Jungkook's POVΚαθώς είχα κλειστά τα μάτια μου, ένιωσα να αγκαλιάζω μια φιγούρα.
Αμέσως χαμογέλασα όταν πέρασαν εικόνες από την χθεσινή βραδιά στο μυαλό μου.
Άνοιξα σιγά σιγά τα μάτια μου για να έρθω αντιμέτωπος με την όψη της Αναστασίας να κοιμάται κυριολεκτικά πάνω μου.
Είχε τυλίξει το χέρι της στον λαιμό μου και το πόδι της ήταν λυγισμένο πάνω μου.
Μου έλειψε να την βλέπω να κοιμάται έτσι γαλήνια. Δείχνει πανέμορφη.Έβαλα το κεφάλι μου πάνω από το δικό της και εισπνεύσα το άρωμα της.
Ήμουν ο πιο τυχερός, γιατί να την αφήσω έτσι;.
Κουνησα το κεφάλι μου για να διώξω τις βασανιστηκες σκέψεις που αφορούν τον δήθεν πατέρα μου και τα σκουπίδια του.
Ένιωσα την Αναστασία να τεντώνεται σαν ελατήριο κάνοντας έναν παράξενο και σίγουρα όχι ανθρώπινο ήχο.
Γέλασα και με κοίταξε με το ένα μάτι κλειστό από την κούραση."Καλημέρα." είπε γλυκά και της φίλησα την μύτη.
Εκείνη πήρε ένα παράξενο μορφασμό."Ίου, πρωινή ανάσα." σχολίασε και την κοίταξα ερωτηματικά.
"Τόση ώρα μυρίζω την δικιά σου που θυμίζει ένα κοπάδι από ψωφια κατσίκια, αλλά δεν παραπονιέμαι."είπα δήθεν θιγμένος.
"Αυτό εννοείς;" είπε πλησιάζοντας με και αρχίζοντας να ξεφυσαει από το στόμα για να μυρίσω την ανάσα της.
Διόρθωση.
Την απαίσια ανάσα.Αυτό το κορίτσι..
Αρχισα να την σπρώχνω παιχνιδιαρικα όσο εκείνη πίεζε το σώμα της στο δικό μου.
Βρήκα την ευκαιρία και"γλύστρησα" από τα βασανιστήρια της.
"Τώρα παρεξηγήθηκα." είπε κάνοντας την πληγωμένη."Παρεμπιπτόντως, ποιος σε πήρε τηλέφωνο χθες το βράδυ;"
Μισό. Ήταν ξύπνια;
Ήμουν σίγουρος ότι κοιμόταν.
Τώρα τι της λέω;
'Με πήρε η γκόμενα που μου ανέθεσε ο δήθεν πατέρας μου';
Δεν θέλω να γκρεμισω ότι προσπαθώ να χτίσω από την αρχή."Τι εννοείς;"
Προσποιηθηκα ότι ήμουν γεμάτος άγνοια αλλά ποιον κοροϊδεύω.
Είναι γάτα σε αυτά τα θέματα.Εκείνη φάνηκε να χάνει την υπομονή της.
"Δεν προσπαθώ να χωθώ στα προσωπικά σου. Απλά εάν έχεις κάτι που πρέπει να το ξέρω, να μου πεις."
Τι εννοεί με αυτό;
"Δηλαδή;" την κοίταξα ερωτηματικά.
"Εάν έχεις γκόμενα ή δεν ξέρω και εγώ τι." είπε ενώ σηκωνόταν από το κρεβάτι, βάζοντας καθαρά ρούχα από το ντουλάπι της. "Καποια οικογένεια στην άλλη άκρη της γης. Ή και σε πολλές άκρες της γης."συνέχισε μεταξύ σοβαρού και αστείου.
YOU ARE READING
In 𝓛𝓸𝓿𝓮 Again[j.jk]
Fanfiction«Ολοκληρωμένο» [[ BOOK || ]] SEQUEL OF -BAD BOY FELL IN LOVE- __ "Γιατί φέρεσαι τόσο παράξενα;" ρωτησε ο Hoseok αφού έκατσε δίπλα του, με μια μπύρα στο χέρι. "Ερωτεύτηκα."απάντησε ονειροπολα. Ο Hoseok παραλίγο να φτύσει την μπύρα του. "Τι έκανες...