Summer pov
Ik word wakker en ik kleed mij aan. Doe de goede boeken in mijn tas en dan ga ik ontbijten. Daarna poets ik mijn tanden en dan doe ik mijn make up en mijn haar en dan ga ik naar school. Na school ga ik naar huis. Thuis aangekomen ga ik naar boven en omdat het weekend is en omdat we volgende week naar Amerika vertrekken hebben we geen huiswerk. Ik neem mijn laptop en kijk video's op YouTube natuurlijk zijn er ook video's van Emma bij. Ik pak mijn kleren voor Amerika en ook al mijn spullen ik leg ze op mijn bed en dan ook mijn sieraden en ook dingen voor in mijn haar en ook mijn make up. Dan neem ik mijn koffer en daar doe ik alles in. Nu kijk ik er wel naar uit. Ik ga naar beneden. Ik eet iets en dan kijk ik tv. Daarna ga ik slapen want het is al 24:00.
De volgende ochtend
Ik word wakker. Ik kleed mij aan en dan maak ik mijn bed op. Dan ga ik naar beneden en ik eet iets. En dan ga ik fietsen samen met Emma. Wanneer we terug thuis zijn ga ik mijn tandenpoetsen en dan ga ik op mijn bed liggen met mijn mobiel ik kijk YouTube en ik hoor dat Emma een video aan het opnemen is. Ik pak mijn handbagage in. En ik en Emma zetten beneden onze spullen voor Amerika klaar. Ik en Emma gingen naar de mcdonalds en dan gaan we nog samen tv kijken. En ik ben aan het experimenteren met make up voor in Amerika. En daarna poets ik mijn tanden en dan ga ik op bed liggen en lees ik een boek. En dan speel ik een spelletje op mijn mobiel kijk ik even op Facebook en dan doe ik mijn ligt uit en dan val ik in slaap.
Dit was hoofdstuk 7 alweer. Zover ben ik nog nooit gekomen in een boek. Hopelijk vind je het een leuk boek. Tips altijd welkom. Ik heb ook een nieuw boek. Het heet: moppen en raadsel. Dank je voor het lezen van mijn boek.
Doeiiii
JE LEEST
Het leven van een tweeling
De TodoHoe ziet het leven van een tweeling er uit? Hebben ze veel ruzie? Dat zie je in dit boek.