"Ήταν μια από τις πιο όμορφες μέρες της ζωής μου!" ειπε χαριτωμένα η Aria ενώ γύρισε να τον κοιτάξει με το πιο όμορφο χαμόγελο της.
Η καρδιά του Jungkook έλιωσε.
Την χάζεψε για λίγο προτού μιλήσει."Και για εμένα. Ξες, είσαι πολύ ωραία παρέα Aria."
Η μικρή χαχανησε. Τον κοίταξε στιγμιαία και μετά γύρισε το βλέμμα της μπροστά,με το χαμόγελο της σιγά σιγά να σβήνει όταν είδε άλλες οικογένειες να κάνουν μαζί με τα παιδιά τους στα καρουζέλ και σε άλλα τόσα παιχνίδια που ο Jungkook την είχε φέρει.
Ενιωθε μισή και ίσως άρχισε να καταλαβαίνει γιατί.
"Μακάρι να ερχόταν και η μαμά μου μαζί." ξεφυσηξε νοσταλγικά.
Του Jungkook του πήρε κάποια δευτερόλεπτα για να καταλάβει τι εννοούσε.
Όταν κατάλαβε ότι μιλούσε για εμενα, χαμογέλασε πικρά. Αν και η Aria τον έκανε να ξεχνιέται από πολλά πράγματα - αρκετες φορές και από την περίπτωση μας- ευχόταν να ήμουν και εγώ μαζί τους."Η μαμά σου έχει κάποιες δουλειές." της είπε ενώ συνέχισε να περπατάει κρατώντας το χέρι της.
Η Aria ωστόσο δεν φάνηκε να πείστηκε.
"Δεν ξέρω γιατί αλλα..Η μαμά μου δεν σε συμπαθεί."είπε η Aria λυπημένα ενώ ανασηκωσε τους ώμους της.
Να της πω την αλήθεια για εμένα και την Αναστασία;
Ο Jungkook σταμάτησε, και μαζί του σταμάτησε και η Aria.
"Άκου Aria.."ξεκινησε να λέει όμως οι λέξεις δεν έλεγαν να βγουν από το στόμα του.
Και ο ίδιος δεν πίστευε ότι θα του ήταν τόσο δύσκολο από την αρχή.
H Aria τον κοίταξε ερωτηματικά και ένα τεραστιο κύμα άγχους τον χτύπησε κατακεφαλα."Εγω και η μαμά σου.. Παλιά είμασταν.. φίλοι.."
Φίλοι.
Χαμογέλασε στις αναμνήσεις που πέρασαν μπροστά από τα μάτια του.
Θυμήθηκε τα εφηβικά μας χρόνια. Το ποσό σκληρός και ανέκφραστος ήταν πριν εμφανιστω εγω για να τον αλλάξω σε έναν καλύτερο άνθρωπο. Την μέρα που κατάλαβε πως τα συναισθήματα του για εμένα γίνονταν όλο και πιο πολλά. Πιο έντονα.
Το ποσό πεισματάρα και σπαστικια γινόμουν.
VOCÊ ESTÁ LENDO
In 𝓛𝓸𝓿𝓮 Again[j.jk]
Fanfic«Ολοκληρωμένο» [[ BOOK || ]] SEQUEL OF -BAD BOY FELL IN LOVE- __ "Γιατί φέρεσαι τόσο παράξενα;" ρωτησε ο Hoseok αφού έκατσε δίπλα του, με μια μπύρα στο χέρι. "Ερωτεύτηκα."απάντησε ονειροπολα. Ο Hoseok παραλίγο να φτύσει την μπύρα του. "Τι έκανες...