Hoofdstuk 3

15 0 0
                                    

Emma pov
Ik sta op. Ik neem mijn kleren mee naar de badkamer en ga dan douche. Ik föhn mijn haar en maak een paardenstaart. Doe mijn blauw kleedje aan. Doe mijn make up. Ik ga naar beneden. Ik maak ontbijt voor mij, summer en bram. We eten het samen op. Ik kijk op mijn mobiel en ik heb een bericht van Max.
Ik wil je na school spreken. Ik zie je straks op school.
P.s wil je langs mij zitten bij de les.
Ik antwoord op zijn bericht.
Ik zie je na school en ik wil langs je zitten tijdens de les.
Ik pak mijn fiets en ga samen met summer en bram naar school. Ik kom op school aan en ik zie Max op mij wachten. Hij zegt:" Hey babe." Ik antwoord:" hey." Ik loop samen met hem naar mijn kluisje en ik neem de goeie boeken. En ik ga naar mijn les. Max neemt ook zijn boeken en komt langs mij zitten. Na de les doe ik mijn boeken in mijn kluisje. En dan ga ik in de aula zitten samen met Max. Na school ga ik naar Max. Hij zegt:" Wil je mijn vriendin worden." Ik antwoord:" Jaaaaaaa ik wil je vriendin worden." We gaan samen naar mijn huis en hij bleef slapen. We eten iets en dan gaan we samen ons huiswerk maken. Summer is bij bram die blijft daar slapen.( stiekem vind ik het stom ik mis haar maar het is wel leuk dat Max blijft slapen) Na het huiswerk zegt hij:" Ga jij je maar douche ik zal eten maken." Ik antwoord:" oké is goed." Ik ga naar de badkamer met mijn kleren en ik doe mijn make up af. Ik kom uit de douche en kleed mij aan. En kam mijn haar. Dan ga ik naar beneden en het eten staat klaar. We gaan eten. En dan gaan we op de bank zitten en ga tegen hem liggen en ik zet de tv op. We gaan naar boven. We gaan op bed liggen en ik leg mijn hoofd op zijn borst. En ik val in slaap.
Hallo
Bedankt voor het lezen van mijn boek. Laat weten wat je ervan vindt. Heb je ideeën laat het mij weten je krijgt promotie dus wees niet bang ik bijt niet.
Doeiiiii

Het leven van een tweelingWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu