Hoofdstuk 6

5 0 0
                                    

Emma pov
Ik word wakker en neem mijn kleren mee naar de badkamer. Ik kleed mij aan. Ik doe mijn haren en mijn make up. Dan ga ik naar beneden en ga ik iets eten. Daarna ga ik kijken of de goede boeken erin zitten. En dan ga ik naar school. Ik was mijn lunch vergeten dus ik heb een broodje uit de kantine gehaald. Het broodje was best lekker. Ik kijk uit naar volgende week want dan gaan we met school naar Amerika. Ik kan niet wachten want ik ben nog nooit in Amerika geweest. En ik wil er Eos kopen. Dus na school ga ik met Summer naar de stad om wat kleren te kopen om mee te nemen naar Amerika. We hebben best wel veel gekocht maar nu gaan we ergens iets eten. Daarna gaan we naar huis. Thuis aangekomen breng ik mijn kleren naar mijn kamer en dan ga ik samen met Summer tv kijken. Daarna gaan we slapen.
Summer pov
Ik word wakker en ik neem mijn kleren uit mijn kleerkast. En dan ga ik me douche. Ik kleed me aan doe mijn haar en make up. Dan ga ik beneden wat eten. Eerlijk gezegd kijk ik niet heel erg uit naar wAmerika. Want jet is lang vliegen, je moet in een ander bed slapen en ik zie dan mijn zus niet veel. Maar ja wat kan je eraan doen alleen het beste van maken. Ik ging naar school.
Emma pov
Ik kom thuis en ik heb besloten om een YouTube kanaal te beginnen. Dus ik ga naar boven en ga een video opnemen. YouTube is echt super leuk. Ik eet iets en dan ga ik weer filmen maar dan hoe ik mijn koffer inpak( voor Amerika). Ik ga ook vloggen en ook bloggen lijkt me ook wel leuk want ik wil beroemd worden.
De volgende ochtend
Ik word wakker en ik kijk op YouTube en ik heb 100 abonees ik ben er super blij mee en ik ga zeker verder ik neem mijn kleren een spijker broek en een wit t shirt. Ik douche mij en dan kleed ik mij aan en dan doe ik mijn haar en mijn make up. Dan ga ik beneden eten met Summer. Ik vraag:" heb je jou koffer voor Amerika al ingepakt?" Ze antwoord:" Een stukje." Ik ga na het eten mijn tanden poetsen en dan ga ik met de fiets naar school met Summer, Max en Bram. Ik neem mijn boeken uit mijn kluisje en ga naar de les. Ik zit langs Summer na school maak ik een video voor youtube. Ik doe ook dingen voor mijn blog. Dan eet ik iets en dan neem ik nog video's op. Natuurlijk voor wanneer ik in Amerika zit. Amerika is heel anders dan Nederland. Ik en Summer eten samen avondeten we kijken nog tv en dan gaan we slapen.
Sorry dat er geen hoofdstuk meer online gekomen is ik was ergens zonder internet. Ik woon niet in Nederland maar in België. Ik zeg het maar zodat jullie dat weten. Hebben jullie een leuk idee laat het weten want ik heb niet zoveel inspiratie. Misschien kunnen jullie mij op ideeën brengen. Dankje dat je mijn boek wilt lezen. Willen jullie ook mijn ander boek lezen. Het heet: moppen en raadsels.
Doeiiii

Het leven van een tweelingWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu