Emma pov
Ik heb een tweeling zus en ze heet summer ze is altijd heel vrolijk en we doen alles samen. Ik kan niet zonder haar. We zitten in de brugklas en we hebben het heel erg naar ons zin. We zijn heel populair en hebben veel vrienden. Ik ben stiekem verliefd op Max maar hij niet op mij. Ik ben net klaar met huiswerk maken en ik en summer gaan lekker eten maken. We kijken nog tv en gaan dan slapen.
De volgende ochtend
Summer pov
Ik en Emma gaan naar school en ik kom bram tegen ik ben verliefd op hem. "Kan ik je even spreken na school." vraagt bram. "Ja is goed." antwoord ik. We kregen heel veel huiswerk. De vel ging. De school was gedaan ik ging naar bram en vroeg: " wat wou je met mij bespreken?" Bram antwoorde: " wil je mijn vriendinnetje worden?" Ik antwoorde;" jaaaaaa dat wil ik." Ik en Emma gingen baar huis en we maakten ons huiswerk. En doen ik klaar was kreeg ik een apje van bram: ik hou van je babe. Ik moest blozen. Ik was eerder klaar met huiswerk dus ging ik eten maken. We aten samen en gingen dan tv kijken. Even later ging ik slapen.Hallo bedankt voor het lezen van mijn boek dit is hoofdstuk 1. Tips zijn altijd welkom en ideeën ook. Dit is mijn eerste boek en ik ga zo vaak mogenlijk een hoofdstuk plaatsen. Sorry voor het korte hoofdstuk.
Doeiiiii
JE LEEST
Het leven van een tweeling
RandomHoe ziet het leven van een tweeling er uit? Hebben ze veel ruzie? Dat zie je in dit boek.